Visa fullständig version : Profilprodukter
Hej, hjälp.
Jag försöker hitta ett bolag som kan trycka profiltryck för bolaget på sexleksaker, men tydligen är det ingen firma varken här eller utomlands som verkar syssla med det här, eller är jag för dålig på Googla.
Hej, hjälp.
Jag försöker hitta ett bolag som kan trycka profiltryck för bolaget på sexleksaker, men tydligen är det ingen firma varken här eller utomlands som verkar syssla med det här, eller är jag för dålig på Googla.
Jusup hade kollat med användaren Maxthemarketer om han kan hjälpa till. Driver ju eget företag som pysslar med lite allt möjligt.
Langster
2021-02-16, 16:56
Random screentryckeri bör kunna hjälpa dig.
Langster
2021-02-16, 17:00
Jusup hade kollat med användaren Maxthemarketer om han kan hjälpa till. Driver ju eget företag som pysslar med lite allt möjligt.
Det hade Jusup gjort, men vad hade G.W gjort då?
Han hade loggat in på rätt konto, är jag helt säker på.
*Harkel*...G.W har svårt att tro att en firma som sysslar med profilprodukter inte vill tjäna pengar. GW tror nog att om TS tar kontakt med företag och förklarar sin avsikt så kommer det gå att lösa. Jusu....G.W.
Ladugårdsdörr
2021-02-16, 19:29
Får man fråga i vilken sammanhang det är aktuellt att dela ut gummikukar med företagstryck på?
Jag har svårt att föreställa mig att avsluta en presentation med: "Jaha, mina herrar och dam, då hoppas jag att ni finner våra produkter och tjänster intressanta. Om ni vill nå oss för vidare frågor och diskussioner så finns våra kontaktuppgifter tryckta på fleshlighten som ni kan ta på vägen ut".
+1 ladan. Agazza blinka 2 ggr om ditt konto har hackats.
Får man fråga i vilken sammanhang det är aktuellt att dela ut gummikukar med företagstryck på?
Jag har svårt att föreställa mig att avsluta en presentation med: "Jaha, mina herrar och dam, då hoppas jag att ni finner våra produkter och tjänster intressanta. Om ni vill nå oss för vidare frågor och diskussioner så finns våra kontaktuppgifter tryckta på fleshlighten som ni kan ta på vägen ut".
Det är ju lysande, dom kommer att för all framtid komma ihåg företagets namn.
"Agazza's gräv och gummikuk bolag". Eller?
Gummikukar med logga i all ära men att Jusup fipplar på tangenterna på detta vis är än mer obegripligt. :d
Update, hittills har alla profilföretag snäst av mig att dom inte sysslar med sådant.
#tråkiga pk losers.
Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk
Den här tråden är underbar.
Plasttiger
2021-02-20, 08:31
Du har pm.
Brofessorn
2021-02-20, 11:13
Kanske kan hjälpa om det går bra med andrahandsdildos. PM.
trädgårdsmöbel
2021-02-20, 12:15
Är Jusup busted eller har Jusups sätt att skriva smittat av sig undrar Jusup. Jusup känner sig förvirrad men Jusup lutar åt avslöjad.
Är Jusup busted eller har Jusups sätt att skriva smittat av sig undrar Jusup. Jusup känner sig förvirrad men Jusup lutar åt avslöjad.
Frågan är om Jusup har ännu fler bröder och systrar som brukar skriva de med. :d
trädgårdsmöbel
2021-02-20, 14:39
Frågan är om Jusup har ännu fler bröder och systrar som brukar skriva de med. :d
Jusupmanteln är tung att bära anser nog Jusup och borde dela Jusupbördan med fler Jusups.
Update, hittills har alla profilföretag snäst av mig att dom inte sysslar med sådant.
#tråkiga pk losers.
Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk
Du får väl säga att du ska ha dem i prideparaden, då blir det nog fart på företagen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.