handdator

Visa fullständig version : Ass to the Grass får en ny innebörd

Diomedea exulans
2025-08-06, 12:35
https://www.livescience.com/animals/land-mammals/chimps-develop-fashion-trend-by-shoving-grass-in-their-ears-and-in-their-butts

Chimpanzees are running around with grass in their ears and butts at the Chimfunshi Wildlife Orphanage in Zambia. This is the second time a bizarre fad-like behavior has gripped the sanctuary's chimps, but wearing the grass accessories in their butts is a new twist.

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YVwgU9fSWFjReaqNMbwGjh-970-80.jpg.webp

StarkaUlf
2025-08-06, 12:37
Dio :hbang:

Diomedea exulans
2025-08-06, 12:44
Dio :hbang:

*hug*

40plus
2025-08-06, 12:46
De e ju du, de e ju du som e han

Diomedea exulans
2025-08-06, 12:50
De e ju du, de e ju du som e han

Glöm inte tandborsten

skyffelmördarn
2025-08-06, 14:00
Låter praktiskt med gräs i rövhålet, slipper man leta efter det sen när man ska skita.

WiltTheStilt2
2025-08-11, 11:06
Dio! Mannen som fick mina båda föräldrar att älska mig! Mästerkonstnären i porträtt.

Din tavla har en hedersplats hos föräldrarna nära matbordet. Den är placerad högt upp tavlan som en hommage till Buddha, då Buddhastatyer ska sättas högts upp i hemmet. Din tavla är av Buddhas vikt rent symboliskt kan man säga.

Allvarligt så vi en lycklig familj tack vare dig. Mästerlig tavla av en av Sveriges bästa porträttmålare av hundar.

Men nej, även när tavlan blivit värd miljoner ska den aldrig säljas. Möjligtvis skänker jag den till Louvren om dom tjatar tillräckligt.

Ett Orm
2025-08-11, 11:20
Dio! Mannen som fick mina båda föräldrar att älska mig! Mästerkonstnären i porträtt.

Din tavla har en hedersplats hos föräldrarna nära matbordet. Den är placerad högt upp tavlan som en hommage till Buddha, då Buddhastatyer ska sättas högts upp i hemmet. Din tavla är av Buddhas vikt rent symboliskt kan man säga.

Allvarligt så vi en lycklig familj tack vare dig. Mästerlig tavla av en av Sveriges bästa porträttmålare av hundar.

Men nej, även när tavlan blivit värd miljoner ska den aldrig säljas. Möjligtvis skänker jag den till Louvren om dom tjatar tillräckligt.

Jävligt coolt faktiskt. Kan man få se en bild där den hänger?

WiltTheStilt2
2025-08-11, 11:28
Jävligt coolt faktiskt. Kan man få se en bild där den hänger?

Det var på tal när detta var aktuellt. Det var ju en extremt uppskattat julklapp.

Min kära mor är misstänktsam mot nymodigheter som mötesplatser på internet, för många skummisar där säger hon, så det går tyvärr inte. Nej hon använder inte Facebook.

Diomedea exulans
2025-08-12, 06:50

Det var fan den finaste kompöingang jag fått. Tusen tack!

Ett Orm
2025-08-12, 09:13
Det var fan den finaste kompöingang jag fått. Tusen tack!

Gör du sånt än?

Diomedea exulans
2025-08-12, 09:45
Gör du sånt än?

Javisst! Sugen?

Ett Orm
2025-08-12, 13:44
Javisst! Sugen?

Alltid.

Problemet är dock motiv och vem jag ska ge det till eller om jag vill ha det själv.
Roligast hade varit ett porträtt på mig att ge till brorsan, men han har redan fyllt jämt.

Jag hör av mig på dirren om jag kommer på något.

Diomedea exulans
2025-08-12, 15:51
Alltid.

Problemet är dock motiv och vem jag ska ge det till eller om jag vill ha det själv.
Roligast hade varit ett porträtt på mig att ge till brorsan, men han har redan fyllt jämt.

Jag hör av mig på dirren om jag kommer på något.

Gött!