handdator

Visa fullständig version : Ställ en fråga till användaren under dig

Brofessorn
2019-10-30, 21:56
Se rubrik.

Vad är det bästa samt värsta du någonsin ätit?

Akerhage
2019-10-31, 11:14
Se rubrik.

Vad är det bästa samt värsta du någonsin ätit?

Bästa jag ätit är väldigt svårt.

Men det klart värsta jag ätit måste nog varit det jag åt igår, när jag fick en sådan här av en kollega. Mådde fan illa i en timma efteråt. Smakade avskrap av gammal matlåda samt lök/citron. Detta är någon thai-"godis". Smakar för jävla illa!

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81mDotpqRFL._SL1500_.jpg

Vad föredrar du, solsemester eller skid/vinter-semester?

Bandid0
2019-10-31, 12:08
Kan uppskatta båda, men vill oftare på solsemester än vinterdito.

Är du lycklig nu?

Snubben
2019-10-31, 19:48
Kan uppskatta båda, men vill oftare på solsemester än vinterdito.

Är du lycklig nu?
80% lycklig.

Blir 100% när sambon pluggat klart för leva på en lön är inte alltid det roligaste.

Vad ångrar du mest i ditt liv?

MaxTheMarketer
2019-10-31, 19:56
80% lycklig.

Blir 100% när sambon pluggat klart för leva på en lön är inte alltid det roligaste.

Vad ångrar du mest i ditt liv?

Att jag inte tog för mig tillräckligt under gymnasietiden beträffande gymnasiefester och dylika sociala tillställningar i förhållande till det motsatta könet.

\/ När, var och hur tappade du oskulden som? \/

Petoria
2019-10-31, 20:33
När jag var 15 tillsammans med min dåvarande flickvän, hemma i min säng. Jättespännande.

Om du hade kunnat åka på semester var som helst, utan att behöva tänka på budget, var hade du åkt?

trädgårdsmöbel
2019-10-31, 20:44
När jag var 15 tillsammans med min dåvarande flickvän, hemma i min säng. Jättespännande.

Om du hade kunnat åka på semester var som helst, utan att behöva tänka på budget, var hade du åkt?

Nån kryssning med sightseeing i Arktis. Måste jag precisera mig till en plats- Svalbard.

Vilket är det bästa "Din mamma...." skämtet du hört?

Cooks
2019-10-31, 21:01
Nån kryssning med sightseeing i Arktis. Måste jag precisera mig till en plats- Svalbard.

Vilket är det bästa "Din mamma...." skämtet du hört?

Din mamma är så fet att Thanos var tvungen att klappa.

Favoritmedlem på Kolo och varför?

sumialic
2019-10-31, 21:39
Din mamma är så fet att Thanos var tvungen att klappa.

Favoritmedlem på Kolo och varför?

Mig själv för jag är oerhört egocentrisk.

Hur många sexpartners har du haft?

hemlis
2019-10-31, 21:59
Mig själv för jag är oerhört egocentrisk.

Hur många sexpartners har du haft?

100-120.

Vilken fråga vågar du inte ställa i den här tråden?

trädgårdsmöbel
2019-11-01, 07:38
100-120.

Vilken fråga vågar du inte ställa i den här tråden?

"Vad tror du om den vita rasens chanser för överlevnad?"

Så det är inte den frågan jag skall ställa, utan jag kör på: Om du fick alt. var tvungen att ha sex med tre olika tecknade/animerade karaktärer som kommit till liv, vilka tre hade dessa tecknade eller animerade karaktärer vart?

Akerhage
2019-11-01, 09:32
Lola Bunny

https://alchetron.com/cdn/lola-bunny-0415d0b6-0425-48c8-8257-fc7f2cc708b-resize-750.png

Kim Possible

https://dsnynewscast.com/wp-content/uploads/2018/07/Orginal-Kim-Possible-e1532226861648.jpg

Jessica Rabbit
https://ctl.s6img.com/society6/img/ljyQlpLCsSFnflQmg4JhegSSK08/w_700/canvas/~artwork/s6-0025/a/11413131_7825556/~~/jessica-rabbit-1s9-canvas.jpg

Namnmässigt så låter ju alla som porrstjärne-stuff ändå!

Tror du på Gud? (Varför/Varför inte?)

Mental
2019-11-01, 10:17
Namnmässigt så låter ju alla som porrstjärne-stuff ändå!

Tror du på Gud? (Varför/Varför inte?)

Nej?
Det finns ungefär lika övertygande bevis för gud som det gör för påskharen.

Vilken är din favoritöl?

mattilainen
2019-11-01, 10:20
Hatar öl. Favoritölen blir således någon vattenblaskig, typ den gröna, Carlsberg?

Hur mycket pengar har du just nu på banken/investerat?

Raschmus
2019-11-01, 13:49
Hatar öl. Favoritölen blir således någon vattenblaskig, typ den gröna, Carlsberg?

14tkr investerat.

Vad hände på din värsta fylla någonsin?

Akerhage
2019-11-01, 13:53

7030kr på mitt kort-konto och 20.000kr sparat för min Filippinerna-resa i december. Sen inte en krona mer någonstans.

Hade du önskat att Aliens kom och tog över jorden? (lite spänning i den annars så trista vardagen)

14tkr investerat.

Vad hände på din värsta fylla någonsin?

Såg jag var lite sen på att svara, så jag passar på att svara på ovan fråga med här då,

Jag var ute med jobbet, blev karatefull och skulle hem. Det var kullersten och jag snubblade till precis där polisen hade ställt sina bilar. Jag bumpade rakt in i en kvinnlig polis, försökte resa mig för att springa därifrån och olyckligtvis snubblade jag igen och for med huvudet rakt in i polisbilen och orsakade en stor buckla. Försökte därefter springa ifrån polisen som hoppade på mig, brottade ner mig och körde mig till fyllecellen. Mobilen var död och sambon trodde jag hade varit otrogen. Kanske inte värsta fyllehistorian, men ganska rolig i efterhand. Det roliga var att en annan kollega hade däckat på hemvägen och fick också sova i fyllecell. Vilket jag glatt roade de andra kollegorna med på måndag morgon, men ingen av dem fick veta att jag hamnat där :D

VoDaresVins
2019-11-02, 08:49
Nej. Jag hatar allt som berör min och andras analöppning.

Vad är det elakaste du nånsin gjort? (Vet inte själv vad jag skulle svarat på den frågan)