Visa fullständig version : Sur stinkande vagina-lukt!
Fitforbeach
2019-06-10, 13:21
Den senaste tiden har gymmet börjat stinka extremt surt. Det stinker som värst efter att en tant i 70-75 års åldern tränat och tagit en dusch.
Det luktade i våras/vintras också, men inte såhär mycket. Jag får kväljningar av att gå in i omklädningsrummet efter att hon duschat, men lukten är påträngande i hela gym-lokalen. Det är så vidrigt. För att beskriva lukten så luktar det sur gammal vagina som inte blivit tvättad på ett par veckor. Det verkligen stinker surt. Det är inte armsvett - det är sur vagina. Vad kan jag göra/säga till den här stinkande damen som gör att lukten försvinner? Finns det något hon kan stoppa upp, eller smeta på som tar bort lukten?
Jag vill helst lösa det här på ett icke pinsamt sätt för någon av parterna.
Tack på förhand.
Den senaste tiden har gymmet börjat stinka extremt surt. Det stinker som värst efter att en tant i 70-75 års åldern tränat och tagit en dusch.
Det luktade i våras/vintras också, men inte såhär mycket. Jag får kväljningar av att gå in i omklädningsrummet efter att hon duschat, men lukten är påträngande i hela gym-lokalen. Det är så vidrigt. För att beskriva lukten så luktar det sur gammal vagina som inte blivit tvättad på ett par veckor. Det verkligen stinker surt. Det är inte armsvett - det är sur vagina. Vad kan jag göra/säga till den här stinkande damen som gör att lukten försvinner? Finns det något hon kan stoppa upp, eller smeta på som tar bort lukten?
Tack på förhand.
Du får sluta duscha på damernas så slipper du den där iaf! Du får ta upp med personal att kvinnan luktar illa så får de säga till henne. På Nordic ingår det i trivselreglerna.
:laugh: (men jag lider med dig också)
Diomedea exulans
2019-06-10, 14:11
Har spytt två gånger sedan jag öppnade den här tråden.
Har ni gemensamt omklädningsrum för de två könen som existerar?
VoDaresVins
2019-06-10, 15:04
Tack på förhand.
Lycka till! :d
Diomedea exulans
2019-06-10, 15:51
Lycka till! :d
Det är bara att gå fram till tanten och säga "no offense, men ditt könsorgan luktar extremt illa".
Det viktiga är att få in "no offense". Då tar inte den andra illa upp.
Lafayette
2019-06-10, 15:59
Jobbar du på gymmet eller?
Jisses vad svårt. Tror det är bäst att säga att hon stinker vagina. Människor som luktar illa i mun brukar uppskatta att man berättar det för dem exempelvis. Ärlighet varar längst.
sumialic
2019-06-10, 16:47
För att undvika pinsam konfrontation och säkerställa källan till stanken är mitt råd att söka ögonkontakt, bjuda hem fröken på en flaska vin och helt enkelt utforska de nedre regionerna.
Akerhage
2019-06-10, 16:56
Gör det anonymt? Sätt en arg lapp på hennes skåp bara, varenda dag hon är där. Om ni delar dusch (bara detta låter märkligt) så vet du ju vilket skåp hon har. Luktar hon lika illa efter hon duschat?
Fitforbeach
2019-06-10, 17:57
Givetvis blev det ironi och skämt som svar :laugh:
Gymmet jag tränar på är litet och ligger i en byhåla. Det finns bara 1 omklädningsrum, dvs killar och tjejer delar.
Det finns inga skåp, så att sätta en lapp på hennes skåp är inte genomförbart.
Skall jag tipsa gymägaren så han/hon får ta tag i det?
Lafayette
2019-06-10, 18:06
Kommer verkligen personalen säga åt en person att hon luktar illa? Hon missköter sig ju inte direkt.:d
Kommer verkligen personalen säga åt en person att hon luktar illa? Hon missköter sig ju inte direkt.:d
På mitt gym så finns det en lista med regler varav en av reglerna är att man inte ska lukta illa, så här hade hon misskött sig minsann!
Delar omklädningsrum? Låter som underlag för en p-rulle i mina öron.
Diomedea exulans
2019-06-10, 18:24
Skall jag tipsa gymägaren så han/hon får ta tag i det?
Ja, det skulle jag säga är det korrekta förfarandet.
Jag har faktiskt varit i en väldigt likande situation. En kille på ett jobb jag jobbade på brukade lukta runk. Det gick i vågor, vissa dagar luktade han ingenting, men de dåliga dagarna stank han så att om han satt i ena änden av ett långbord så klarade man inte att sitta i andra änden.
