handdator

Visa fullständig version : Den allmänna relationstråden

G.W
2025-10-10, 14:45
Jusup känner att det är dags med en ny relationstråd. Man ha ju fått följa relationer komma och gå på detta forum över decennierna, folk har hunnit gifta sig, skaffa barn för att sedan skilja sig under tiden man varit medlem. Ahhh...tiden går.

Det finns ju vissa singeljollar där ute som vi kanske kan hjälpa hitta hem i hamn. Vi har ju en stor samlad kunskap på forumet, bara de kan ta till sig de rätta råden. T.ex. gå inte hem till dejten och duscha efter jobbet, gå dit nyduschad istället. Små råd som kan sätta en stor sten i rullning.

Själv då? Jo det går bra nu, två ungar och tredje på gång, det rullar på.

Edit: Man kanske han döpa om tråden till version 2, eller II, eller 2.0. Eller något liknande men coolt.

stridis
2025-10-10, 14:50
Från evig singel till att ha varit gift i över 11 år. Saker och ting händer.

Helvete vilken berg och dalbana det har varit.

Diomedea exulans
2025-10-10, 15:20
a T.ex. gå inte hem till dejten och duscha efter jobbet, gå dit nyduschad istället. Små råd som kan sätta en stor sten i rullning.

Och du kunde inte hålla dig från att ge en känga till mig. Är "mobba Dio" ditt huvudsyfte att logga in på internet överhuvudtaget nuförtiden, eller?

(För er som inte vet vad han refererar till: För typ fem år sen blev det en livlig diskussion i en dejtingtråd när jag skrivit att en dejt erbjudit mig att få gå hem till henne och duscha direkt efter jobbet. Halva tråden ansåg att hon såklart bara ljög och skrev så för att vara snäll, andra halvan ansåg att jag skulle nappa på hennes erbjudande.)

Lafayette
2025-10-10, 15:41
Emma Watson gick ut med att hon hade en relation med sig själv. Tror det hade ett namn till och med.

Tror jag ska köra på den, evigt singel låter för sorgligt.

skyffelmördarn
2025-10-10, 16:22
Duschen och att värma upp vatten är ju dyrt, du skulle passat på och tjänat en slant

Skorpio76
2025-10-11, 15:05
Och du kunde inte hålla dig från att ge en känga till mig. Är "mobba Dio" ditt huvudsyfte att logga in på internet överhuvudtaget nuförtiden, eller?

(För er som inte vet vad han refererar till: För typ fem år sen blev det en livlig diskussion i en dejtingtråd när jag skrivit att en dejt erbjudit mig att få gå hem till henne och duscha direkt efter jobbet. Halva tråden ansåg att hon såklart bara ljög och skrev så för att vara snäll, andra halvan ansåg att jag skulle nappa på hennes erbjudande.)Vilken hasselnöt!

svag74
2025-10-13, 10:33
Tjejer känns inte så intressant längre tycker jag, tröttnat på den jakten liksom.
Annars skulle jag nog lätt kunna fixa nån nu när jag dragit 110 pannor i marklyft!!! :cool::hbang:*flex*