Visa fullständig version : "En ökänd man trakasserar starka kvinnor via sms"
skyffelmördarn
2021-05-11, 11:24
https://www.styrkelabbet.se/man-sms-trakasserar-starka-kvinnor/
Aldrig hört talas om det här tidigare, garanterat något från SL maffian här inne så träd fram med dig nu genast.
Också värt att tänka på, år 2021 är det trakasserier att fråga någon vad hen tar i bänk, så stå på er där ute när någon frågar vad ni tar i bänk, drar i mark eller böjer i knäböj! Det är min ensak att vara klen och ha dåliga vinklar.
Orka bry sig om vad någon anonym person skriver.
mattilainen
2021-05-11, 11:54
Det här med att vara lättkränkt tas till en ny nivå haha
Akerhage
2021-05-11, 11:54
Jag har tjejkompisar med helt öppna sociala medier där de lägger ut nästan nakenbilder på sig själva. Sen sitter de och beklagar sig över att det är killar som skriver olustiga meddelanden till dem, eller killar som bara skriver till dem utan att på något sätt skriva något olämpligt.
Istället för att blockera numret/profilen som skriver så svarar dom på dessa meddelanden och låter killarna fortsätta skriva och de fortsätter beklaga sig. Tror innerst inne att de njuter av dessa sms och uppmärksamhet de ändå får.
Sen har jag svårt förstå att man som kille ens orkar lägga ner energi och börja skriva med dessa tjejer, eller att ens skriva till någon random person man inte ens känner. Men det har kanske med åldern att göra.
Jag har tjejkompisar med helt öppna sociala medier där de lägger ut nästan nakenbilder på sig själva. Sen sitter de och beklagar sig över att det är killar som skriver olustiga meddelanden till dem, eller killar som bara skriver till dem utan att på något sätt skriva något olämpligt.
Istället för att blockera numret/profilen som skriver så svarar dom på dessa meddelanden och låter killarna fortsätta skriva och de fortsätter beklaga sig. Tror innerst inne att de njuter av dessa sms och uppmärksamhet de ändå får.
Sen har jag svårt förstå att man som kille ens orkar lägga ner energi och börja skriva med dessa tjejer, eller att ens skriva till någon random person man inte ens känner. Men det har kanske med åldern att göra.
Inte jättesvårt att klura ut varför bruden din lämnade dig, om du inte listat ut det själv redan..
Inte jättesvårt att klura ut varför bruden din lämnade dig, om du inte listat ut det själv redan..
https://thumbs.dreamstime.com/z/woah-2091123.jpg
https://www.styrkelabbet.se/man-sms-trakasserar-starka-kvinnor/
Aldrig hört talas om det här tidigare, garanterat något från SL maffian här inne så träd fram med dig nu genast.
Också värt att tänka på, år 2021 är det trakasserier att fråga någon vad hen tar i bänk, så stå på er där ute när någon frågar vad ni tar i bänk, drar i mark eller böjer i knäböj! Det är min ensak att vara klen och ha dåliga vinklar.
Jag kanske läser in för mycket i SMS:en men jag ser framför mig en förståndshandikappad persons om skriver detta, och som av något skäl har ett starkt intresse i starka kvinnor.
Jag kanske läser in för mycket i SMS:en men jag ser framför mig en förståndshandikappad persons om skriver detta, och som av något skäl har ett starkt intresse i starka kvinnor.
Skulle nog gissa på något slags alkoholmissbruk (finns en dom gällande rattfylla för flera år sedan) ihop med en avvikande sexualitet och en lättare psykisk störning. En gammal incel innan ordet fanns.
Min första tanke var lätt förståndshandikappad med udda fetischer. Eller förresten, det var nog min andra tanke. Första tanken var "Lennart!".
