Visa fullständig version : Din drömpartner fast med en twist
trädgårdsmöbel
2022-06-17, 16:56
Inspirerad av en fråga som ställdes i en annan tråd, tänk dig din idealpartner alt idealiska snuskfantasipartner både utseendemässigt och personlighetsmässigt. Det är utgångsläget, men den personen är modifierad på ett sätt. Antingen uppförstorad till 150% av originalstorleken, krympt till 60% eller tredje alternativet, personen ser ut precis som du önskar men är vandöd.
Då tar man en riktig amazon på 100kg och krymper ned till 60%
skyffelmördarn
2022-06-17, 19:16
Den vandöda, har hon en fysisk kropp eller om man ska stoppa in den blir det som att stoppa in den i luften?
trädgårdsmöbel
2022-06-17, 19:16
Det är fusk, om inte 100kgs amazonen är ditt nuvarande ideal.
trädgårdsmöbel
2022-06-17, 19:27
Den vandöda, har hon en fysisk kropp eller om man ska stoppa in den blir det som att stoppa in den i luften?
Bra fråga! Då kan vi säga antingen nej vandöd i form av spöke eller ja vandöd i form av en kropp som förmultnar gradvis, ungefär som the walking dead.
skyffelmördarn
2022-06-17, 19:29
Då skulle jag lätt ta spöket, otroligt praktiskt att ha någon som kan gå genom väggar och så om man behöver hämta något på över/undervåningen.
mattilainen
2022-06-17, 20:37
jag gillar oftast korta och smala med bra röv. Jag kommer alltså få en dvärg :D Så länge den är proportionerlig är jag nöjd
King Grub
2022-06-17, 20:59
En vandöd vampyr som gör mig odödlig.
trädgårdsmöbel
2022-06-17, 21:34
Kommer ju med nackdelar med, inte tåla solljus, fobi för krucifix, ingen vitlök osv.
Jag tar dig och gör en 3m drag queen.*cupid*
Jag föredrar death by snu-snu.
Diomedea exulans
2022-06-18, 08:49
Hade man fått välja ”regler” för den vandöda, då hade vandöd varit det solklara valet. Jag hade valt en vampyr enligt Twilight-regler. Enda nackdelen är att hon måste dricka djurblod istället för att äta mat.
Men nu lade ju Trädgårdsmöbel till regeln att hon måste vara ett spöke eller ha en ruttnande kropp. Då faller det valet bort.
Kvar är alltså de andra två. Jag skulle säga att min drömtjej är 1,70. Så valet blir alltså en tjej på 2,55 eller 1,02. Jag väljer den långa där. Kan bli intressant.
skyffelmördarn
2022-06-18, 13:12
Hade man fått välja ”regler” för den vandöda, då hade vandöd varit det solklara valet. Jag hade valt en vampyr enligt Twilight-regler. Enda nackdelen är att hon måste dricka djurblod istället för att äta mat.
Men nu lade ju Trädgårdsmöbel till regeln att hon måste vara ett spöke eller ha en ruttnande kropp. Då faller det valet bort.
Kvar är alltså de andra två. Jag skulle säga att min drömtjej är 1,70. Så valet blir alltså en tjej på 2,55 eller 1,02. Jag väljer den långa där. Kan bli intressant.
Får mig att tänka på det där futurama avsnittet
fNsrvnHJdco
Diomedea exulans
2022-06-18, 13:46
Får mig att tänka på det där futurama avsnittet
fNsrvnHJdco
Man börjar osökt tänka på det. Precis som Vinter var inne på här ovan.
skyffelmördarn
2022-06-18, 14:19
Man börjar osökt tänka på det. Precis som Vinter var inne på här ovan.
Kan ju fan tro det ekar här inne
Undra om det automatiskt skulle bli omvända könsroller om man hade en kvinna som var 250 cm lång och över 100kg? Skulle hon bära ut matkassarna från affären? Byta däck på bilen?
