Visa fullständig version : Leo Longevity
Langster
2023-02-02, 13:14
Passande namn…
Vilken innehållsrik trådstart!
Langster
2023-02-02, 14:17
Vilken innehållsrik trådstart!
Fri diskussion. :)
Nyckelfraser:
”Faran med att följa gurus på nätet”
”Leva som man lär”
Osv.
Nyckelfraser:
”Leva som man lär”
Osv.
Vad har du nu gjort?
Nyckelfraser:
”Leva som man lär”
Osv.
Vem är en guru
Vem lever
hur lär man
OnT: Några nördar jag har gruppchat med skrev någonting om den där snubben och att han inte lever mer och för några dagar sedan hade något klipp på youtube om hur man äter pannkakor utan att avlida så nu tror man att murphy har varit i farten.
Finns det något mer om detta?
Langster
2023-02-02, 15:00
För de som inte vet så var den snubben en ”guru” inom fitnessvärlden.
Han framställde sig själv som enormt kunnig och mån om att man ska leva nyttigt för hälsa och långt liv. Därav ”Longevity”. Men coachade alltså bl.a proffsbodybuilders.
Nu är han död, i 30-års åldern. Därav ”passande namn”.
Vad dog hen av?
Ihjälslagen i vad som ser ut som ett rån i lägenhet
Wearing only a black shirt and naked from the waist down, he was lying face down with blood leaking from his mouth and nose, and a bruise on his left eye, cops said.
Laith's clothes had been scattered everywhere, and the shelves and toilet in the bathroom had been destroyed in an apparent raid, officers added.
trädgårdsmöbel
2023-02-02, 16:32
Nu vet jag inte vad han hade för metoder för ett långt liv, men jag gissar att de hade med kost, träning, sömn, ansvarsfullt användande av doping, tillskott osv att göra.
Att bli ihjälslagen i sin lägenhet och på så sätt dö i förtid tar ju inte bort eventuell visdom i vad han nu propagerade för angående högre livslängd.
Ihjälslagen i vad som ser ut som ett rån i lägenhet
Han borde ha ätit mer gurka
Langster
2023-02-02, 17:30
Han blev inte ihjälslagen. Han dog av antingen typ stroke eller svimmade och slog i huvudet så att han dog.
Troligen pga droger han tog.
Scratch89
2023-02-02, 19:02
Wearing only a black shirt and naked from the waist down, he was lying face down with blood leaking from his mouth and nose, and a bruise on his left eye, cops said.
Laith's clothes had been scattered everywhere, and the shelves and toilet in the bathroom had been destroyed in an apparent raid, officers added.
Gluten dödar.
Medfött hjärtfel troligen.
skyffelmördarn
2023-02-02, 20:54
Han blev inte ihjälslagen. Han dog av antingen typ stroke eller svimmade och slog i huvudet så att han dog.
Troligen pga droger han tog.
Hur vet du det?
Vad har du emot gurus?
Tvingades du sitta i knät på en guru när du var liten?
Var din pappa en guru och lämnade dig och mor vind för våg?
Covid19 har skördat ytterligare ett offer, fruktansvärt.
Langster
2023-02-02, 21:43
Hur vet du det?
Vad har du emot gurus?
Det är vad bevisen pekar mot I alla fall, alternativt någon typ av neurologisk meltdown.
skyffelmördarn
2023-02-03, 00:35
Covid19 har skördat ytterligare ett offer, fruktansvärt.
Tror jesuiterna ligger bakom det.
trädgårdsmöbel
2023-02-03, 04:36
Något jag finner underligt är att han var naken på underkroppen, men hade tröja på sig. Vem är klädd så eller sover så? Kvinnor. Det sista män tar av sig och det första vi tar på oss är kalsonger. Kalsonger/boxers före tröja, aldrig tröja och naken underkropp.
En kvinna hade setts på övervakningskamera lämna hans lägenhet. Kan det då vara så att hon dödade honom, och i ett försök att få det att se ut som ett olyckligt fall från en nyvaken man klädde hon på honom en tröja och placerade honom så att det skulle se ut som han ramlat.
Själva skadan är kanske från upprepade slag med en stor Hookah-Bong av metall eller dylikt, inte från ett fall.
