Visa fullständig version : Hur ofta bajsar ni?
PureWhey
2021-05-22, 12:36
För ett par årsedan gick jag bakom ett tjejgäng som snackade om hur ofta de bajsade. En sa att hon bajsade 1 max 2 gånger per vecka. Förstår fortfarande inte hur det är möjligt.
När jag käkar vanligt, säg kring 3-4k kcal, kör jag åtminstone 3 riktiga bajssessioner på en dag. Käkar jag lite mer än vanligt märks det direkt i form av mer toabesök.
Vad skulle ni tro att ni snittar? Nu snackar vi riktiga bajsar, inte något liken klick.
Skickat från BÖJRACKET
Lafayette
2021-05-22, 12:40
Tre pass på en dag? Sjukt!
Blir nog en gång om dagen. Dock riktigt stora lass, jag blir alltid imponerad av mig själv. Inte bara mängden utan storleken på pjäserna.
David_wigren
2021-05-22, 12:41
2-3 gånger per dag där jag bajsar rejäla volymer. Jag förstår inte heller hur man enbart kan bajsa 1-2 gånger i veckan. Känns som jag bajsar åtminstone ett kg om dagen.
Lafayette
2021-05-22, 12:43
King Grub måste väl ha mäkta imponerande sessioner?
skyffelmördarn
2021-05-22, 12:44
King Grub måste väl ha mäkta imponerande sessioner?
Han fastar väl en hel del och då brukar man inte skita så mycket.
Jag kör en gång om dagen.
Diomedea exulans
2021-05-22, 12:46
Också ungefär tre gånger om dagen; tre gånger i timmen om jag är nervös.
skyffelmördarn
2021-05-22, 12:52
Jag har en annan tråd om avföring på gång så det var skönt att du bröt isen med den här.
Brofessorn
2021-05-22, 12:58
Oftast en gång om dagen, kanske två om jag har tråkigt och vill shitposta lite på nätet.
Skickat från SKITHUSET
Oftast en gång om dagen, kanske två om jag har tråkigt och vill shitposta lite på nätet.
Skickat från SKITHUSET
+1.
Nyfiken hur ofta purewhey skiter om han inkluderar klickar.
trädgårdsmöbel
2021-05-22, 15:23
Bajsa så sällan som 1 gång i veckan, då är det nog assisterat av laxativ. 2-3 Dagarna innan och frantill veckans bajsning lär hon/han/hen ha återkommande "anfall/skov" med buksmärtor, illamående och sura uppstötningar :(
Tänk att leva så, kanske halva tiden med buksmärtor. fy :(
Om jag äter mycket mat, så blir det ca 3 gånger per dag.
2 av dessa brukar infinna sig på morgonen efter morgonkaffet med typ 1 timmas mellanrum.
2 ggr, ibland 3 beroende på hur kosten ser ut.
Lafayette
2021-05-22, 16:14
https://media0.giphy.com/media/Gtnf8Fok8An9m/giphy.webp?cid=6c09b952775b4f374107aa4ca90280e7be0 fb470dac312f4&rid=giphy.webp&ct=g
Mellan en och två gånger per dag.
Brofessorn
2021-05-22, 16:23
Finns det ingen extremskitare härinne då som rockar på 4-5 gånger om dagen?
1 gång per dag brukar räcka om man inte äter något laxerande.
skyffelmördarn
2021-05-22, 16:35
Tror man har ganska risig diet om man sitter på tronen så ofta.
En direkt när jag vaknar och oftast en till vid middagstid.
Tre pass på en dag? Sjukt!
Blir nog en gång om dagen. Dock riktigt stora lass, jag blir alltid imponerad av mig själv. Inte bara mängden utan storleken på pjäserna.
lass och pjäser :D
The_RobRoy
2021-05-22, 16:55
När magen är i bra skick, 1 gång per dag. Normaltillstånd är två gånger per dag. Har dock problem med magen i perioder och då blir det lätt 4-5 ggr per dag.
Diomedea exulans
2021-05-22, 16:56
Jag har inget anus.
Inte med den attityden.
Undra hur det skiljer sig mellan killar/tjejer?
Finns det någon forskning på området? *jorgen*
Inte med den attityden.
Försöker vara positiv men det är svårt, är så jävla full av skit..
För ett par årsedan gick jag bakom ett tjejgäng som snackade om hur ofta de bajsade. En sa att hon bajsade 1 max 2 gånger per vecka. Förstår fortfarande inte hur det är möjligt.
Brud med vikinga-anor kanske?
https://www.expressen.se/nyheter/varldens-storsta-bajskorv-tillhorde-magsjuk-viking/
skyffelmördarn
2021-05-22, 18:33
För ett par årsedan
Slog mig nu precis att du skrev "För ett par år sedan"
Har du gått runt och grubblat på det här i "ett par år" ?
