Visa fullständig version : Vad använder nordic wellness för protein i sina smoothies?
Någon som vet? Den med hallonsmak är så magisk *hug*
King Grub
2020-09-26, 14:01
Mitt gym använder Nutramino. Eller gjorde i alla fall för något år sedan när jag såg dem blanda en på plats.
Mitt gym använder Nutramino. Eller gjorde i alla fall för något år sedan när jag såg dem blanda en på plats.
Men vad tusan, fanns inget i hallonsmak. *gah!*
Carlo Fatface
2020-09-26, 14:16
Inte helt 100 men tror mitt använder Tyngre.
King Grub
2020-09-26, 14:17
Jag känner bara till GG, MyProtein och BulkPowders som har hallonsmak. Fast det finns säkert fler. Det är inte något av dessa de använder i alla fall.
Jag känner bara till GG, MyProtein och BulkPowders som har hallonsmak. Fast det finns säkert fler. Det är inte något av dessa de använder i alla fall.
Jag kan ju fråga nästa gång jag är där men jag kände ett starkt behov av att lösa mysteriet nu!
Inte helt 100 men tror mitt använder Tyngre.
De har ju en hallon och vit choklad, men tror inte det är den.
Nu har jag aldrig haft en smoothie från dom, men måste det vara proteinet som ger hallonsmaken om dom nu gör en smoothie? Dom lägger inte i hallon eller så extra?:o
King Grub
2020-09-26, 14:52
Jag är på gymmet just nu och frågade. Det är deras eget märke nuförtiden, MyWhey. Det finns raspberrysmak.
PureWhey
2020-09-26, 14:56
MyWhey... Där ser man. Är det riktigt eget eller kopia? Gott?
King Grub
2020-09-26, 15:00
Aldrig smakat. Mudcake låter gott.
När ni tycker proteinshakes är gott, menar ni bara med vatten då? jag kör standard choklad för jag har aldrig hittat något som är speciellt "gott" med bara vatten iaf. Mjölk gör det såklart lite godare. eller vad har ni mer i?
skyffelmördarn
2020-09-26, 15:17
När ni tycker proteinshakes är gott, menar ni bara med vatten då? jag kör standard choklad för jag har aldrig hittat något som är speciellt "gott" med bara vatten iaf. Mjölk gör det såklart lite godare. eller vad har ni mer i?
Hon pratar ju om en smoothie och då är det antagligen en massa annat i med som förhöjer smaken.
King Grub
2020-09-26, 15:20
Jag dricker inte proteinpulver, utan blandar det i kvarg/keso och äter röran med granola eller liknande.
Carlo Fatface
2020-09-26, 15:28
Aldrig smakat. Mudcake låter gott.
Köpte en Mudcake-drink förut och bad dem blanda i ett par mintchoklad de hade för dagen.
Jag behöver inte beskriva hur den smakade tror jag..:d
King Grub
2020-09-26, 16:06
Någon som vet? Den med hallonsmak är så magisk *hug*
Tog en bild. Näst längst till höger.
https://i.imgur.com/iDPcYZ6.jpg
Jag är på gymmet just nu och frågade. Det är deras eget märke nuförtiden, MyWhey. Det finns raspberrysmak.
Men du är ju en pärla!!
Är det nått som går att köpa där?
Jag har bara druckit den när jag fått sån gratis smoothie genom deras triggz-system. Tror de var hallonpulver, mjölk och vatten eller nått i bara. Men jäklar så god!!
Tog en bild. Näst längst till höger.
https://i.imgur.com/iDPcYZ6.jpg
Men omg, TACK!! *hug**hug**hug*
Nu är den inhandlat, fick t.o.m. rabatt *drool*
Vilken hedersknyffel han är den där KG! :thumbup:
Nu är den inhandlat, fick t.o.m. rabatt *drool*
Smakar det lika bra hemma? Tycker shaken är godast när den intas på gymmet direkt efter passet, även om det är vatten man blandar med.
Smakar det lika bra hemma? Tycker shaken är godast när den intas på gymmet direkt efter passet, även om det är vatten man blandar med.
Körde med mjölk och i blenden, så JA! Smakar verkligen milkshake. Men tror de är ganska gott protein att köra klassiska vatten och skaka i shakern också.
TotteShaped4Life
2020-09-28, 04:18
Apropå, shakes... tränat i 25 år och tagit kanske en handfull shakes efter passet på gymmet. Ingen de senaste 7 åren iaf... 2013, det var när jag började på NW för övrigt. Har ju fått en hel del "gratisshakes" när jag samlat poäng som jag aldrig löst in - trots att jag är boråsare. En smålänning vill ha det billigt, en boråsare vill ha det gratis....
Apropå, shakes... tränat i 25 år och tagit kanske en handfull shakes efter passet på gymmet. Ingen de senaste 7 åren iaf... 2013, det var när jag började på NW för övrigt. Har ju fått en hel del "gratisshakes" när jag samlat poäng som jag aldrig löst in - trots att jag är boråsare. En smålänning vill ha det billigt, en boråsare vill ha det gratis....
Det var så jag upptäckte sen, fick en gratis genom appen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.