Langster
2023-02-03, 06:23
Något jag finner underligt är att han var naken på underkroppen, men hade tröja på sig. Vem är klädd så eller sover så? Kvinnor. Det sista män tar av sig och det första vi tar på oss är kalsonger. Kalsonger/boxers före tröja, aldrig tröja och naken underkropp.
En kvinna hade setts på övervakningskamera lämna hans lägenhet. Kan det då vara så att hon dödade honom, och i ett försök att få det att se ut som ett olyckligt fall från en nyvaken man klädde hon på honom en tröja och placerade honom så att det skulle se ut som han ramlat.
Själva skadan är kanske från upprepade slag med en stor Hookah-Bong av metall eller dylikt, inte från ett fall.
Han hittades inlåst på sin toalett.
trädgårdsmöbel
2023-02-03, 06:27
Kan hon enkelt ha låst utifrån om det är ett vanligt toalettlås.
Langster
2023-02-03, 06:37
Kan hon enkelt ha låst utifrån om det är ett vanligt toalettlås.
Frågan är hur hon lyckades placera honom så att han blockerade dörren från att öppnas.
skyffelmördarn
2023-02-03, 08:52
Något jag finner underligt är att han var naken på underkroppen, men hade tröja på sig. Vem är klädd så eller sover så?
Kallas för "Ankeborgare"
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ankeborg
En ankeborgare är ett modernt begrepp som syftar på en person som har kläder endast på överkroppen, precis som Kalle och knattarna.
Måste varit en bra fest.
trädgårdsmöbel
2023-02-03, 09:57
Frågan är hur hon lyckades placera honom så att han blockerade dörren från att öppnas.
Har jag svårt att tro då toalettdörrar i de flesta fall öppnas utåt. Men ok om den öppnas inåt. Hon slog honom i skallen med bongen, han föll så att han var lutad mot dörren, hon tog på honom tröjan, öppnade den en bit, klämde sig ut, stängde dörren och låste utifrån.
Hur vet du det?
Vad har du emot gurus?
Jag tror Langster ätit rå lever några år och är lite deppig då kungen inte var så natty som han påstod, så nu vill Langster varna alla för risken med att följa gurus! :D
Jag tror Langster ätit rå lever några år och är lite deppig då kungen inte var så natty som han påstod, så nu vill Langster varna alla för risken med att följa gurus! :D
Du fick mig och fnissa 😂
Inlåst på sin toalett, inne i sitt låsta rum. Med öppen toalettfönster.
Man behöver inte vara Columbus för att komma på att något skumt har skett.
Langster
2023-02-03, 11:21
Inlåst på sin toalett, inne i sitt låsta rum. Med öppen toalettfönster.
Man behöver inte vara Columbus för att komma på att något skumt har skett.
Du kanske menar Columbo? Den fiktive amerikanske detektiven?
Eller syftar du på mannen som trodde att han upptäckt en västlig rutt till Indien? Han verkar ju inte haft en enastående slutledningsförmåga.
skyffelmördarn
2023-02-03, 11:50
Hade ni några gurus när ni var 20? Visst hade man folk man såg upp till lite gällande träning och sånt, men jag kan fan inte minnas några "Jordan Petersons" tidigt 2000-tal.
Hade ni några gurus när ni var 20? Visst hade man folk man såg upp till lite gällande träning och sånt, men jag kan fan inte minnas några "Jordan Petersons" tidigt 2000-tal.
Var runt 07 så minns inte, när blev youtube stort? Den enda jag kommer på är Zyzz som väckte mitt träningsintresse.
Eller syftar du på mannen som trodde att han upptäckt en västlig rutt till Indien? Han verkar ju inte haft en enastående slutledningsförmåga.
Jag har italienskt ursprung, är det ett problem för dig?
Svara på denna enkla fråga tack. Brukar du ofta låsa in dig själv på toaletten, då du är ensam hemma, i ditt låsta hem?
Men vänta lite, ta en paus och tänk igenom ditt svar noga nu. För ditt svar kommer för evigt att påverka din trovärdighet hos mig, och de andra skribenterna på detta forum.
skyffelmördarn
2023-02-03, 14:29
Svara på denna enkla fråga tack. Brukar du ofta låsa in dig själv på toaletten, då du är ensam hemma, i ditt låsta hem?
Men vänta lite, ta en paus och tänk igenom ditt svar noga nu. För ditt svar kommer för evigt att påverka din trovärdighet hos mig, och de andra skribenterna på detta forum.
