Visa fullständig version : hur orkar ni? Så intressanta är dom inte..
humancentipede
2022-06-23, 01:55
Sorgliga människor som sitter med kuken i handen hela dagen.. chattar med brudar ..och tjatar dom ska visa fittan osv..
Eller bläddrar oavbrutet på porrsajter.
Varför blir människor såna? Sertralin gjorde mig normal.. Men vet jag inte är ensam. :)
Nu vet jag inte vem jag är.. för tjejer är bara störande ointressanta fläskberg.. Borde man skaffa en hobby? Jag tröttnar på allt ganska fort(utom att äta pizza)
Det är tufft men det går.
Banta, gymma och motionera tills du har en objektivt bra kropp för en herre i dina år. Behöver absolut inte vara perfekt, men bättre än nu och objektivt bra. Fundera över din "look". Är du lite till åren kommen så kanske skäggstubb eller annan ansiktsbehåring? Speciellt om du är ful.
När detta uppnåtts så sluta med all form av antidepressiva, och fortsätt gymma. Kuken kommer att vakna, och han vill ta igen dom förlorade åren.
Så skaffa konto på Tinder, Mötesplatsen, Happy Pancake etc, även om något ställe kostar lite. Börja chatta med kvinnor, öva upp ditt munläder. Blir du alltför lätt nervös så anskaffa Inderal dvs beta blockerare (kan fårs mot oro, hjärtklappning etc) och så provar du dom MEN INGA SSRI eller liknande. Ålen skall hållas livlig.
Se till att försöka beknulla en tjej som är minst 10 år yngre, helst 15 år yngre än dig (om du är minst 35). När du gjort detta kommer du få ett adekvat självförtroende och nu är det dags att hitta en kvinna att ha resten av livet eller iaf en längre tid.
Lycka kommer framöver från att beknulla din kvinna, känna dig nöjd efter jobbet och svettiga pass på gymmet. Kemiska substanser medelst oralt intag är ej längre grunden för din lycka.
Kemiska substanser medelst oralt intag är ej längre grunden för din lycka.
Och har egentligen aldrig varit.
Lafayette
2022-06-23, 08:19
Har nog med bilologi att göra. Jag saknar setralin-asexualiteten ibland helt klart, fila skinnbunke är en sån fruktansvärt tråkig syssla.
Sorgliga människor som sitter med kuken i handen hela dagen.. chattar med brudar ..och tjatar dom ska visa fittan osv..
Eller bläddrar oavbrutet på porrsajter.
Varför blir människor såna? Sertralin gjorde mig normal.. Men vet jag inte är ensam. :)
Nu vet jag inte vem jag är.. för tjejer är bara störande ointressanta fläskberg.. Borde man skaffa en hobby? Jag tröttnar på allt ganska fort(utom att äta pizza)
Intressant att detta skrivs av samma konto som skapar en ny tråd varje gång han ser en snygg tjej. Började du med sertralin nyligen?
Har nog med bilologi att göra. Jag saknar setralin-asexualiteten ibland helt klart, fila skinnbunke är en sån fruktansvärt tråkig syssla.
Min unge padawan, kanalisera kraften i din inneboende sexualitet.
Lafayette
2022-06-23, 09:30
Min unge padawan, kanalisera kraften i din inneboende sexualitet.
Mindre simpande och dregglande efter kvinnfolket är ett mål helt klart, kommer nog inte sluta säga hej till monstret dock för att förhindra nattliga utlösningar.
Brofessorn
2022-06-23, 11:27
Mindre simpande och dregglande efter kvinnfolket är ett mål helt klart, kommer nog inte sluta säga hej till monstret dock för att förhindra nattliga utlösningar.
Dags att vi hittar en brutta till dig. Din uppgift för dagen är att installera Tinder.
skyffelmördarn
2022-06-23, 15:49
0rwyuksSV90
Lasse Kongo
2022-06-24, 20:56
Besök din inre vind.
Vinden den vänder när elden lagt sig och röken falnar mot den ensamma, två kan aldrig bli en, vi alla är samma, ingen är den andra lik, beskåda ditt inre skal med en yttre skärpa och dagen blir sig aldrig lik, gud finns alltid där för D I G.
trädgårdsmöbel
2022-06-25, 14:36
Tycker ni gott kan simpa på allt vad ni orkar, ruska tupp när helst ni önskar bara ni slutar betala för det. Kvinnan/kvinnorna ni simpar och ruskar över får ert simpande och ruskande, det är nog. Behåll dina pengar.
Diomedea exulans
2022-06-25, 15:29
- Ät så mycket SSRI du bara kan (att vara deprimerad är osexigt).
- Skaffa Tinder.
- När du får en matchning, simpa så mycket du kan för henne. Det är en myt att tjejer gillar killar som är svårfångade och som står upp för sig själva. Var en toffel och var en simp.
Det är min formel.
- Ät så mycket SSRI du bara kan (att vara deprimerad är osexigt).
- Skaffa Tinder.
- När du får en matchning, simpa så mycket du kan för henne. Det är en myt att tjejer gillar killar som är svårfångade och som står upp för sig själva. Var en toffel och var en simp.
Det är min formel.
Funkar om man ser bra ut, TS ser väl ut som en bilolycka i fejset svårt att få nån match då.
Lafayette
2022-06-25, 15:33
Ät inte SSRI. Det har förstört min kropp och Lill-Laffe har tappat förmågan att bli hård. Ruskigt osexigt.
skyffelmördarn
2022-06-25, 16:44
Ät inte SSRI. Det har förstört min kropp och Lill-Laffe har tappat förmågan att bli hård. Ruskigt osexigt.
Ha med dig en attrapp i fickan när du åker på dejt bara, kvinnor älskar när man kommer förberedd.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.