handdator

Visa fullständig version : Erfarenhet av manliga kyskhetsanordningar?

Plasttiger
2021-01-12, 18:46
Hej!
Någon som har erfarenhet av mnaliga kyskhetsanordiningar?
Tydligen är Cellmate inte säker längre och det har förekommit utpresningsförsök.

https://www.vice.com/en/article/m7apnn/your-cock-is-mine-now-hacker-locks-internet-connected-chastity-cage-demands-ransom

Kanske i första hand de som itne är internetanslutna.

G.W
2021-01-12, 18:49
Typ 10:e gången jag sett denna nyhet idag.

*krinch*

trädgårdsmöbel
2021-01-12, 19:02
Vad fan i hela helvete? Jag tycker att sånt borde förbjudas. Vadfan? Kyskhetsbur? Sånt kontrollbehov borde kvinnan söka vård för. Att låsa in någons *** borde fan vara illegalt.

Problemet är nog betydligt större än att kyskhetslåset "kapas" av tredje part. Fan med sån kärring borde man vara glad att det kapas av tredje part, åtminstone är det "bara" lika illa. Problemet är att kvinnor uppenbarligen tillåts och uppmuntras låsa in sina mäns penis. Vad i helvete jävlar vad arg jag blir.

Lipservice
2021-01-12, 19:09
WTF?!!.. Den som är så cuckad att man låter sin partner låsa in sitt könsorgan oavsett kön kanske borde söka redig terapi :smash:

Diomedea exulans
2021-01-12, 19:11
Vad fan i hela helvete? Jag tycker att sånt borde förbjudas. Vadfan? Kyskhetsbur? Sånt kontrollbehov borde kvinnan söka vård för. Att låsa in någons *** borde fan vara illegalt.

Problemet är nog betydligt större än att kyskhetslåset "kapas" av tredje part. Fan med sån kärring borde man vara glad att det kapas av tredje part, åtminstone är det "bara" lika illa. Problemet är att kvinnor uppenbarligen tillåts och uppmuntras låsa in sina mäns penis. Vad i helvete jävlar vad arg jag blir.

Min åsikt är precis tvärtom.

Leksaken i fråga är uppenbarligen till för dominanta kvinnor som tänder på undergivna män. Motsatsen – alltså undergivna kvinnor som tänder på dominanta män – är en folksjukdom. Det går inte att kasta en snöboll över axeln utan att träffa en kvinna som älskar att bli dominerad, strypt och slagen. För att råda bot på denna pandemi behöver vi göra allt i vår makt för att uppmuntra att kvinnor är sexuellt dominanta och män är sexuellt undergivna. En sån här leksak är ett steg på vägen.

En analogi: Många tycker att man behöver omvänd rasism och omvänd sexism tills den vanligt förekommande rasismen och sexismen är utrotad. Det här är samma grundtanke.

trädgårdsmöbel
2021-01-12, 20:06
Min åsikt är precis tvärtom.

Leksaken i fråga är uppenbarligen till för dominanta kvinnor som tänder på undergivna män. Motsatsen – alltså undergivna kvinnor som tänder på dominanta män – är en folksjukdom. Det går inte att kasta en snöboll över axeln utan att träffa en kvinna som älskar att bli dominerad, strypt och slagen. För att råda bot på denna pandemi behöver vi göra allt i vår makt för att uppmuntra att kvinnor är sexuellt dominanta och män är sexuellt undergivna. En sån här leksak är ett steg på vägen.

En analogi: Många tycker att man behöver omvänd rasism och omvänd sexism tills den vanligt förekommande rasismen och sexismen är utrotad. Det här är samma grundtanke.

Är det en sexleksak? Det är ju en antisexleksak. Kukbur. Sätta snorkeln bakom galler. "Hej älskling, vill du leka en sexlek? Jo den går till så att jag låser in din prinskorv så att du inte kan ha sex...sexigt va?"

