handdator

Visa fullständig version : Fettförbrännare?

lauria
2004-05-23, 11:26
Tjena!! Vilken tycker ni är den bästa fettförbrännande PRODUKT som ni har testat?? och vilken tycker ni är mest prisvärd?

Själv så tyckte jag att dymetadrine (den starkare versonen) och EPH 833 var väldigt bra!!

/////Tobbe

supremo
2004-05-23, 11:28
Omega 3 får bli mitt val eftersom jag inte testat någon av de många tveksamma "fettförbrännare" som finns på marknaden...

Hobbes
2004-05-23, 11:38
"Reebok Walk DMX Max
Anatomiskt utformad walkingsko med ovandel i skinn. Till dig som går och står mycket och
ställer höga krav på stötdämpning. Reebok DMX Max under hela foten avlastar knän och rygg och ger komfort. Förstärkt
i mellanfoten för ökad rörelsekontoll och flexibilitet."

Denna produkten har jag testat och den fungerade utmärkt för mig! Har inte provat någon "effe/mahung" produkt så jag utalar mig bara för den produkten som jag provat!

lauria
2004-05-23, 11:45
Originally posted by Hobbes
"Reebok Walk DMX Max
Anatomiskt utformad walkingsko med ovandel i skinn. Till dig som går och står mycket och
ställer höga krav på stötdämpning. Reebok DMX Max under hela foten avlastar knän och rygg och ger komfort. Förstärkt
i mellanfoten för ökad rörelsekontoll och flexibilitet."

Denna produkten har jag testat och den fungerade utmärkt för mig! Har inte provat någon "effe/mahung" produkt så jag utalar mig bara för den produkten som jag provat!

Ja oxå har ja ju lagt upp den här tråden under kosttillskott oxå!

////Tobbe

Popeye
2004-05-23, 13:57
De fettförbrännare som verkligen fungerar är dopingklassade eller ligger precis i gråzonen.
Motion + Diet är den enda vägen.

Iofs, har man för mkt pengar så finns det en uppsjö av kosttillskott som tillsammans förmodligen kan ge effekt.

Pyruvate och ALA kan vara värt att kolla upp. ALA gillar jag personligen men glöm alla märkespiller det blir tokdyrt. Hitta någon som kan sälja volym till bra pris.

cali
2004-05-23, 15:33
Dymetadine fungerar sjukt bra!
Likaså HIIT träning.

HIIT är mest prisvärt ;)

LunaSpice
2004-05-23, 16:00
Originally posted by cali
HIIT är mest prisvärt ;)

Och mest effektivt eftersom det ger andra fördelar också. :)

lauria
2004-05-23, 16:01
Vad menast exakt med HIIT?

/Tobbe

supremo
2004-05-23, 16:02
Originally posted by lauria
Vad menast exakt med HIIT?

/Tobbe

Prova att söka:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/search.php?s=&action=showresults&searchid=168347&sortby=lastpost&sortorder=descending

Snubben_25
2004-05-23, 21:45
Well jag har testat pyruvate och det funkade inte.
Man skulle ligga på mycket lågt kalori intag för att den ska funka.

Bästa produkten för fat burn är väl ALA? Köp det här på kollos , jag gjorde det och är helnöjd. Bra pris och så fick jag 2 exhale tidningar plus en recovery bar på köpet:thumbup:

joonah
2004-05-24, 00:10
Jag har kört dynametadrine extreme, fast varianten med citrus aurantium eller vad det heter, den har jag även kört med thermo-x, som har i stort sett samma innehåll.

Tycker de bägge har likadan effekt, man blir aldrig trött när man kör med dem, samt att det dämpar hungern nått otroligt mycket. Samt att jag gick ner massvis i vikt under tiden jag använde dem, men det berodde nog på att jag åt kanske 1200-1500 kcal/dag samt var ute och gick åtminstone 90min, ibland så mycket som 270 min på en dag. Tyckte självklart att det var toppen då, tyckt e mig inte märka av några bieffekter alls, förutom att jag svettades mycket mer, samt att jag fick hjärtklappning de första dagarna jag provade dem.

Jag märkte dock av det då jag slutade med dem istället, då kom alla smärtorna som man inte kännt av under tiden man körde med dem. Hade ont överallt, inkl. huvudvärk, fast det var säkert pga koffeinberoendet jag fick. Vart även allmänt trött och hängig, men det kanske bara var för att man var van att vara "hypad" 24/7. Kanske inte var så smart att använda det dagligen i 3 månader... :smash:

Jag skulle iaf inte rekommenderar dem inte till någon då det räcker gott med att sköta kosten och träna med måtta istället, samt låta det ta sin tid att gå ner i vikt.