Visa fullständig version : Vilka mobilspel håller du på med just nu?
Diomedea exulans
2022-11-25, 14:34
Körde nåt Candy Crush-liknande förut, men jag blev beroende, så jag var tvungen att sluta. Numera är det bara Wordfeud mot mina föräldrar som gäller.
Prövade nåt Warhammer 40,000-spel härom veckan, men det var för komplicerade regler så jag raderade det. Brorsonen försöker få mig att spela Pokemon Go, men jag tycker det är för tråkigt.
Mobilspel leder till dålig hållning vilket sänker testosteron-nivåerna så undviker det.
Diomedea exulans
2022-11-25, 15:15
Mobilspel leder till dålig hållning vilket sänker testosteron-nivåerna så undviker det.
Har lite för stor k*k, så jag jobbar på att sänka mitt testo.
panzerpig
2022-11-26, 10:44
Jag gillar pubg, call of duty och apex legends på mobilen. Kommer från att ha spelat liknande spel på pc. När man vänjer sig vid touch och gyro kontrollen är det sjukt nice att sätta på sig hörlurar och lira på telefonen.
Många säger att det är för svårt/dåligt med touchkontroll men det är samma omställning som att gå från mus till handkontroll.
King Grub
2022-11-26, 10:51
Minesweeper.
Diomedea exulans
2025-08-26, 11:47
Tacticus.
Post Apo Tycoon.
Tydligen ett autistiskt fingerspel enligt min son. Kanske har han rätt. Fast är jag dock.
Spelar även Boom Beach, Egg inc och AFK arena av gammal vana.
Inga.
Spelade lite run 3 mobile senast jag spelade mobilspel.
WiltTheStilt2
2025-09-01, 12:02
Ingress. Ett av mina favoritspel genom tiderna oavsett konsoll!
Jag är givetvis med i Smurflaget. Andra laget är skummisar.
Det pågår ett lekkrig över hela världen.. Eller hela civiliserade världen ska jag säga.
Testade Diablo Immortal, det var faktiskt kul. Inte spelat diablo sen jag var liten
WiltTheStilt2
2025-09-08, 11:51
Tycker ni borde spela Ingress.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.