Visa fullständig version : Killar, hur gör ni för att ragga egentligen?
Som rubriken säger.
Jag är en nygammal medlem, mitt riktiga namn är David, ingenting annat. Jag vill inte bli påmind om det som varit, jag var deprimerad då. Den tiden är förbi.
Jag vill träffa människor förutsättningslöst.
Det är en bra sak att vara gift. Jag har inte behövt ragga på över 11 år.
Innan dess var jag bedrövlig på att ragga så: Lycka till! Jag kan inte hjälpa dig.:d
WiltTheStilt2
2025-11-24, 11:15
My dick in a box funkar alltid
My dick in a box funkar alltid
Va? 😄
Tjena kexet, står du här och smular..
Enda jag kört. Funkade otroligt nog.
När jag var yngre så gick jag på fjortiskrogen
Nu verkar singelmorsorna ragga via subtila knep på facebook och instagram
Som en före detta blyg man som blev tyst och röd i ansiktet när tjejer var närvarande: Sluta kämpa, sluta försöka, sluta bry dig.
Svaret finns på gymmet. Hänge dig till muskelbyggning och kroppsskulptering i 1-2 år seriöst och i takt med att din fysik förbättras gör också så ditt självförtroende.
Ditt ökande självförtroende i kombination med att du sänder ut signaler att du är en trygg man som inte springer och raggar på alla utan verkar ha ditt shit together så att säga väcker intresse hos slidjuren.
Och vips kanske du också, likt jag när jag gjort ovanstående, blir uppraggad och och tömd 5 ggr om dagen av en 15 år yngre tös.
Efter det kan jag lova att du inte längre har svårt med kvinnor.
intepurewhey
2025-11-25, 09:09
You gotta be a fuckin’ ripped cunt
You gotta be a shredded cunt
You gotta go to the gym you gotta be a sick cunt
You gotta fuck bitches
You gotta not give a fuck
Jag har aldrig haft någon strategi, det har liksom alltid bara löst sig på något sätt. Första flickvännen var på gymnasiet, andra på någon random förfest. Sedan två på universitetet, och en via gemensam bekant. Enda gången jag aktivt sökt partner var via Tinder, och det blev långvarigt redan på tredje matchningen. Gillade tinder för då har ju båda redan deklarerat att de gillar den andres utseende.
För mig har det nästan alltid varit i sociala sammanhang där man bara träffat och snackat med många mänskor.
När det gäller mer lösa förbindelser har det alltid vart i samband med alkoholkonsumtion, det börjar bli dags och avrunda och man frågar bara den man är sugen på om den vill hänga med hem. Ibland funkar det, oftast inte :D
You gotta be a fuckin’ ripped cunt
You gotta be a shredded cunt
You gotta go to the gym you gotta be a sick cunt
You gotta fuck bitches
You gotta not give a fuck
Definitioner från Oxford Languages ·
cunt
/kʌnt/
nounvulgar slang
1.
a woman's genitals.
Du skall vara en sjuk kvinnas genitalier? Va?
Nu verkar singelmorsorna ragga via subtila knep på facebook och instagram
Subtila? Hur?
De jag ser brukar vara allmänt rättframma och oblyga. För gamla och luttrade för att "spela spelet"
trädgårdsmöbel
2025-11-25, 10:29
Subtila? Hur?
De jag ser brukar vara allmänt rättframma och oblyga. För gamla och luttrade för att "spela spelet"
En fd kollega förklarade det där. Hon "spelar spel" om "Inte så intresserad, men kanske skulle kunna bli". Så det finns ett mellansteg mellan att singelmammor ej är intresserade av någon och att de är det.
Jag misstänker att det är en motsvarighet till en manlig inställning att "Hade hon klätt av sig naken och kastat sig på mig, så ok då. Men jag hade inte själv gjort en ansträngning"
En fd kollega förklarade det där. Hon "spelar spel" om "Inte så intresserad, men kanske skulle kunna bli". Så det finns ett mellansteg mellan att singelmammor ej är intresserade av någon och att de är det.
Jag misstänker att det är en motsvarighet till en manlig inställning att "Hade hon klätt av sig naken och kastat sig på mig, så ok då. Men jag hade inte själv gjort en ansträngning"
Dvs man letar inte, men skulle man snubbla på en trevlig intressant singel så är man öppen för det? Låter väl rätt normalt skulle jag säga.
Minns för 12 år sen när jag gjorde exakt samma tråd.
Någon sa "Haha, det här är inte komplicerat "
Ändå har jag inte haft så mycket tur.
Minns för 12 år sen när jag gjorde exakt samma tråd.
Någon sa "Haha, det här är inte komplicerat ��"
Ändå har jag inte haft så mycket tur.
Lite som att träna då, det behöver inte vra jättekomplicerat, men man behöver lägga lite tid på det. Och försätta sig i rätt situationer.
Subtila? Hur?
Jag bor i ett väldigt litet samhälle och är gift med barn så här smyger dom omkring i periferin och testar gränser och möjligheter, så att säga.
Lite som att träna då, det behöver inte vra jättekomplicerat, men man behöver lägga lite tid på det. Och försätta sig i rätt situationer.
Gärna med rätt förutsättningar så lönar sig hårt arbete väldigt väl...
Men det är en ny värld därute, med honor som mest stirrar i skärmen. *gah!*
Men det är en ny värld därute, med honor som mest stirrar i skärmen. *gah!*
Gilla läget, som man säger i försvaret.
Antingen anpassar man sig till rådande förhållanden eller vilar i sitt beslut att avstå det hela.
WiltTheStilt2
2025-12-01, 11:48
Du är en kvinna. Jag är en maskin. Vi går till toaletten och älskar med varandra.
Ja..jaa..jag vet inte..
Drar fram min enorma bbc svensk version.
Åhhhhhhh *drar in mig på toaletten*
Jag: sorry kom på precis att nån hade fel på internet förut måste visa han vem son har rätt
skyffelmördarn
2025-12-01, 19:40
Du är en kvinna. Jag är en maskin. Vi går till toaletten och älskar med varandra.
Ja..jaa..jag vet inte..
Jag: sorry kom på precis att nån hade fel på internet förut måste visa han vem son har rätt
https://i.imgur.com/pWi51mi.jpeg
Lafayette
2025-12-01, 19:52
Ja..jaa..jag vet inte..
https://media.tenor.com/yO4AnlK6zj8AAAAM/what.gif
Fredszky
2025-12-01, 22:50
Ja..jaa..jag vet inte..
https://media1.tenor.com/m/5_E52aMtD4EAAAAd/bobawooyo-dog-confused.gif
Scratch89
2025-12-01, 23:13
Om du hittar någon som du faktiskt kan prata om något du är intresserad eller kan något om kommer det gå mycket lättare. Att gå fram och "ragga" utan plan eller nåt kommer såklart inte gå bra, om man inte ser ut som Chris Hemsworth. Att vara en duktig kallpratare (och lyssnare!) kan man också komma långt på. Inte vara för på.
Ja..jaa..jag vet inte..
Jag var helt övertygad om att detta var ett JMK inlägg vid genomläsning!
Ja..jaa..jag vet inte..
Ursäkta men du har stavat ordet "som" fel, käre netizen.
Men vad är endgame egentligen?
En hanes universella erfarenhet här i livet:
IddNHnP6dZg
WiltTheStilt2
2025-12-08, 09:48
Tack för skratten på eran respons till mitt svårtydda inlägg.
Lite Wittgeinsteinnivå tycker jag över mitt inlägg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.