Visa fullständig version : Bli stark?
frogmachine
2019-08-09, 20:53
Hej o hå.
Jag har tränat 8-9 år fram och tillbaka. Främst hypertrofi men senaste året sadlat om mer till styrka. Jag har kört Hafthors upplägg som han säljer senaste året.
Jag letar nu efter ett upplägg som har mer fokus på böj, bänk och mark istället för diverse strongmanstuff. Jag vill gärna bibehålla volymträningen som det finns en del av i Hafthors upplägg, bara byta ut för mig "onödiga" saker till mer fokus på bas 3.
Någon som har tips?
Hej o hå.
Jag har tränat 8-9 år fram och tillbaka. Främst hypertrofi men senaste året sadlat om mer till styrka. Jag har kört Hafthors upplägg som han säljer senaste året.
Jag letar nu efter ett upplägg som har mer fokus på böj, bänk och mark istället för diverse strongmanstuff. Jag vill gärna bibehålla volymträningen som det finns en del av i Hafthors upplägg, bara byta ut för mig "onödiga" saker till mer fokus på bas 3.
Någon som har tips?Kör till exempel på styrkelabbets app och deras pass. Praa krejer! (Bra grejer)
Frustrator
2019-08-10, 08:34
Hej o hå.
Någon som har tips?
Du skriver att hans upplägg kostar pengar, så då kan inte vi som inte betalt för det veta hur du kör nu. Och då blir det i princip omöjligt att ge vettigare tips än det du skrev själv, dvs byt ut det du upplever 'onödigt' till övningar som kan ge dig mer styrka i de du kallas bas 3.
exevision
2019-08-10, 10:32
Jag föreslår ett titt på detta:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=218549
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.