Brofessorn
2021-05-11, 12:38
Jag var med om en liknande, traumatisk händelse. Det var en måndag, och jag tränade framsida överkropp. Körde lite högreppare i press bakom nacken när, tro det eller ej, en främmande man angrep sig på mig, hälsade och sa "tjenare, bra axlar du har! Vad tar du i bänk?". När gärningsmannen begick det här attacken var jag mitt uppe i en repetition, hade precis låst ut armarna, och i min chock tappade jag stången över huvudet och tårarna började spruta -- men inte på grund av den fysiska smärtan, utan av chocken över angreppet och min panik över vad brottslingen skulle göra härnäst. Tekniskt sett hade gärningsmannen objektifierat min kropp, kanske sexuellt. Hade jag blivit mentalt våldtagen utan att jag ens visste om det?
Jag reste mig upp så fort jag kunde, vankade till receptionen och skrek mig blå efter hjälp. Kanske någon skulle bry sig om att skipa rättvisa?
Men ingen lyssnar på offer fick jag lära mig den dagen.
Illustrerade mannen
2021-05-11, 12:53
Jag var med om en liknande, traumatisk händelse. Det var en måndag, och jag tränade framsida överkropp. Körde lite högreppare i press bakom nacken när, tro det eller ej, en främmande man angrep sig på mig, hälsade och sa "tjenare, bra axlar du har! Vad tar du i bänk?". När gärningsmannen begick det här attacken var jag mitt uppe i en repetition, hade precis låst ut armarna, och i min chock tappade jag stången över huvudet och tårarna började spruta -- men inte på grund av den fysiska smärtan, utan av chocken över angreppet och min panik över vad brottslingen skulle göra härnäst. Tekniskt sett hade gärningsmannen objektifierat min kropp, kanske sexuellt. Hade jag blivit mentalt våldtagen utan att jag ens visste om det?
Jag reste mig upp så fort jag kunde, vankade till receptionen och skrek mig blå efter hjälp. Kanske någon skulle bry sig om att skipa rättvisa?
:laugh::laugh::laugh:
Kan tänka mig att du fick frågan "hur var du klädd?" kastad i ansiktet av receptionisten.
Akerhage
2021-05-11, 13:10
??
Det jag skrev var ett svar på "Orka bry sig om vad någon anonym person skriver."
Vet inte riktigt vad det har med att min tidigare sambo lämnade mig eller varför du ens kommer ihåg att det skett?
PureWhey
2021-05-11, 13:18
??
Det jag skrev var ett svar på "Orka bry sig om vad någon anonym person skriver."
Vet inte riktigt vad det har med att min tidigare sambo lämnade mig eller varför du ens kommer ihåg att det skett?Antar att han syftar på att det lät på dig som din tjej eller tjejer du känner fortsätter svara och gilla uppmärksamheten från dessa äckel. (Hint mot otrogenhet från Rooz här kanske)
De allra flesta blockerar äcklet efter första meddelandet och fortsätter inte skriva med simpen.
Någorlunda low blow måste jag säga Rooz [emoji14]
Skickat från BÖJRACKET
Akerhage
2021-05-11, 13:20
Antar att han syftar på att det lät på dig som din tjej eller tjejer du känner fortsätter svara och gilla uppmärksamheten från dessa äckel.
De allra flesta blockerar äcklet efter första meddelandet och fortsätter inte skriva med simpen.
Skickat från BÖJRACKET
Förstår inte vad det hade att göra med mitt ex bara? Hon hade då inte det här problemet. Det här gäller precis som jag skrev några av mina tjejkompisar som jag umgås med nu. Senast i helgen satt en av dem och beklagade sig och jag frågade då varför hon inte bara blockar numret.
PureWhey
2021-05-11, 13:21
Förstår inte vad det hade att göra med mitt ex bara? Hon hade då inte det här problemet. Det här gäller precis som jag skrev några av mina tjejkompisar som jag umgås med nu. Senast i helgen satt en av dem och beklagade sig och jag frågade då varför hon inte bara blockar numret.Nja inte jag heller riktigt. Rooz är på bråkhumör tror jag.
Skickat från BÖJRACKET
Släpp ditt ex nu, det var ju länge sedan det tog slut. Den här tråden handlar ju om något helt annat dessutom.*popcorn*
Akerhage
2021-05-11, 13:24
Släpp ditt ex nu, det var ju länge sedan det tog slut. Den här tråden handlar ju om något helt annat dessutom.*popcorn*
Passande, för jag poppade faktiskt precis popcorn här och kollar dokumentär om seriemördare, så störd som jag är.