Jag ser inte skillnaden med det där och att kedja fast kärringen till spisen. Bara gradskillnad från Fritzl som också ville ha full kontroll på någon annans sexualitet. Den typen av sex"lek".

Dessutom helt legalt, presenterat som en slags sexleksak.

Diomedea exulans
2021-01-12, 20:58
Är det en sexleksak? Det är ju en antisexleksak. Kukbur. Sätta snorkeln bakom galler. "Hej älskling, vill du leka en sexlek? Jo den går till så att jag låser in din prinskorv så att du inte kan ha sex...sexigt va?"Ja, för de tänder på det.

Jag ser inte skillnaden med det där och att kedja fast kärringen till spisen. Bara gradskillnad från Fritzl som också ville ha full kontroll på någon annans sexualitet. Den typen av sex"lek".
Jag garanterar att minst 50 % av alla kvinnor i dag tänder på sånt.

trädgårdsmöbel
2021-01-12, 21:58
Ja, för de tänder på det.

Jag garanterar att minst 50 % av alla kvinnor i dag tänder på sånt.

Eller så är det den mest sannolika förklaringen, att kvinnan bestämmer att mannen skall ha penisen i en bur för hon gillar att förnedra honom och mannen står ut med den typen av förnedring i utbyte av att han möjligtvis senare kanske får ha sex med henne.

Allt är inte ok bara för att man kallar det fetisch eller kink eller hävdar sig tända på det. Det handlar om att förnedra mannen, kontrollera mannen och bestämma över hans sexualitet genom att låsa in hans penis i en bur.
Psykisk och fysisk misshandel. Sociopatisk sadism.

Diomedea exulans
2021-01-12, 22:18
Eller så är det den mest sannolika förklaringen, att kvinnan bestämmer att mannen skall ha penisen i en bur för hon gillar att förnedra honom och mannen står ut med den typen av förnedring i utbyte av att han möjligtvis senare kanske får ha sex med henne.

Allt är inte ok bara för att man kallar det fetisch eller kink eller hävdar sig tända på det. Det handlar om att förnedra mannen, kontrollera mannen och bestämma över hans sexualitet genom att låsa in hans penis i en bur.
Psykisk och fysisk misshandel. Sociopatisk sadism.

Återigen, det är så otroligt vanligt med motsatsen att vi behöver sånt här som motvikt. Förhoppningsvis kommer detta beteende smitta av sig lite på alla män och kvinnor som tänder på att män sadistiskt förnedrar kvinnor, så att de blir lite mer åt mitten.

C.E.J.
2021-01-12, 23:17
grr

grr

Jag förstår er frustration, men har ni verkligen inte hört talas om såna där tidigare?

trädgårdsmöbel
2021-01-12, 23:24
Jag förstår er frustration, men har ni verkligen inte hört talas om såna där tidigare?

Nej inte just en bur för penisen. Men andra mansförnedrande saker/"fetisher"/ritualer avsedda att traumatisera honom sexuellt med. Hur skulle jag hört om penisbur för kyskhet? Är det något F! propagerat offentligt för att göra obligatoriskt eller dylikt?

C.E.J.
2021-01-13, 12:55
De har säkert propagerat för det. Vet inte var jag sett såna, kanske film (pulp fiction?), eller pr0n, typ söker på grejer man tycker ska göras på tjejer så kommer det istället upp resultat där det görs på killar istället, plus "relaterade" resultat och vips, så ser man något dylikt.

Inte för att jag spanat in denna specifika produkt men jag tror mig kunna gissa utformning och funktion.

Lennix
2021-01-13, 15:14
Hahahaha jag har aldrig sett något roligare! Läser recensioner på reddit, verkar vara väldigt bra. Går inte bryta sig ut! Männer gillar att partnern kan sätta en timer som inte går att ändra när den är satt.

"i would like to hear how your experience is going."

- "Hi Cage is working great, opens when she want it to. It is comfortable, had to change how / what I wear working out. Might have to move to the bigger ring, balls are soar."