Diomedea exulans
2021-05-22, 19:06
Slog mig nu precis att du skrev "För ett par år sedan"
Har du gått runt och grubblat på det här i "ett par år" ?
En sån grej hade man väl aldrig glömt?
delta_mats
2021-05-22, 19:16
Skit i det du.
TheDoctor
2021-05-22, 19:21
1-2 gånger om jag ätit som jag ska.
Läskeblask
2021-05-22, 19:41
Så lite...5-6 ggr har jag alltid gort. På morgonen innan jobbet, första kafferasten, en gång på eftermiddagen, efter middag och innan läggdags.
trädgårdsmöbel
2021-05-22, 21:15
Lite helt onödig trivia: Återkommande drömmar om bajs betyder tydligen att man håller på någon stor hemlighet man vill dela med sig av men inte vågar, alternativt svår stress utan att se eller ens hoppas på en realistisk lösning. Då bajsar man ur stressen ur kroppen i drömmen, tömmer kroppen på stress väldigt symboliskt.
Lagom pseudovetenskspligt :)
Langster
2021-05-23, 00:09
0-2 ggr per dag, det vanligaste för mig är nog 1 gång per dag. Därefter 0, och sen 2. Blir det mer än 2 så är det något som inte stämmer.
shut teh face
2021-05-23, 08:23
En gång per dag direkt när man vaknar. Aldrig någonsin bajsat oftare, så länge man inte varit magsjuk.
5 gånger i veckan skulle jag tro jag snittar på, ibland kan det det gå två dagar utan att man gödslar.
Snittar nog 1 gång varannan dag.
En gigantisk per dag någon timme eller två efter jag vaknat och fått i mig två-tre koppar kaffe.
Äter oftast bara en gång per dag på kvällen. ~3500 kcal, 60-70 g fibrer och 10-20 g psylliumfrön.
Mellanspola(?) (för att inte få stopp) får jag göra flera gånger. :D
Är jag iväg från morgonen har jag turen att inte bli skitnödig förrän jag kommer hem. Alltså blir aldrig skitnödig hemifrån, antar det är stressen.
Sällan mer än 1 gång per dag, då är jag sjuk eller har stresstarm. Äter Mellan 3-4000kcal om dagen.
2 koppar kaffe på morgonen och sen tömmer man allt för dagen.
Illustrerade mannen
2021-05-23, 20:55
En gång om dagen, på morgon, efter 50 cl starkt svart kaffe. Om jag ätit mer än en måltid någon gång (vilket händer sällan) kan det bli en extra tt på eftermiddagen.
Lafayette
2021-05-23, 20:57
Jag tycker det är fint att alla delar med sig.
Jodå, och gjort i många år. Har säkert någon typ av koffein/kolhydratskänslighet. Har alltid varit en av mina akilleshälar, äter jag lite extra godis och liknande kan det bli fler gånger per dag. Standard är sällan under 4 per dag, majoriteten sker då under morgon/förmiddag, säkert också pga energidrycken jag ofta förtär under förmiddagen. Sedan påverkas det väldigt mycket om jag rör på mig tidigt, går ut och går, tidigt gympass eller liknande, då går jag 1-2x mindre den dagen, konstigt nog. Aldrig lidit av det, och läkare har i princip sagt att allt mellan 0-5/6x per dag är inom okej spann även om jag ligger i det övre. Kanske har någon form av IBS på något sätt men heller aldrig orkat lägga någon vikt vid att undersöka det mer. Är jag ute på stan eller liknande behöver jag heller inte göra nummer 2 generellt, utan det är främst när man vet att en toa finns lättillgänglig, konstigt nog.
Varför är det här inte en POLL?
Kan någon ordna?
men mellan 2-3ggr per dag
skyffelmördarn
2021-05-24, 12:54
äter jag lite extra godis och liknande kan det bli fler gånger per dag.
Jag tror inte det är något fel på din mage, jag tror din mage försöker säga åt dig att sluta äta en massa skit, annars så blir det skit!
1 gång var tredje - fjärde dag.
sladdbarn
2021-05-24, 14:15
1 gång var tredje - fjärde dag.
Va fan!?
1-2 gånger dagen för min egen del.
Diomedea exulans
2021-05-24, 14:17
Va fan!?
1-2 gånger dagen för min egen del.
Han äter enbart kött, det är nog därför.
söderkisen
2021-05-24, 16:04
Jag äter också typ enbart kött. Skiter som jag alltid gjort 1-2 gånger om dagen. Ibland 3.
Ser inte varför man skulle skita mer sällan pga fiberfattigt/ noll fibrer.
Mindre volym absolut men att skita sällan tyder ju på att man har återkommande ansamling i tarmarna. Hur kul är det.
