handdator

Visa fullständig version : haha fan vad sjukt .. en shemale som ser ut som en snygg brud

humancentipede
2022-06-15, 16:57
:laugh: Den där till vänster ser fan ut som en snygg brud helt i min smak

Hur skulle ni hantera den situationen,om "hon" inte berättade förrän det va försent..typ när du inser att du blivit avsugen och hånglat med en shemale :naughty:

1Q4bYVOsqjY

skyffelmördarn
2022-06-15, 19:16
Tycker man något är skönt och rätt för stunden ska man aldrig ångra sig efteråt.

Kuken ska ha sitt som Frank Andersson sa.

Ett Orm
2022-06-15, 22:18
:laugh: Den där till vänster ser fan ut som en snygg brud helt i min smak

Hur skulle ni hantera den situationen,om "hon" inte berättade förrän det va försent..typ när du inser att du blivit avsugen och hånglat med en shemale :naughty:

1Q4bYVOsqjY

Ja hon t.v skulle man åka dit på, både pratade och rörde sig precis som vilken kvinna som helst.

Been there done that.
Hånglade inte eller nått men satt och tog på post op grejen, minns att det kändes lite kostigt. Jäkla skum grej så här i efterhand. Kommer inte riktigt ihåg hur hon såg ut, men det var en lång filur. Både hon och hennes kompis var riktig udda fåglar iaf.
Blev rätt grinig när hennes polare berättade att hon var trans, men det gick över. Inget särskit hände ju egentligen.

Lafayette
2022-06-15, 23:06
Trevlig herre till vänster, hade inte brytt mig tror jag. Kanske behövt en stänkare innan.

trädgårdsmöbel
2022-06-16, 13:21
Nu försöker inte jag vara PK men jag misstänker att TS vill vara det med tanke på exotifiering av hijaber och transor.

Så ett par tips:

Använd hon/henne/kvinnan och inte shemale när du pratar om sådana. De vill erkännas som riktiga kvinnor, så referera till en sån precis som du hade refererat till en kvinna.

Låtsas inte om som att hen är attraktiv trots eller på grund av att hen är en hen. Utan upprätthålla masken av att hon är en hon lika mycket hon som vilken hon som helst även om du så skulle ha hens penis i munnen.

stridis
2022-06-16, 13:57
Dagens kåtslag av humancentipede. Är det här ett subtilt sätt att säga attdu har fastnat för tranny-porr nu?

You do you. Jag behöver inte bry mig.

Brofessorn
2022-06-16, 14:01
Om ni fick välja mellan en transa, en östasiatiska med kattöron och en muslimska i hijab, vad hade det blivit?

stridis
2022-06-16, 14:10
Om ni fick välja mellan en transa, en östasiatiska med kattöron och en muslimska i hijab, vad hade det blivit?

Den första tänker jag inte kommentera.

Hijaben åker ju av så den är inget problem men å andra sidan signalerar den problem jag inte är pepp för.

Kattöretjejen hade jag varit lite intresserad av. Antagligen knäpp på rätt sätt. Eller jag hoppas verkligen det.

Lafayette
2022-06-16, 14:23
Den första tänker jag inte kommentera.

Hijaben åker ju av så den är inget problem men å andra sidan signalerar den problem jag inte är pepp för.

Kattöretjejen hade jag varit lite intresserad av. Antagligen knäpp på rätt sätt. Eller jag hoppas verkligen det.

Kan du inte be frugan ha kattöron, testa något nytt? ;)

stridis
2022-06-16, 14:39
Kan du inte be frugan ha kattöron, testa något nytt? ;)

Får supa henne full först sen är det lätt.
Skulle bli stelt som fan ifall jag häver ur mig det vid köksbordet bara sådär.

humancentipede
2022-06-16, 15:46

hade nog landat på hijab .. särskilt nån av dom jag sett på senaste tiden. Jag har kört bil dom senaste åren och inte sett vilka som rör sig ute .. senast jag brukade gå utomhus va det 99% arab och hazariska män .. och nån enstaka tjock kvinna med huckle.. och 7 barn..

Dom senaste veckorna har jag börjat vistas utomhus igen.. Dom man ser ute nu är 60% eller fler unga tjejer med hijab .. i åldergruppen 15-22..
Såg nyss 2st som skrattade och sprang ifrån en alkis ;D

40plus
2022-06-17, 06:29

En muslimsk östasiat med kattöron och tjejsnopp, ja bara den är feminin och ser ut som en kvinna så.

Kaalle
2022-06-17, 08:50
Finns brudar som verkligen ser ut som brudar, förutom lilla veken då. Man ska inte dö nyfiken..

Uncle Joe
2022-06-17, 08:51

Kattöron är ju exotiskt. Lite som att vara med en she-alv från LoTR. :-)

40plus
2022-06-17, 09:40
https://www.veed.io/view/17b818f3-22a5-4d08-b935-51cab7f959f4?sharingWidget=true

Kanske är vi alla lite bi ändå, iaf om det finns män som ser ut så här...