Passande, för jag poppade faktiskt precis popcorn här och kollar dokumentär om seriemördare, så störd som jag är.
Du ligger väl inte i sängen och kollar? :banned
trädgårdsmöbel
2021-05-11, 13:38
Den där herrn måste hållt på med detta i minst 15år. Ytterst fascinerande man (om man har intresse för psykologi/psykiatri).
Har pga intresse skrivit lite med en damlyftare om den här personen och han verkar skitjobbig. Just hon har nog en del skinn på näsan, tuff och smart, och kan hantera såna bättre än 99% av mänskligheten , men ändå riktigt jäkla jobbig typ. Alla är ju inte som henne liksom.
PureWhey
2021-05-11, 13:39
Passande, för jag poppade faktiskt precis popcorn här och kollar dokumentär om seriemördare, så störd som jag är.Vilken? Känns som Netflix algoritm slagit om till enbart seriemördare senaste tiden.
Få snuppen I OP att skicka en bild. Han är säkert för korkad för att ta bort metadatan. Då kan vi åka och hälsa på med kolomaffian.
Skickat från BÖJRACKET
https://maxstyrka.se/2020/08/maxstyrka-radio-avsnitt-124-malin-kleinsmith-fia-reisek/
26.30 pratar de om (förmodligen) denna man
Avsnitt 124 - Malin Kleinsmith & Fia Reisek
Langster
2021-05-11, 13:53
Kul.
Ursäkta, är det du som tränar eller?
King Grub
2021-05-11, 14:22
Den här individen var tydligen ämnet i ett avsnitt av Trollgranskarna också.
PureWhey
2021-05-11, 14:24
Den här individen var tydligen ämnet i ett avsnitt av Trollgranskarna också.Vad är det? Programmet med Aschberg?
Skickat från BÖJRACKET
King Grub
2021-05-11, 14:37
Förmodar det. Jag har aldrig sett något avsnitt.
PureWhey
2021-05-11, 14:51
Det är min dröm att vara med där. Då skulle jag börja kolla på det.
"Vi ser här att du flera gånger skrivit retard till folk som inte är efterblivna, vad har du att säga om det?!?!??!?!?"
MasterChief
2021-05-11, 16:15
Herregud...vilken jävla inställning du har.
Det är väl självklart att alla är fria att publicera bilder på sig själv och det är exakt lika självklart att man inte som konsument av dessa bilder har rätt att trakassera vederbörande. Ditt resonemang är ju tämligen likt den klassiska "tjejer får skylla sig själva om de klär sig sexigt".
Läskeblask
2021-05-11, 16:25
Det är väl självklart att alla är fria att publicera bilder på sig själv och det är exakt lika självklart att man inte som konsument av dessa bilder har rätt att trakassera vederbörande. Ditt resonemang är ju tämligen likt den klassiska "tjejer får skylla sig själva om de klär sig sexigt".
Jag håller med dej men en sak har jag lagt märke till: En snygg tjej lägger ut en bikinibild. Fettobörje skriver "jävligt snygg"=Han är ett jävla äckel. Snyggsven skriver samma men det är ok för han är snygg
Langster
2021-05-11, 16:37
Jag håller med dej men en sak har jag lagt märke till: En snygg tjej lägger ut en bikinibild. Fettobörje skriver "jävligt snygg"=Han är ett jävla äckel. Snyggsven skriver samma men det är ok för han är snygg
Ja sånt är livet, kommer det en gullig kattunge och stryker sig mot ditt ben så låter du den hållas, men kommer en äcklig spindel som vill krypa in i ditt öra och lägga ägg så freakar du ut. Det är mänskligt.
Läskeblask
2021-05-11, 16:48
Ja sånt är livet, kommer det en gullig kattunge och stryker sig mot ditt ben så låter du den hållas, men kommer en äcklig spindel som vill krypa in i ditt öra och lägga ägg så freakar du ut. Det är mänskligt.
