Visa fullständig version : Ephedra supercaps
Fultjack
2002-05-13, 19:08
nån som har testat ephedra supercaps ?
vad fick ni för effekt och bieffekter?
fungerar det? är det värt pengarna?
[euphoria]
2002-05-13, 22:37
Jag har testat Ephedra supercaps.
Fördelar enligt mig: Uppiggande, Fettförbrännande, härliga rysningar under träningspasset, ökat tryck, kände mig mycket starkare.
Nackdelar: Jag blev nästan beroende, trött som fan dan efter, oförmåga att ha sex under "ruset". Svettades mycket mer än vanligt pga ökad kroppstemp, jag blev stirrig och speedad, sömnsvårigheter, ibland svårt att urinera. Lätt att bli övertränad, dålig aptit..
Lite förvirrande svar kanske, men det är mina erfarenheter..
Drick mycket vatten.
Jag körde max två caps om dan.
Jag körde på ephedra i 4 veckor sen körde jag utan i två veckor osv.
Du får avgöra själv om det är värt pengarna.
Ta det försiktigt!
[ 13 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Caterpillar ]
Fultjack
2002-05-14, 07:48
okej .. jag ska testa det iaf i ca 1 månad och se vad som händer
tack för svaret
fråga: Var köper ni Ephedra supercaps?
www.naturensdroger.nu (http://www.naturensdroger.nu)
Mattias_G
2002-05-15, 14:56
Caterpillar: En liten fråga från min sida bara. Har du lätt för att bli beroende av saker?
Jag frågar eftersom Efedrin INTE skapar ett beroende mer än möjligtvis psykiskt. Att man blir trött är p.g.a att du förmodligen tränat hårdare än förut och för att dina stresshormoner varit på maxvarv under träningspasset. Likaså är detta anledningen till att du inte kan ha sex eller rättare sagt inte blir kåt efter att ha tagit ephedra.
Man kan jämföra hela sex-situationen med om du skulle vara jagad av en björn. Jag tvivlar väldigt starkt på att du skulle vara speciellt kåt vid det tillfället. Svårt att urinera? Det är en väldigt sällsynt biverkning mindre än 1>1000 människor får denna biverkning.
Kort sagt är Efedrin pulveriserat Adrenalin som har längre verkningstid, uppemot 6-8 timmar.
Ni som funderar på att ta Efedrin tänk på att DRICKA MYCKET! När jag tar Efedrin dricker jag ca 2 liter bara under träningspasset. Då kan jag tala om att urinen flödar som aldrig förr... ;)
Kombinera Efedrin/ephedra med koffein och acetylsalisyra, eller så ännu bättre köp såkallade E/C/A-stacks. Ephedrine/Coffein/Aspirin(acetylsalisyra)
Jag vill även tillägga till Caterpillars inlägg att aptiten skall dämpas med hjälp av ephedra. Så du vet det...
Ska man "kura" ephedra så skall man köra en månad MAX 100mg om dagen. Därefter har man en REN månad dvs. utan ephedra.
Sedan skulle jag inte vilja rekommendera Ephedra supercaps då jag ätit dessa ett flertal gånger nu men inte känt av dem nämnvärt. Märk väl att jag tagit 800mg koffein tillsammans med dessa. Skulle jag rekommendera dig till något som funkar SKITBRA så är det helt klart ASTs Dymetadrine Xtreme! Dyra men överlägsna.
/Mvh Mattias
Jag har också testat, det ger finnar som fan..
Men de botar jag med solarium..
..Och innan du hoppar på ephedra-tåget, sök gärna lite mer info om ephedrine/ephedra, finnas verkligen hur mycket som helst på nätet (mest av folk som grävt ner sig antingen för eller emot i vanlig ordning tyvärr), och bilda dig sen en egen uppfattning om det är värt besväret eller inte.
mvh, Robert
[ 16 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: robertk ]
Fultjack
2002-05-16, 16:54
2 av mina polare har testat det.. dom sa att det härligt iaf.. så jag ska oxo testa
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.