Visa fullständig version : Mungiga. Sexuellt?
BENGTPRESS92
2020-07-12, 21:08
Används mungigor sexuellt? I så fall hur, och vad kallas kategorin?
Javisst!
Om jag inte minns fel så var det en av teknikerna Lennart använde sig av för att locka till sig starka, unga och virila män.
Skickat från min HTC U12+ via Tapatalk
Javisst!
Om jag inte minns fel så var det en av teknikerna Lennart använde sig av för att locka till sig starka, unga och virila män.
Skickat från min HTC U12+ via Tapatalk
hahh.. lennart..
Armed Dingo
2020-07-12, 23:01
Ja. Min wingman drar en mungige-ton när jag kliver in i ett rum.
lördagsgrogg
2020-07-13, 11:02
Ja. Min wingman drar en mungige-ton när jag kliver in i ett rum.
Kan funka men är lite nybörjarvarning på det. Panflöjt är enligt min mening helt överlägset.
Man behöver heller inte någon virtuos som wingman utan en grundläggande treveckorskurs är fullt tillräcklig under förutsättning att kunskaperna underhålls regelbundet.
nee funkar inget vidare, gör ont att skita flera dagar efter
Wilt the Stilt
2020-07-20, 18:39
"Mungigan är ett av världens äldsta musikinstrument och har spridit sig över nästan hela världen. Man tror att instrumentet kom från Asien till Europa. Mungiga ska mestadels ha varit ett folkinstrument som under medeltiden var ett typiskt instrument för tiggarmusikanter och hovnarrar. Under 1800-talet upphöjdes det till virtuosinstrument, framför allt i Österrike-Ungern.
I främst Asien finns det otaliga varianter av mungigan, exempelvis dan moi. I Europa är Ungern det land som mest är känt för sina mungigor, landet har en rik folkmusiktradition och tillverkning av mungigor.
I sydamerika spelas den av mapuche-folket i Chile och Argentina, där den kallas för trompe"
Oj förlåt jag menar: Mungiga töntigt HAHa Kul
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.