Visa fullständig version : Topformula kosttillskott = bluff?
Hur kan deras produkter vara så extremt billiga?! Känns som något är lurt... Någon som vet? Har de verkligen så stränga kontroller vid tillverkning av kosttillskott???
skyffelmördarn
2022-11-25, 23:39
För att du betalar för märket, det gäller ju allt. Hur kan Biltema vara så billiga?
För att du betalar för märket, det gäller ju allt. Hur kan Biltema vara så billiga?
Men har du sett deras priser ? Det är brutalt billigt. Typ kinakopior priser.
skyffelmördarn
2022-11-25, 23:42
Vet du hur billigt det är att tillverka kosttillskott?
King Grub
2022-11-26, 10:08
Grundat för 17-18 år sedan utan några skandaler sedan dess, egen fabrik och en omsättning på över 100 miljoner. Låter inte som en överdriven risk för bluff.
Vet du hur billigt det är att tillverka kosttillskott?
Sant...
Grundat för 17-18 år sedan utan några skandaler sedan dess, egen fabrik och en omsättning på över 100 miljoner. Låter inte som en överdriven risk för bluff.
Den enda skandalen jag hitta var om proteinpulver. Sedan hittade jag bara recensioner av random folk som sa att deras dagliga dagsbehov ej täckts när de tagit deras kosttillskott. Som de då sett när de varit och kollat sina värden igen hos läkaren efter att de brukat tabletterna.
Kanske blir en beställning där ändå
skyffelmördarn
2022-11-26, 10:24
Jag skulle chansa på att dom är OEM tillverkare eller vad nu motsvarigheten är i kosttillskottsvärlden, dock ganska ovanligt att OEM tillverkare själva säljer produkter men eftersom det görs med deras egna namn är det ju ingen som vet.
Korken69
2022-11-26, 18:54
Vet inte om du pratar om några specifika kosttillskott men jag har köpt deras Casein flera gånger och alltid varit nöjd. Som du säger är det väldigt billigt och ligger prismässigt en bra bit under de svenska konkurrenterna. Rekommenderar!
Vet inte om du pratar om några specifika kosttillskott men jag har köpt deras Casein flera gånger och alltid varit nöjd. Som du säger är det väldigt billigt och ligger prismässigt en bra bit under de svenska konkurrenterna. Rekommenderar!
Det var d-vitamin och omega 3 som folk klagat på ej gjort skillnad
MasterChief
2022-11-27, 06:15
Det var d-vitamin och omega 3 som folk klagat på ej gjort skillnad
Hur märker man att Omega 3 gör skillnad?
Hur märker man att Omega 3 gör skillnad?
Personerna hade kollat värden före och efter hos läkare
King Grub
2022-11-27, 11:57
Vilka värden för omega-3?
Vilka värden för omega-3?
Såg någon recension bara snabbt om det. Kan vara vem som helst som skrivit det. Ingen trovärdig källa om man ska se det så.
MasterChief
2022-11-28, 16:56
Såg någon recension bara snabbt om det. Kan vara vem som helst som skrivit det. Ingen trovärdig källa om man ska se det så.
Nä, inte mycket.
Och när det gäller D-vitamin är det ju knappast dyrt att framställa. När de gjorde en test visade det sig att flera preparat innehöll för mycket D-vitamin. Så inte troligt att de gjort fel där heller om du enbart går på personliga recensioner.
https://www.testfakta.se/sv/kropp-halsa/article/stora-skillnader-pa-d-vitaminpillren
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.