Visa fullständig version : King Grub på stranden?
Lafayette
2023-05-16, 15:50
King Grub sliter plikttroget på gymmet år in och år ut. Frågan vi många ställer oss när sommaren nu nalkas, visar Grubben upp fysiken för allmän beskådan på stranden i sommar? Att visa upp sin fysik kanske ses som en belöning för allt slit på gymmet.
Hur gör ni andra? Kommer ni flexa era solar plexus maximus pilates i sommar? Kanske för att imponera på kvinnorna?
King Grub
2023-05-16, 16:15
Bara på nudiststranden.
Anders The Peak
2023-05-16, 16:23
För min del så har imponerande muskulatur etcetera enbart skrämt/gjort så att kvinnor tror att man är narcissistic/har extremt liten snopp och behöver hävda sig, oavsett om det har varit nudistbad eller inte. Mest homosexuella som blir tända på en muskulös manskropp.
Avspända muskler på beachen även i år...
En daywalker uppehåller sig inte vid vatten...
skyffelmördarn
2023-05-16, 17:09
Eftersom jag är drogfri så ser man ju inte speciellt imponerande ut när man är deffad, dessutom är jag otroligt blek så det blir ingen trevlig syn.
Lafayette
2023-05-16, 17:29
Eftersom jag är drogfri så ser man ju inte speciellt imponerande ut när man är deffad, dessutom är jag otroligt blek så det blir ingen trevlig syn.
Kreatin och brun utan sol.
King Grub
2023-05-16, 17:36
Kreatin och brun utan sol.
Ev2gCagDNOw
Vi lovar, vi blir bländade av dig.
För min del så har imponerande muskulatur etcetera enbart skrämt/gjort så att kvinnor tror att man är narcissistic/har extremt liten snopp och behöver hävda sig, oavsett om det har varit nudistbad eller inte. Mest homosexuella som blir tända på en muskulös manskropp.
Tror det är opti att inte vara genetiskt begåvad, då tycker inte brudarna att man är för stor och verkar lägga för mycket tid på gymmet.
Tjejen tyckte att en snubbe på youtube var "för stor" men att så inte var inte fallet med mig. *gah!*
En gång när jag gick på massage sa thailändskan "åh, du stor".
välkommen till kolozzeum fortfarande 2003 år efter tidens början
Langster
2023-05-16, 19:23
På ett nudistbad tror jag att gissningar angående snoppstorlek är relativt kvalificerade sådana. :laugh:
Personligen tycker jag det är lite skämmigt att vara på stranden när jag är i väldigt bra form, det känns utstuderat och som man vill att folk ska kolla på en.
skyffelmördarn
2023-05-16, 19:26
På ett nudistbad tror jag att gissningar angående snoppstorlek är relativt kvalificerade sådana. :laugh:
Personligen tycker jag det är lite skämmigt att vara på stranden när jag är i väldigt bra form, det känns utstuderat och som man vill att folk ska kolla på en.
Beror på, man kan ju vara en "grower" dvs medioker penis i slakt tillstånd men imponerande i erigerat.
MasterChief
2023-05-17, 04:34
Det mest svenska jag någonsin läst. Men jag håller med.
Tycker också det skulle va skämmigt att visa sig på en strand så jag är aldrig någonsin på sådana platser...av totalt motsatt anledning dock :D
Lasse Kongo
2023-05-17, 08:12
Happy ending?
Happy ending?
Nope. Just den massösen var bara väldigt utåtriktad och rolig. Pratade mycket.
Blev erbjuden happy ending en annan gång. Tackade nej. Rent juridiskt så var det nog ett övergrepp från hennes sida för hon var nere och klämde och insisterade på att hon skulle massera "honom också" för en femhundring extra. Trots att jag sa nej så fortsatte hon klämma och hålla på men till slut gav hon upp. Vet att jag läste i tidningen senare att de bedrivit bordellverksamhet på just den salongen.
Armed Dingo
2023-05-17, 08:25
Enig. Det gäller att behålla tshirten på tills en polare stagear drunkning. Då kastar man tshirten och springer (dock i slowmo så alla hinner se) mot vattnet. Gör inövat svandyk från 10 meter även om höjden bara är 1 m. Räddar polaren, krävs ingen mun mot mun såklart.
Då har man tvingats visa upp sig pga situationen. Är hjälte och samtidigt ödmjuk och alpha osv. Instant gruppsex och månggifte med alla snyggingar på stranden. Deras fäder skriver checkar på miljoner till dig med mera.
MasterChief
2023-05-17, 08:48
Enig. Det gäller att behålla tshirten på tills en polare stagear drunkning. Då kastar man tshirten och springer (dock i slowmo så alla hinner se) mot vattnet. Gör inövat svandyk från 10 meter även om höjden bara är 1 m. Räddar polaren, krävs ingen mun mot mun såklart.
Då har man tvingats visa upp sig pga situationen. Är hjälte och samtidigt ödmjuk och alpha osv. Instant gruppsex och månggifte med alla snyggingar på stranden. Deras fäder skriver checkar på miljoner till dig med mera.
Genialiskt. :bow:
Jag kommer att vara på stranden men mest vid någon av stugorna i familjen.
På publika stränder och utebad är man mer vältränad än 90% av de som är där. Så det kanske sticker ut om man är en sån som kollar efter sånt. Men det är ju mest barnfamiljer som sitter och trycker i sig kex och saft. Glass och bulle.
Verkar som att många skäms och mår dåligt över att visa sig på stranden. Tycker varken de överviktiga eller muskliga bör skämmas. Finns alla sorter och medel idag är verkligen inte det vi ser på sociala medier.
Anders The Peak
2023-05-17, 12:56
Precis och folk reagerar på det sätt som jag beskriver, försöker skapa en bild av
någon som ingen riktigt gillar, i alla fall bland manliga alfahannar. Damerna har blivit itutade av alfa hannarna om snopplängd etcetera :)
Anders The Peak
2023-05-17, 12:58
Medelhavet och asien har en helt annan hållning till atletiskt byggda män.
De kommer till och med fram, både män och kvinnor, och visar uppskattning - vad stor du är!, vilken fin kropp du har!:)
trädgårdsmöbel
2023-05-17, 15:11
Hade jag vart muskulös hade jag gått i bar överkropp konstant. Så där att jag tagit minsta ursäkt eller fabricerat en för att "få"ta av mig tröjan i tid och otid.
Uncle Joe
2023-05-18, 12:08
Har alltid på mig UV-tröja på stranden.
Hade inte klarat av att gå halvnaken.
Ok om man var 18 och fått lite muskler och vill visa upp sig men den mognadsfasen är förbi för länge längesen.
Langster beskrev känslan bra.
Scratch89
2023-05-19, 07:37
Jag är sällan i bra form så om jag är vid stranden får jag hänga vid barnfamiljerna.
trädgårdsmöbel
2023-05-19, 11:07
Jag är sällan i bra form så om jag är vid stranden får jag hänga vid barnfamiljerna.
Jag brukar hänga bland valrossar när jag är vid havet, obemärkt.
lördagsgrogg
2023-05-19, 12:15
Jag har lite samma problem även om jag aldrig är direkt deffad. Men blir lätt skamsen och tror att alla glor.
Men jag har löst problemet så att jag endast går till stranden när min kompis släpar med mig och han har varit i toppform de senaste 40 åren. Så då minskar min skämsighetsfaktor.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.