Om en icke-attraktiv kvinna tar kontakt på krogen så säger jag vänligt att jag är upptagen. Om motsatsen tar kontakt så säger jag vänligt hej på dej. Det är inte fel men kvinnor kan vara onödigt raka ibland. Nu menar jag inte att män behöver bete sig som as, varken fula eller snygga men ändå. Om jag lägger upp en doublebikeps på instagram så vill jag att alla skall kommentera hur muskulös jag är och ge thumbs up. Likaså vill alla kvinnor men ändå så äralla fula som följer äckel
Langster
2021-05-11, 16:56
Om en icke-attraktiv kvinna tar kontakt på krogen så säger jag vänligt att jag är upptagen. Om motsatsen tar kontakt så säger jag vänligt hej på dej. Det är inte fel men kvinnor kan vara onödigt raka ibland. Nu menar jag inte att män behöver bete sig som as, varken fula eller snygga men ändå. Om jag lägger upp en doublebikeps på instagram så vill jag att alla skall kommentera hur muskulös jag är och ge thumbs up. Likaså vill alla kvinnor men ändå så äralla fula som följer äckel
Sant. Kvinnor får av någon anledning bete sig precis hur som helst, men ”män är djur” så fort vi inte håller oss till reglerna.
Självklart. De vill bli åtrådda samtidigt som inget ger så hög status som att rata alla som åtrår dem.
För övrigt är detta ingen reflektion över kvinnorna som finner Lennart obehaglig. Att få dylika psykfall efter sig är inte så roligt. Skjut och lämna till vargarna, säger jag.
Akerhage
2021-05-11, 17:02
Men jösses? Jag har väl inte sagt något om att det inte är fritt fram att lägga ut vad man vill? Det jag menar är att tjejer som ändå gör det vet ju om att det kommer resultera i att dessa män skriver med dem. Och att istället för att bara blockera dem så fortsätter dem att skriva tillbaks till dessa män. Jag har ingen inställning i detta utan tyckte bara det var märkligt att nu i detta fallet min tjejkompis valde att fortsätta skriva med dessa män istället för att blockera dem. Sade inte att alla tjejer är sådana, utan jag skrev just om en händelse som skedde i helgen och kom att tänka på det när denna tråd skrevs. Jag frågade varför hon valde att ens skriva tillbaks till de som skrev till henne istället för att bara ignorera och ev blockera dem. Ta det lugnt!
PureWhey
2021-05-11, 17:13
Lol.
Du inser inte att det är just det man är ute efter med sådana bilder? HELA GREJEN HANDLAR OM UPPMÄRKSAMHET OM DU MISSAT DET. Grejen är att de vill ha DM från snygga killar som är attraktiva, inte fula äckel.
Om inte det är anledningen har man en stängd profil utan att lägga in hundra hashtags per bild. Väldigt enkelt.
Tror du någon skulle klaga om David Beckham glider in i DM och kommenterar? Nah.
Självklart samma åt båda håll.
Säkert samma idioter som tar taxi in i favelorna i Rio och sedan blir förvånade när de blir rånade och mördade. "muhhhh victim blaming"
Skickat från BÖJRACKET
delta_mats
2021-05-11, 17:54
Är det LENNART!?
trädgårdsmöbel
2021-05-11, 18:35
Är det LENNART!?
Nej inte samma. Detta verkar vara en heteroversion av Lennart, men väldigt likt tillvägagångssätt och fetisch så misstänker ett släktskap.
BelowAverage
2021-05-11, 18:53
Funderar vem på brädan det kan vara, men kan inte komma på någon som bänkar så lite *jorgen*
Nä, skyller på flashback den här gången. Eller familjeliv.
skyffelmördarn
2021-05-11, 19:46
Det här med att vara lättkränkt tas till en ny nivå haha
"Okej" Thorleif i Vårgårda, jag är fan on to you!
skyffelmördarn
2021-05-11, 19:52
Den där herrn måste hållt på med detta i minst 15år. Ytterst fascinerande man (om man har intresse för psykologi/psykiatri).