Om man nu inte skippar maten helt varannan dag eller liknande då.
Så länge jag kan minnas flera gånger om dagen varje dag... tills jag började med IF och nu bajjar jag bara en gång på direkt på morgonen
Har en kollega som bara bajsar en gång i veckan. Förstår INTE hur det är möjligt. Själv bajsar jag ALLTID innan och efter jobb, och oftast även en tredje gång innan läggdags.
sladdbarn
2021-05-26, 10:56
Har en kollega som bara bajsar en gång i veckan. Förstår INTE hur det är möjligt. Själv bajsar jag ALLTID innan och efter jobb, och oftast även en tredje gång innan läggdags.
Låter osannolikt, hur mycket bajs blir det inte på en vecka *rolleyes*
skyffelmördarn
2021-05-31, 18:40
Jodå, och gjort i många år. Har säkert någon typ av koffein/kolhydratskänslighet. Har alltid varit en av mina akilleshälar, äter jag lite extra godis och liknande kan det bli fler gånger per dag. Standard är sällan under 4 per dag, majoriteten sker då under morgon/förmiddag, säkert också pga energidrycken jag ofta förtär under förmiddagen. Sedan påverkas det väldigt mycket om jag rör på mig tidigt, går ut och går, tidigt gympass eller liknande, då går jag 1-2x mindre den dagen, konstigt nog. Aldrig lidit av det, och läkare har i princip sagt att allt mellan 0-5/6x per dag är inom okej spann även om jag ligger i det övre. Kanske har någon form av IBS på något sätt men heller aldrig orkat lägga någon vikt vid att undersöka det mer. Är jag ute på stan eller liknande behöver jag heller inte göra nummer 2 generellt, utan det är främst när man vet att en toa finns lättillgänglig, konstigt nog.
Det måste vara en vanesak, jag började experimentera med ett kolhydrats schema för ett par veckor sedan, dvs högt intag på måndagar, medium tisdag, lågt onsdag, medium torsdag högt fredag os.v.
Jag måste gå två gånger på måndagar och fredagar och är samtidigt gasig i magen, och då äter jag inte ens mycket kolhydrater i förhållande till vad jag gjorde innan när jag käkade "fritt" men antagligen för att jag går ganska lågt 5 av 7 dagar så blir det något fel med systemet. Som sagt aldrig haft problem tidigare
Ingen av kolos kvinnliga medlemmar har skrivit i tråden, dom bajsar väl inte?
skyffelmördarn
2021-05-31, 19:22
Ingen av kolos kvinnliga medlemmar har skrivit i tråden, dom bajsar väl inte?
Jag vet inte varför men det osar lite perverst om din kommentar, hade du hoppats på att få läsa något riktigt smaskigt?
Jag vet inte varför men det osar lite perverst om din kommentar, hade du hoppats på att få läsa något riktigt smaskigt?
Skit i det du så lever du längre :naughty:
Brofessorn
2021-05-31, 19:50
Är väl inte perverst. Sexigt med grejer som åker in och ut.
delta_mats
2021-05-31, 19:55
Ni som bara skiter en gång per dag måste ju gilla känslan av att gå omkring och vara packade med bajs.
skyffelmördarn
2021-05-31, 20:08
Ni som bara skiter en gång per dag måste ju gilla känslan av att gå omkring och vara packade med bajs.
Du vet att bajs är en restprodukt va?
Lipservice
2021-05-31, 20:17
Bästa känslan att vänta in i det sista, kan nästan jämföras med utlösning. Sen är det ju spänningen med gäddhuvud som spelar in.
Skiter förövrigt 1 gång per 36e timme.
När jag vägde typ 65kg (som 180 lång) och åt som en anorektiker så sket jag 1 eller max 2 gånger i veckan. Detta pågick i många år. T.ex 1-9 och 3 år på gymnasiet så sket jag totalt 0 gånger på skolans toaletter. "Anal retentive" finns det väl en term inom freuds psykologi och vet inte riktigt vad det handlar om, men känns som han snackade mig.
Vägrade titta ner i toaletten på den tiden, så vet inte hur mycket man producerade men borde vara ordentliga mängder. Även fast det aldrig kändes som att man inte sket tillräckligt i förhållande till det man åt. Särskilt när man hörde folk som gick flera gånger per dag. Minns inte att jag hade några fysiska bekymmer relaterande till detta, men kanske förtrycker en del magont.
I samband med att jag startade gymma så började också äta mer, och naturligtvis blev det fler toabesök. Känns fortfarande konstigt att ibland gå flera gånger per dag. Undrar ibland seriöst om all näring verkligen hinner tas upp. När jag gick en gång i veckan tänkte jag åtminstone att jag inte lämnade en enda mineral eller vitamin i toaletten.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.