Diomedea exulans
2022-06-18, 14:22
Kan ju fan tro det ekar här inne
Undra om det automatiskt skulle bli omvända könsroller om man hade en kvinna som var 250 cm lång och över 100kg? Skulle hon bära ut matkassarna från affären? Byta däck på bilen?
Man kan ju annars tänka sig att en så stor kvinna har komplex för att hon känner sig okvinnlig, och därför vill köra extra hårt på traditionella könsroller.
wintersnowdrift
2022-06-20, 10:50
Man kan ju annars tänka sig att en så stor kvinna har komplex för att hon känner sig okvinnlig, och därför vill köra extra hårt på traditionella könsroller.
Eventuellt lite för seriöst svar i kanske en av trädgårdsmöbelns märkligaste trådstarter men som lång, fysiskt stark kvinna kan jag säga att det absolut bästa sättet att boosta sin kvinnlighet är att vara med en man som avgudar ens kropp. Så ha inte för höga förhoppningar om könsrollerna varken åt det ena eller andra hållet - om ni däremot dyrkar hennes 250 cm samt kan tillfredsställa hennes mer djuriska behov så skulle jag säga att oddsen för en lyckad relation är riktigt bra.
Jag skulle bli värsta Louis-typen. Ha ha, lets do it.
https://i.pinimg.com/originals/57/ab/4e/57ab4eb751723fe367d3b81139481417.png
Skulle jag välja den långa tjejen får vi hoppas hon är taekwondospelare och är bäst. Fucking with the best!
trädgårdsmöbel
2022-06-20, 11:34
Eventuellt lite för seriöst svar i kanske en av trädgårdsmöbelns märkligaste trådstarter.
Inspirationen till den kommer från en märklig fråga i en annan tråd där valet stod mellan muslimsk dam med hijab, östasiatisk dam med kattöron eller en transvestit. Det var en underlig sak att fråga om, så jag försökte toppa det men ändå hålla ett liknande tema.
wintersnowdrift
2022-06-20, 11:40
Inspirationen till den kommer från en märklig fråga i en annan tråd där valet stod mellan muslimsk dam med hijab, östasiatisk dam med kattöron eller en transvestit. Det var en underlig sak att fråga om, så jag försökte toppa det men ändå hålla ett liknande tema.
Haha, verkligen svårt dilemma att toppa men jag tycker nog att du lyckades :)
Jag gillar ju i.o.f.s korta tjejer. Men om jag då skulle gå på mitt ideal (1.60-1.65) så blir det ju lite väl kort efter en 40% reduktion.
Men i detta hypotetiska "pest eller kolera" fall så skulle det jag ändå välja bli 0.6 ratio valet. (ett spöke känns inte riktigt som min grej, och än mindre någon som ruttnar)
Frågan är hur mycket av det jag initialt tycker är attraktivt, som fortfarande skulle vara aktuellt på en person på knappa metern.
Och om "allt är skalenligt" så skulle vissa fysiska romantiska aktiviteter kanske bli lite märkliga....
Då skulle jag lätt ta spöket, otroligt praktiskt att ha någon som kan gå genom väggar och så om man behöver hämta något på över/undervåningen.
Frågan är ju om spöket kan ta med sig andra fysiska föremål tillbaka genom väggen. =)
Tänker inte leta rätt på den andra tråden.. men..
Inget egentligt val där. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara med varken någon som är religiös eller någon som är eller har varit man.
Kattöronen skulle jag åtminstone kunna stå ut med.
Med en proportionerlig dvärg så bör hon iaf inte kunna springa fortare än jag på gemensamma löpturer så det är väl det som får avgöra saken.
skyffelmördarn
2022-06-20, 15:35
samt kan tillfredsställa hennes mer djuriska behov
Men det är ju lite det jag frågade efter, har hon djuriska behov likt ett lejon eller är hon en liten kissekatt i där hemma? Några av dom största människorna är ju oftast som typ nallebjörnar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.