Dörren var inte låst.
xw0GmGaY96U&
Här pratar hans granne och bästa vän om hur han hittade honom.
Han säger att badrumsdörren inte gick att öppna för att kroppen blockerade dörren men den var alltså inte låst och det var inte glasdörren in till lägenheten heller.
Litar mer på G.W än grannen, han är ju trots allt expert på området.
Langster
2023-02-03, 15:20
Det händer nog att jag av vana låser dörren när jag går och bajsar även när jag är ensam hemma. Av ren vana alltså.
Sen var ju den här killen inte ensam hemma, han var inneboende hos den andra clownen från youtube-klippet ovan, Tony Huge. Så då skulle jag troligen låsa om mig om jag ville vara i fred. Sen verkar det hela bero på något maniskt droginducerat neurologiskt meltdown som sagt. Han kan mycket väl ha låst in sig pga någon slags nojja eller nåt. Men dörren kanske inte ens var låst dåsåatteh.
trädgårdsmöbel
2023-02-03, 15:59
Du har säkerligen rätt i din gissning, den låter trovärdig men det finns en mängd andra möjliga intressantare scenarior. En tjej beväpnad med en haschbong som tillhygge som bankar vilt så att blodet skvätter för att sedan ta på honom en tröja och maskera det som en olycka är lite mer fantasifullt och inte helt omöjligt.
Langster
2023-02-03, 17:25
Nej aldrig. Jag går igång på idéer, inte på personer. Idoldyrkan är totalt obegripligt för mig.
mattilainen
2023-02-03, 22:32
Jag bajsar i 99 % med låst dörr även när jag är själv hemma haha känns mer "tryggt" på något vis. Skulle ALDRIG ha öppen dörr, oavsett om jag var helt ensam.:em:
Tomas Tryffel
2023-02-04, 02:33
"Skräll".
En man med brokigt förtlutet.
Flydde till sin dödsort efter en dom för våld mot sin fru/sambo, då han också tappade vårdnaden om sin dotter (som han egentligen önskade vore en son).
Tycks ha varit en klassisk psykopat och/eller nascissist.
https://www.reddit.com/r/Genovaverse/comments/tmgs8o/leo_and_longevity_exposed_divorce_domestic_abuse/
Primitiv
2023-02-04, 06:12
Han förde en seriös diskussion angående Tony Hues intresse för ladyboys kontra Big Lennys intresse för Tantenten. En man av stor kulturell bildning helt enkelt.
RIP in peace.
skyffelmördarn
2023-02-04, 10:26
Han förde en seriös diskussion angående Tony Hues intresse för ladyboys kontra Big Lennys intresse för Tantenten. En man av stor kulturell bildning helt enkelt.
RIP in peace.
Japp var väl därför han flyttade till Thailand, gott om ladyboys han kunde mysa med.
skyffelmördarn
2023-02-04, 10:36
Tycks ha varit en klassisk psykopat och/eller nascissist.
https://www.reddit.com/r/Genovaverse/comments/tmgs8o/leo_and_longevity_exposed_divorce_domestic_abuse/
Absolut, men det är väl inte så konstigt med tanke på att han vill leva för evigt? Så kär i sig själv så han aldrig ville att det skulle sluta.
Scratch89
2023-02-06, 08:45
Det sista män tar av sig och det första vi tar på oss är kalsonger. Kalsonger/boxers före tröja, aldrig tröja och naken underkropp.
Det låter som om du inte spenderat en minut i omklädningsrum där det figurerar män över 60 år.
De har en osedvanlig förmåga att behålla pitten framme så länge som möjligt när de klär på sig.
Det händer nog att jag av vana låser dörren när jag går och bajsar även när jag är ensam hemma. Av ren vana alltså.
Tack för att du svarar ärligt. Men det är alltså av misstag du gör det.
Jag bajsar i 99 % med låst dörr även när jag är själv hemma haha känns mer "tryggt" på något vis. Skulle ALDRIG ha öppen dörr, oavsett om jag var helt ensam.:em:
Även om huset/lägenheten är låst alltså? Du känner inte en frihet att ha dörren öppen då du är själv? Prova vetja.
Lafayette
2023-02-06, 09:33
Man vill inte släppa ut bajslukten i resten av lägenheten. Stäng dörr så gör det ut genom ventilationen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.