Visa fullständig version : fick hela käften full av mögel när jag drack ur fel burk
humancentipede
2022-06-10, 22:23
hur fan får man bort smaken ? jag har provat med allt känns det som ..starka halstabletter .. munvatten men mögelsmaken blir bara värre och tungan känns domnad :)
Spottade ut skiten direkt på golvet som en reflex .. tur jag inte hann svälja skiten
Dags för suströmming kanske?
trädgårdsmöbel
2022-06-10, 23:07
Gurgla med vodka/brännvin och offra en snaps som du gurglar, sköljer och spottar ut. Sedan borstar du tänderna med tandkräm efter det gurglar du med brännvin igen. Sedan sväljer du en snaps brännvin pga att neutralisera det du ändå svalde.
Vinäger kommer rensa paletten.
Nu vet du i alla fall hur det var att dricka proteinpulver för en 15-20 år sedan. Då smakade allt som om man fick en hästspark rakt i käften, enda fördelen var att då behövdes inte någon PWO för att vakna till.
exevision
2022-06-12, 08:12
Varför har man en ”burk” ståendes så länge att den blir full med mögel?
humancentipede
2022-06-12, 13:06
Varför har man en ”burk” ståendes så länge att den blir full med mögel?
Kombination av depression och noll ordningssinne .. Börjat kolla på asiatiska brudar igen .. Då tycker man livet är skit och ruttet som fan, eftersom man inte kan få dom.. ;)
Kombination av depression och noll ordningssinne .. Börjat kolla på asiatiska brudar igen .. Då tycker man livet är skit och ruttet som fan, eftersom man inte kan få dom.. ;)
Det är väl just dom som du har störst chans att få gubben, ryck upp dig nu.
humancentipede
2022-06-13, 17:06
Det är väl just dom som du har störst chans att få gubben, ryck upp dig nu.
https://i.pinimg.com/736x/8d/64/d9/8d64d968283d8a3eafaaa1f14a25c493.jpg
Tar nästa flyg till japan.. ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.