Visa fullständig version : Saker som får dig att bli barnsligt glad!
bunkrulle
2023-07-27, 11:04
Som trådtiteln ger för givet. Vad blir ni barnsligt glada av? Och då menar jag att ni skrattar högt och ler med hela ansiktet och som får er att glömma att ni hade en dålig dag.
Jag börjar:
* Att köra bil i stora vattenpölar så att det uppstår en majestätisk vattenpylon.
* På vintern när det är töväder och det på vägarna ligger en sträng med snöslask. Att köra över den så att det skvätter slask över halva vägbanan. Det är så jävla kul. En gång körde jag i en sådan sträng i nästan en mil med undantag för då jag fick möten.
Fredszky
2023-07-27, 11:20
Leka med hundar
(Att köra i vattenpölar var kul tills vågen kom tillbaka mot min framtuta och skapade en stor spricka på den :/)
Att sladda omkring på en hal parkeringsplats när man har bakhjulsdrift
När djur räddas från att dö av godhjärtade människor och när onda människor i maktställning avlider, dagen George soros trillar av pin blir det att fira ordentligt.
Är jag psykopat? Har blivit kallad empatilös av andra, åsikterna jag har var norm typ 99.98% av mänsklig civilisation innan feminism/kulturmarxisterna tog över.
Kurragömma
Jaga
Dunken
Kurragömmakull
Alla sorters ungdjur
Snöbollskrig
Rutschkanor
Klätterbanor
Lag e-sport
Köra för små fordon (knattecross, gokart)
Spränga saker
Vattenkrig
Sent from my ASUS_I006D using Tapatalk
Scratch89
2023-07-27, 12:14
När djur räddas från att dö av godhjärtade människor och när onda människor i maktställning avlider, dagen George soros trillar av pin blir det att fira ordentligt.
Är jag psykopat? Har blivit kallad empatilös av andra, åsikterna jag har var norm typ 99.98% av mänsklig civilisation innan feminism/kulturmarxisterna tog över.
På vilket sätt är detta empatilöst? Att tycka om när djur räddas är väl i allra högsta grad empatiskt. Att vilja få bort onda människor från makten, istället för att avundas eller att försöka bli den personen, är också empatiskt.
På vilket sätt är detta empatilöst? Att tycka om när djur räddas är väl i allra högsta grad empatiskt. Att vilja få bort onda människor från makten, istället för att avundas eller att försöka bli den personen, är också empatiskt.
Har mer empati om jag ser djur plågas till döds än bilder på krigsoffer från långt-bortistan.
Man hör ju numer ofta om båtar sjunka på Medelhavet titt som tätt det rör mig inte i ryggen, njuter inte av det, är bara likgiltig.
Terrordådet i Stockholm var värre, kände mer intresse och empati för de döda, sorry för off-topic.
Lafayette
2023-07-27, 12:35
Har mer empati om jag ser djur plågas till döds än bilder på krigsoffer från långt-bortistan.
Jag grät inte en skvätt när min Farfar dog, när min katt dog grät jag två dagar i sträck oavbrutet. Jag känner mig lite hemsk.
Till topic:
Lego
Kinder-ägg
Vackra damer
Rikard Jansson
2023-07-27, 12:38
Att knuffa ner dvärgen i vattnet i Baldurs Gate 3
Lafayette
2023-07-27, 12:43
Att knuffa ner dvärgen i vattnet i Baldurs Gate 3
Varför detta dvärghat?
Rikard Jansson
2023-07-27, 13:00
Varför detta dvärghat?
Det ser bara så jävla roligt ut
Krasa den tunna ishinnan som ibland bildas på vattenpölar kommer jag nog aldrig att tröttna på.
När fisk hugger på ytbeten.
Nör jag ser att dottern är riktigt glad och har kul.
Att får klämma ut en riktigt stor pormask är riktigt roligt.
Klipp på tjockisar som ramlar är skojigt.
När den gubben dör, blir det en fin whiskey då? Eller skumpa?
Akerhage
2023-07-27, 15:23
Tror det enda som får mig att skratta så nu hade varit att åka ex Balder eller Atmosphere (eller liknande attraktioner) på något nöjesfält. Där man blandar glädje och skräck något.
Wrenchgirl
2023-07-27, 15:48
Som trådtiteln ger för givet. Vad blir ni barnsligt glada av? Och då menar jag att ni skrattar högt och ler med hela ansiktet och som får er att glömma att ni hade en dålig dag.
Jag börjar:
* Att köra bil i stora vattenpölar så att det uppstår en majestätisk vattenpylon.
* På vintern när det är töväder och det på vägarna ligger en sträng med snöslask. Att köra över den så att det skvätter slask över halva vägbanan. Det är så jävla kul. En gång körde jag i en sådan sträng i nästan en mil med undantag för då jag fick möten.
När vi är inne på bilrelaterat. Handbromssladdar på grusplan :d:d
trädgårdsmöbel
2023-07-27, 16:05
På liknande tema, dvärgar som slåss:
https://youtu.be/WAS2pV7iNnQ
Det är riktigt lågt, men får mig att skratta bpde elakt och barnsligt.
Lafayette
2023-07-27, 16:40
https://m.youtube.com/watch?v=IiZ5ebKAWUo&pp=ygUORHdhcmZzIGphY2thc3M%3D
skyffelmördarn
2023-07-27, 17:05
När maten är klar.
När man ska öppna ett paket med nya träningsprylar man hoppas ska göra en starkare än en citron *flex*
MasterChief
2023-07-27, 20:30
När man ska öppna ett paket med nya träningsprylar man hoppas ska göra en starkare än en citron *flex*
Fortfarande sur märker jag.
Fortfarande sur märker jag.
Nej jag är ju glad hela tiden för jag får fortsätta beställa nya saker för jag fortfarande är svag som en citron :laugh:
Ont: Masterchief gör mig barnsligt glad *cupid*
Ladugårdsdörr
2023-07-28, 00:02
Dra handbroms i vinterväglag, helst med någon gammal jobbil typ Berlingo så alla som ser skrattar.
MasterChief
2023-07-28, 14:18
Förutom att skriva dikter om Lennix så är det när jag är ensam i naturen och upptäcker och fotar fåglar.
WiltTheStilt2
2023-07-28, 15:40
Förutom att skriva dikter om Lennix så är det när jag är ensam i naturen och upptäcker och fotar fåglar.
Ni borde battla varandra. Det är som gör upp i hiphopkretsar tror jag.
Tips på rim:
Din farsa är ful o han slår sin fru
Du e så ful att det inte e kul
Som svar till tråden blir jag barn på nytt när jag kör Gokart. Fast tänker att jag är en stor racingstjärna trots mina långsamma tider.
Jag vann ett race mot 2 personer som körde för första gången. Blev orimligt nöjd och mjölkade min seger orimligt länge.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.