Har pga intresse skrivit lite med en damlyftare om den här personen och han verkar skitjobbig. Just hon har nog en del skinn på näsan, tuff och smart, och kan hantera såna bättre än 99% av mänskligheten , men ändå riktigt jäkla jobbig typ. Alla är ju inte som henne liksom.
Är det här en person som du hade bältat på Lillhagen för 20 år sedan?
trädgårdsmöbel
2021-05-11, 20:19
Är det här en person som du hade bältat på Lillhagen för 20 år sedan?
Kanske. Misstänker att det är typen som hade kunnat simulera att han är våldsam just för att han vill bli nedbrottad (och bältad), men tror det är riktat mot kvinnor. Den typen (om jag gissar rätt) undviker konflikt med män. Han har nog inget intresse av att vare sig hävda sig eller bli dominerad av män. Män är helt oväsentliga, ointressanta och undviks av honom.
Men nu går jag långt utanför min kompetens när jag hävdar det där.
Men jösses? Jag har väl inte sagt något om att det inte är fritt fram att lägga ut vad man vill? Det jag menar är att tjejer som ändå gör det vet ju om att det kommer resultera i att dessa män skriver med dem. Och att istället för att bara blockera dem så fortsätter dem att skriva tillbaks till dessa män. Jag har ingen inställning i detta utan tyckte bara det var märkligt att nu i detta fallet min tjejkompis valde att fortsätta skriva med dessa män istället för att blockera dem. Sade inte att alla tjejer är sådana, utan jag skrev just om en händelse som skedde i helgen och kom att tänka på det när denna tråd skrevs. Jag frågade varför hon valde att ens skriva tillbaks till de som skrev till henne istället för att bara ignorera och ev blockera dem. Ta det lugnt!
Ser inte heller riktigt vad du har skrivit för tok. Håller med.
mattilainen
2021-05-11, 21:54
"Okej" Thorleif i Vårgårda, jag är fan on to you!
Damn.. :cool:
"Det var en kompis!"
skyffelmördarn
2021-05-11, 22:50
Det är min dröm att vara med där. Då skulle jag börja kolla på det.
"Vi ser här att du flera gånger skrivit retard till folk som inte är efterblivna, vad har du att säga om det?!?!??!?!?"
"Fan vad efterblivet det låter, var har du fått det ifrån Robert?!"
PowerFlower
2021-05-12, 00:48
Typiskt kvinnobeteende. Känner till tonvis av sådana exemplar.
Hela jävla Sverige är ju proppfullt med unga kvinnor nu som i princip viker ut sig online (insta och allt möjligt skit), bokstavligt talat trycker upp kameran i röven och tar 5000 bilder som dom sedan lägger ut. Bilder där de står i doggystyle position.
Minuten efter så beklagar de sig för att "de ses som sexobjekt buhuu!"
:Virro:smash::laugh::laugh:
Sverige, sådant jävla dårhus det blivit.
PowerFlower
2021-05-12, 00:50
??
Vet inte riktigt vad det har med att min tidigare sambo lämnade mig eller varför du ens kommer ihåg att det skett?
Rooz är väl en typisk soyboy AKA "KRITISERA ALDRIG KVINNOR JAG ÄR EN FITTRIDDARE I HOPP OM ATT FÅ LIGGA!!", Sverige är fyllt av sådana mesar också, finns inga män kvar i detta land.
PowerFlower
2021-05-12, 00:51
Ful kille går fram till tjej = Våldtäkt våldtäkt!!
Snygg kille/hög status person = "Ååh charmigt!!"
Sluta lyssna på fruntimmer för guds skull, att svenskar aldrig lär sig.
PowerFlower
2021-05-12, 00:54
Kritisera aldrig kvinnor i Sverige min vän, då kommer fittriddarna på direkten för att "skydda kvinnorna!!" i hopp om att få smaka på tutten.
