Logga in

Visa fullständig version : Snygg Karate Kid/Cobra Kai liknande dräkt i Sverige?

Andrew_1982
2021-02-04, 08:42
Vet ni någon svart dräkt som man kan köpa i Sverige som påminner om dräkten i karate kid? Alltid gillat första karate filmen och tycker en sådan dräkt sitter snyggt.
Tänkte jag skulle skoja till träningen lite och klä upp mig. Kör bara hemma i mma shorts eller kallingar sedan flera år och nu det behövs förändring. :) Kanske dra en kort löprunda förbi grannarna. :D

PixelMiner
2021-02-04, 09:12
En sådan här kanske? Fast med bortklippta ärmar:
https://budofitness.se/product/budo-nord-svart-ninjutsudrakt-zanshin

Langster
2021-02-04, 12:19
Hur många har ni stött på, på gymmet iförd full karateutstyrsel? Jag har sett några under åren. Sen desto fler med bara karatebyxor.

Gi byxor är rätt sköna, har säkert tränat gym iförd sådana själv några ggr, när jag fortfarande ägde sådana.
Men full kostym, det är fan rätt märkligt...

delta_mats
2021-02-04, 12:40
Hur många har ni stött på, på gymmet iförd full karateutstyrsel? Jag har sett några under åren. Sen desto fler med bara karatebyxor.

Gi byxor är rätt sköna, har säkert tränat gym iförd sådana själv några ggr, när jag fortfarande ägde sådana.
Men full kostym, det är fan rätt märkligt...

Kör dom gymträning då eller vad?

På förra gymmet kunde jag se någon som gymmade lite i GI. Men det förklarades genom att det i samma lokaler tränades kampsport och de passade väl på att gymma lite före eller efter själva träningen.

Diomedea exulans
2021-02-04, 13:23
Jag vill bara säga att jag till fullo stödjer det här.

JusupWilkoszzzz
2021-02-05, 18:23
Den där känslan när Jusup köpte den svarta cobra kai t-shirten innan Cobra Kai serien kom och nu är man degraderad till en casual och alla går omkring med Karate Kid-tishor. Lite som Punishertröjan som blev inne för några år sen, som tur är har det minskat i gymmet och nu är man åter igen ensam med en sån tröja. Var ju nästan löjligt när man Sprang omkring och var tredje person på gymmet som stod och stånkade och poserade med hantlar i näven även hade en döskalle på bröstet.

Andrew_1982
2021-02-06, 17:26
Tack tack, hittar jag så kanske det kommer en bild. Tänkte ett kunde vara kul att iaf ha byxorna. Men att ha avklippta ärmar tycker jag ser snyggt ut om man är vältränad. Nu när jag äntligen är nöjd med min kropp så hade det varit kul med lite nya gymkläder. :)