Visa fullständig version : Funderar på om jag har havanasyndrom.
trädgårdsmöbel
2024-09-19, 20:12
Omstridd diagnos, men jag undrar om inte det är den jag har, ont i ena örat osv. symptomen stämmer. Vad tror Kolozzeum, kan jag ha Havanasyndrom?
StarkaUlf
2024-09-20, 08:15
Är det det där ljudet som vissa högt uppsatta amerikaner hörde på något hotell i Kuba innan dom dog/blev sjuka?
Orkar inte googla.
Låter som en yrkesskada. Du kanske skall byta jobb och göra en allmän nystart, kanske gå ned i vikt? Innan det gått för långt.
skyffelmördarn
2024-09-20, 13:18
Låter härligt, varmt och tropiskt.
trädgårdsmöbel
2024-09-20, 21:38
Låter som en yrkesskada. Du kanske skall byta jobb och göra en allmän nystart, kanske gå ned i vikt? Innan det gått för långt.
Hahahaha. All sjukdom beror på fetma. Hjälp jag blev skjuten i foten med hagelgevär? Har du testat att gå ner i vikt?
trädgårdsmöbel
2024-09-20, 21:39
Är det det där ljudet som vissa högt uppsatta amerikaner hörde på något hotell i Kuba innan dom dog/blev sjuka?
Orkar inte googla.
Ljud, ont i örat, insomnia, koncentrationssvårigheter, balansproblem.
Langster
2024-09-21, 08:40
Tror du har mask.
Latmask.
Fredszky
2024-09-21, 10:08
Har du testat att gå ner i vikt?
skyffelmördarn
2024-09-21, 10:20
Kör du knäböj?
trädgårdsmöbel
2024-09-21, 10:22
Udda diagnoser är intressant att höra eller läsa om, men efter att ha smält infon kommer en känsla av att jag har sjukdomen. Havanasyndrom, Kuru, Pareidoli, Narcissistisk pareidoli, Gansers syndrom, kompulsiv koprolali, Alien hand syndrome är bara några jag kanske är drabbad av.
Men kanske är vikten.
Fredszky
2024-09-21, 10:40
Övervikt kan leda till huvudvärk, trötthet och kognitiva problem (liknande Havanasyndrom), nervpåverkan som orsakar skakningar (likt Kuru), eller perceptuella fel och ångest (som vid pareidoli). Dessutom kan den psykologiska stressen från övervikt öka risken för impulsiva beteenden (koprolali) och ge nervproblem (Alien hand syndrome).
Fredszky
2024-09-21, 10:41
Enligt CHATGPT dårå
trädgårdsmöbel
2024-09-21, 15:03
Övervikt kan leda till huvudvärk, trötthet och kognitiva problem (liknande Havanasyndrom), nervpåverkan som orsakar skakningar (likt Kuru), eller perceptuella fel och ångest (som vid pareidoli). Dessutom kan den psykologiska stressen från övervikt öka risken för impulsiva beteenden (koprolali) och ge nervproblem (Alien hand syndrome).
Crap :)
skyffelmördarn
2024-09-21, 17:54
Metabol ohälsa är väl roten till typ all ondska.
Langster
2024-09-21, 19:32
Hahahaha. All sjukdom beror på fetma. Hjälp jag blev skjuten i foten med hagelgevär? Har du testat att gå ner i vikt?
Man blir åtminstone en mindre måltavla ju smalare man är.
Om du är lättare så blir det lättare för dig att halta dig fram sedan.*hug*
trädgårdsmöbel
2024-09-21, 20:20
Om du är lättare så blir det lättare för dig att halta dig fram sedan.*hug*
Jag kan röra mig rätt fort även som halt vet jag sedan både rosfeber och trasig hamstring×flera. Jag tror att I den påhittade grenen 100 meter sprint med hälta så hade jag kunnat klå ruggigt vältränade atleter. Både med benet släpande som zombie eller stelt.
Armed Dingo
2024-09-21, 22:08
Udda diagnoser är intressant att höra eller läsa om, men efter att ha smält infon kommer en känsla av att jag har sjukdomen. Havanasyndrom, Kuru, Pareidoli, Narcissistisk pareidoli, Gansers syndrom, kompulsiv koprolali, Alien hand syndrome är bara några jag kanske är drabbad av.
Men kanske är vikten.
Du glömde palumboism i listan av mina favorit-åkommor. Och du glömde kopropraxia.
intepurewhey
2024-09-21, 23:27
Lupus
trädgårdsmöbel
2024-09-22, 00:29
Du glömde palumboism i listan av mina favorit-åkommor. Och du glömde kopropraxia.
:) "Jag är inte fet, det är Palumboism!"
trädgårdsmöbel
2024-09-22, 00:30
Lupus
Lykantropi!
BelowAverage
2024-09-22, 13:10
Jag tror inte du är fet, du har bara tjock benstomme. Ät lite skelettförtunnande. Rabarberpaj är gott.
Armed Dingo
2024-09-22, 14:43
Palumboism är värre än en stor mage och lemmar som krymper, och nervproblemen. Palumboism är att veta att nu är det fan kört, och det är mitt egna fel. Jag blev offer för min egna framgång.
skyffelmördarn
2024-10-01, 18:02
Har du försökt få igenom det här med din närmsta vårdcentral?
trädgårdsmöbel
2024-10-01, 18:19
Har du försökt få igenom det här med din närmsta vårdcentral?
Ha nej. De vill bara proppa i mig sobril och citodon. Jag misstänker att sobril hade vart deras behandling mot Havanasyndrom med.
skyffelmördarn
2024-10-01, 18:33
Ha nej. De vill bara proppa i mig sobril och citodon. Jag misstänker att sobril hade vart deras behandling mot Havanasyndrom med.
Ser det framför mig hur du sitter i lobby och gormar: "HAVANASYNDROOOOM"
Lafayette
2024-10-01, 18:59
https://m.youtube.com/watch?v=HCjNJDNzw8Y&pp=ygUGSGF2YW5h*mini
xqE0ltifQ2M
Det är en dansk flagga i bakgrunden. Danskar och deras medlöpare skola icke belyssnas.
trädgårdsmöbel
2024-10-08, 19:52
Ser det framför mig hur du sitter i lobby och gormar: "HAVANASYNDROOOOM"
Så länge man inte går helt överbord, bara nästan, så gäller det att ju värre du beter dig i vårdens väntrum, ju snabbare får du se doktorn.
Jag jobbade tidigare med avgiftning, och jag träffade en knarkare som visste exakt hur jobbig man kan vara för att få snabb service, men inte så jobbig att de tillkallar väktare.
Scratch89
2024-10-09, 05:02
Jag tycker det låter mer som symptom på långvarig stress än något annat.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.