Visa fullständig version : Protein under deff
Har kört med Protec under mina två första deffveckor men det börjar nu ta slut.. bör jag fortsätta med det eller ska jag inhandla något annat tycker ni? Jag tar mitt protein före morgonpromenad, efter träning och innan läggdags.
Tänkte att jag ska köpa mig ett ett whey protein... exempelvis Eiselts eller Twinlabs tripple whey... Och då ta keso eller kesella innan sängdags?
Vad tror ni?
Tack för svar!
Det bästa vore om du köpte ett vassle protein som du tog före morgonprommenaden och efter träning.
Protecen tar du innan läggdags och som mellanmål kombinerat med långsamma kolhydrater! Om ekonomin inte tillåter skulle jag förslå att du köper ett vassleprotein och sedan tar du kessela/tonfisk istället för protecen. Men tänk på att detta kommer upp i samma summa pengar endå!
Tack... Något tips på ett bra vassleprotein?
Joo men maten betalar mamma fortfarande :D
Ja skall jag rekommendera ett vassle protein kan jag säga hi-whey. Lätt blandat och bra innehåll. Priset är väl okej.
Lycka till! ;)
Jag rekommenderar starkt antingen ASTs VP2 eller Designer. Båda finns på muskelbyggaren!! Det är dem jag har testat och båda smakar förbannat bra oxå :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.