Visa fullständig version : Riktigt skumma abs muskler
Jag har uneven abs vilket är normalt , men det känns ritkigt skumt för ene absen på vänster sida är som ett L bokstavligen. Har googlat och försökt hitta lite annorlunda abs men inget som som detta ! Ska man skämmas över magmusklerna eller känna sig speciell haha? *flex*
Någon som har sjukt uneven abs som vill visa ?
Har försökt lägga upp en bild men hur funkar det ? Trycker på den ikonen och klistrar in en länk men händer ju inget.
Uncle Joe
2022-08-18, 11:36
Använd https://imgbb.com/.
Använd https://imgbb.com/.
Är de kortlänken jag ska ha ? Sen mellan img länk img etc ?
https://ibb.co/ykWcrpP här länken iaf. Var tvungen och illustrera. Har inte mycket fett kvar men men lite nog att inte se det tydligt. Men känner absen tydligt den l shapade absen är fett lång asså...
Diomedea exulans
2022-08-18, 11:58
Du kan också lägga upp ett foto på imgur.com. Du behöver inte bli medlem för att göra det. Lägg upp bild, högerklicka, "spara bildadress", klistra in som bild på Kolo.
Du kan också lägga upp ett foto på imgur.com. Du behöver inte bli medlem för att göra det. Lägg upp bild, högerklicka, "spara bildadress", klistra in som bild på Kolo.
Sitter på mobilen så vet inte hur man gör då ? *gah!*
Men la en länk direkt till galleriet istället ovanför
har du problem med funktionen av magmuskulaturen?
Om inte är det bara att gilla läget.
har du problem med funktionen av magmuskulaturen?
Om inte är det bara att gilla läget.
Vad betyder det ? Hur vet man om man har problem med funktionen av magmuskelaturen? En liten del i huvudet tycket det är sjukt pinsamt att ha så skeva abs. Hoppas det är bara jag som tycker det.
Diomedea exulans
2022-08-18, 13:13
Vad betyder det ? Hur vet man om man har problem med funktionen av magmuskelaturen? En liten del i huvudet tycket det är sjukt pinsamt att ha så skeva abs. Hoppas det är bara jag som tycker det.
Det betyder att det finns andra problem än utseendet. Att magmusklerna är svaga, t ex.
Det betyder att det finns andra problem än utseendet. Att magmusklerna är svaga, t ex.
Inte vad jag vet iaf ! Kör riktigt jävla mycket abs och tränar dom hårt ! Har inte märkt något speciellt. Utan tränar på och blir hårdare och starkare.
Har dock inte känt det innan att den absen är så där skev? Känns som den blev så bara så där ..
King Grub
2022-08-18, 13:36
Det där beror på hur senorna ligger. Inget du kan göra något åt eller påverkar styrka eller funktion. Däremot kanske du får svårt att bli mästare i Men’s Physique.
Det där beror på hur senorna ligger. Inget du kan göra något åt eller påverkar styrka eller funktion. Däremot kanske du får svårt att bli mästare i Men’s Physique.
Okej ja , asså det enda jag kan tänka på är om andra kommer tycka det ser roligt och mobba mig 😂 ...
Okej ja , asså det enda jag kan tänka på är om andra kommer tycka det ser roligt och mobba mig ...
då behöver du jobba med din självbild.
Ditt värde som människa avgörs inte om du har perfekt symmetriska magmuskler eller inte.
Att ha perfekta abs är några få som har. de flesta har asymmetriska eller "konstiga"
och de allra flesta har inga synliga abs alls då de inte har disciplinen att träna och käka rätt
intepurewhey
2022-08-18, 14:03
Bättre att någon skrattar åt ens magmuskler än åt att man är fet oavsett.
Uncle Joe
2022-08-18, 14:22
*cupid*då behöver du jobba med din självbild.
Ditt värde som människa avgörs inte om du har perfekt symmetriska magmuskler eller inte.
Att ha perfekta abs är några få som har. de flesta har asymmetriska eller "konstiga"
och de allra flesta har inga synliga abs alls då de inte har disciplinen att träna och käka rätt
Yes. Ronnie Coleman, Lee Haney hade lite skumma abs men likväl var de flerfaldiga mästare. Skit i abs formen. Helheten är viktigast.
då behöver du jobba med din självbild.
Okej ja du har nog jävligt rätt i det , har tränat hårt och länge nu samt offrat en hel del för det här. Har iaf abs och det är huvudsaken :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.