(Samtidigt går kvinnorna och knullar bad boys som gör narr av dom och skiter fullständigt i deras löjliga beteenden) :laugh:
Rooz är väl en typisk soyboy AKA "KRITISERA ALDRIG KVINNOR JAG ÄR EN FITTRIDDARE I HOPP OM ATT FÅ LIGGA!!", Sverige är fyllt av sådana mesar också, finns inga män kvar i detta land.
Jajjemän, studerar till vårdyrke och har en liten söt fluffig hund:d
Brofessorn
2021-05-12, 08:02
Bruno, är det du?
trädgårdsmöbel
2021-05-12, 13:36
Rooz är raka motsatsen till soyboy. Han bryter upp ditt barskåp, halsar en helflaska sprit och boxar sönder din badrumsspegel.
Eftersom han är 2m lång och grov så är det svårt att göra något åt detta, så du får helt enkelt ta det och hoppas att han är snällare när han vaknar morgonen efter.
Typiskt kvinnobeteende. Känner till tonvis av sådana exemplar.
Hela jävla Sverige är ju proppfullt med unga kvinnor nu som i princip viker ut sig online (insta och allt möjligt skit), bokstavligt talat trycker upp kameran i röven och tar 5000 bilder som dom sedan lägger ut. Bilder där de står i doggystyle position.
Minuten efter så beklagar de sig för att "de ses som sexobjekt buhuu!"
:Virro:smash::laugh::laugh:
Sverige, sådant jävla dårhus det blivit.
Ack så sant :Virro
Hörde av en vän att den här dåren även gått så långt att han knackat på hemma hos folk.
trädgårdsmöbel
2021-05-12, 16:34
Tror flera i tråden har missuppfattat något. Det handlar inte om ett par damlyftare som lagt ut bild på sin röv i tights och att någon kommenterat "snygg röv" på Instagram och det är problemet.
Utan om en man som skickar meddelanden/sms:ar/ringer från multipla konton och inte ger sig. Fast han vill ge sig,på så sätt att han vill bli nedbrottad, besegrad i armbrytning och våldtagen av kvinnorna han trakasserar. Hotar med självmord om han blir dissad, hotar med självmord om han blir anmäld och håller på så särskilt tätt runt tävling för dessa kvinnor.
Det orsakar ganska stor stress att sitta i samtal med polisen för att någon skall ta livet av sig i samband med att man skall lyfta.
Så det är jävligt långt bortom "snygg röv" på en bild av någons röv.
Brofessorn
2021-05-12, 16:57
Tror flera i tråden har missuppfattat något. Det handlar inte om ett par damlyftare som lagt ut bild på sin röv i tights och att någon kommenterat "snygg röv" på Instagram och det är problemet.
Utan om en man som skickar meddelanden/sms:ar/ringer från multipla konton och inte ger sig. Fast han vill ge sig,på så sätt att han vill bli nedbrottad, besegrad i armbrytning och våldtagen av kvinnorna han trakasserar. Hotar med självmord om han blir dissad, hotar med självmord om han blir anmäld och håller på så särskilt tätt runt tävling för dessa kvinnor.
Det orsakar ganska stor stress att sitta i samtal med polisen för att någon skall ta livet av sig i samband med att man skall lyfta.
Så det är jävligt långt bortom "snygg röv" på en bild av någons röv.
Är väl bara att blockera gubbfan på alla nummer han använder så slutar det antingen i (a) de slipper honom eller (b) han utför självelimination vilket i sin tur leder till (a). För inte kommer polisen göra något, sitter säkert på något grupphem så att de inte kan bevisa att han sitter med mobilen när dessa meddelanden skickas, något jag sett hända i betydligt värre fall där en enskild kvinna blev stalkad i åratal och äcklet outtröttligt skapade konton på social media där han publicerade sina fantasier eller planer på att våldta samt mörda henne.
Plasttiger
2021-05-12, 18:10
Ful kille går fram till tjej = Våldtäkt våldtäkt!!
Snygg kille/hög status person = "Ååh charmigt!!"
Sluta lyssna på fruntimmer för guds skull, att svenskar aldrig lär sig.
Jag gillade Svenbanan mer innan han blev bannad.
Blev det här en incel-tråd?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.