handdator

Visa fullständig version : Unngå og bli feit igjen

Norrbagge
2025-01-18, 14:31
Hei er ein normann som prøve meg med eit innlegg på norsk, håpar det er greit :) 47 år gamal og trenar for og legga på meg litt muskelmasse og styrke(nybegynner) Har klart og gå ned frå ca 90 kg til 82 ca, har endå litt meir og ta av då så får ned litt til, 179 cm høg. Har etter kvart skjønt at eg bør eta ca 2 gram protein for kvar kg kroppsvekt, særlig nøye no når eg slankar meg og er i eit lite kalori underskudd. Har skjønt at det er lettast og få virkning av styrketrening med eit lite kalori overskudd.

Det eg lure på då er: korleis unngår eg og bli feit igjen når eg etterkvart skal i kalori overskot? Veldig lite overskudd? Kjøra nokre månader på overskudd, når eg synes eg er blitt for feit, så over til underskudd, altså veksla mellom dei ulike fasane av over og underskudd? Eller er det noke eg ikkje har tenkt på?

BabaYaga
2025-01-20, 08:46
Jag är inte helst säker och jag itter själv i samma sits. Jag tänker att jag lägger mig på balans några veckor för att kroppen ska återhämta sig och sen ett litet överskott på max 200kcal/dag.

När jag sen har gått upp 5-10kg och/eller spegeln säger ifrån så deffar jag ner mig till önskvärd vikt och utseende.

Har läst att man inte ska gå på vikt egentligen utan fokusera på kroppsfett. T ex att börja på 10%, bulka upp till 15% och sen ner igen till 10%. Men jag har inget bra sätt att mäta det på hemma så kör på vågen och spegeln.

Men förhoppningsvis får du svar från någon mer erfaren och kunnig. Lycka till!