Visa fullständig version : En bra enkel träningsapp
neonithe
2021-03-01, 12:23
Har alltid använt penna och papper för att registrera mina framgångar. Men jag letar nu efter en vettig ENKEL app som man kan använda. Det jag söker är en där man kan registrera i alla fall minst vilka aktiviteter man gör under dagen. Så man kan se hur mycket man kcal man gör av med.
Apple har ju något som heter "apple health" där det registrerar steg m.m. och ifall man har klocka m.m. Så den sammanställer ju allt man gör. Dock kanske man vill lägga till lite annan träning, så som styrketräning eller löpning osv.
Uppskattar alla tips!
King Grub
2021-03-01, 12:33
Jag rekommenderar varmt StrengthLog för allt som har med styrketräning att göra.
Och det får jag betalt för att säga.
Men du får tillgång till mina premiumprogram samtidigt.
StrengthLog, bästa appen jag prövat för att tracka min styrketräning. (Jag får inte betalt för att säga det).
Enda andra aktivitetsmätaren jag har är min stegräknare.
Lafayette
2021-03-01, 12:50
Jag skulle nog rekommendera StenghtLog.
Rekommenderar också StrengthLog.
Fick rabatt på träningsprogram för att skriva detta.
Jag brukar skicka sms till min fru med vad jag gjort för att sedan kopiera in på forum.
Får alltid ett ??? tillbaka. Inte av frun, utan på forumen när ingen förstår va fan jag håller på med.
Phjanton
2021-03-01, 15:35
OBS! Betalt samarbete.
Jag rekommenderar också StrengthLog.
Jag rekommenderar varmt StrengthLog för allt som har med styrketräning att göra.
Och det får jag betalt för att säga.
Men du får tillgång till mina premiumprogram samtidigt.
Du reggade neonithe bara för att kunna posta det inlägget ;)
Jag kör Jefit, tycker den funkar bra.
Jag kör Jefit, tycker den funkar bra.
Judas. Kör StrengthLog i stället.
Har själv aldrig fastnat för appar, tycker fortfarande boomer-papper är det som funkar bäst. Har lättare att minnas både när jag ska skriva ner det och efteråt.
Ingen app är i närheten av Strong och det skriver jag helt gratis...
Med det sagt så verkar du nästan ute efter MyFitnessPal/RunKeeper eller liknande.
panzerpig
2021-03-01, 20:40
Fitnotes är gratis och bra
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.