Jag var nu för feg för att göra något åt detta, men de som jag pratade med sa att jag skulle prata med chefen. Motsvarande i din situation är väl att prata med gymägaren.
Lafayette
2019-06-10, 18:26
På mitt gym så finns det en lista med regler varav en av reglerna är att man inte ska lukta illa, så här hade hon misskött sig minsann!
Delar omklädningsrum? Låter som underlag för en p-rulle i mina öron.
Ja, hon missköter ju sig och så, mest att det inte är "stökar ner" eller något i den stilen, det hade varit lättare att säga till.
Men om det finns regler för det är det ju lugnt. Då är det ju bara att säga till personal som sagt.:hbang:
VoDaresVins
2019-06-10, 19:50
Skulle nog själv välja att byta om och duscha hemma om jag var i samma sits. Jag är inte den som tar konfrontationer i första hand, så det ska nog en hel del till innan jag skulle påpeka åt en dam att hennes vagina luktar surströmming.
Försök få tag i någon i personalen som du tror är rätt man/kvinna för jobbet att konfrontera henne, det är ju bara säga som det är att du tycker att personen luktar illa och att du vet att andra tycker det med men att du inte riktigt känner dig bekväm med att säga det så kanske den personen kan hjälpa dig att göra det.
Det är överskattat att göra saker själv hela tiden, oftast kan man få någon annan att göra det åt dig.
Måste vara fler än du som stört sig på stanken om den är så påtaglig. Kolla med ägaren, han kan säkert sätta upp en vettig lapp om att det förekommer klagomål om dålig lukt/hygien.
Diomedea exulans
2019-06-10, 20:20
Alla jobb har baksidor. Största baksidan med att jobba på gym är att ta såna här situationer. Betalar man för ett gymkort så ska man inte behöva vara utkastare samtidigt.
trädgårdsmöbel
2019-06-11, 14:06
Så stark vaginadoft är tecken på infektion annars kan man inte få ett helt gym att lukta. Syfilisflytningar är min gissning men jag är inte gynekolog.
Så stark vaginadoft är tecken på infektion annars kan man inte få ett helt gym att lukta. Syfilisflytningar är min gissning men jag är inte gynekolog.
Det verkar tydligen finnas ett mytomspunnet fenomen bland LCHF-damer som kallas "keto-crotch", osäker på om det existerar. Men det ska tydligen stinka rätt bra.
hahavaffan
2019-06-11, 14:58
Har ni gemensamt omklädningsrum för de två könen som existerar?https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/470/829/991.gif
trädgårdsmöbel
2019-06-11, 18:30
Det verkar tydligen finnas ett mytomspunnet fenomen bland LCHF-damer som kallas "keto-crotch", osäker på om det existerar. Men det ska tydligen stinka rätt bra.
Det kan jag tänka mig :) men just som ts beskriver, det är inte bara personen som stinker, eller som ett moln kring personen, utan hela ytan. Kan man keto-crotcha ner ett gym? :D Jag tror på att det är en syfilis, långt gången syfilis med nekros (vävnadsdöd) i området som sprider doft. Nekrosvävnaden och syfilisflytningarna reagerar med svett från träningen och skapar effekten.
Det kan jag tänka mig :) men just som ts beskriver, det är inte bara personen som stinker, eller som ett moln kring personen, utan hela ytan. Kan man keto-crotcha ner ett gym? :D Jag tror på att det är en syfilis, långt gången syfilis med nekros (vävnadsdöd) i området som sprider doft. Nekrosvävnaden och syfilisflytningarna reagerar med svett från träningen och skapar effekten.
Ingen aning om keto-crotchens potential. :D
Det du beskrev låter så jävla vidrigt, har svårt att något kan mäta sig med den stanken *spy*. Du verkar kunna din grej :cool:
Fitforbeach
2019-06-16, 12:19
Igår när jag tränade luktade det det bara lite grann, ca 30% av max, det var dock fortfarande vidrigt.
Men idag var det ingen lukt alls, det var så skönt att kunna andas frisk luft.
Förmodligen var det någon mer som inte kunde stå ut med lukten och gjorde slag i saken. Så skönt, då slapp jag ta på mig den uppgiften.
Vem vet, hon kanske läste här och insåg att det var henne jag menade.
Lafayette
2019-06-16, 15:58
Skönt att allt slutade lyckligt!
Ladugårdsdörr
2019-06-16, 15:59
Men idag var det ingen lukt alls, det var så skönt att kunna andas frisk luft.
Då tycker jag att det kan vara på plats med lite uppmuntran efter allt du hävt ur dig i tråden. "Margareta, idag luktar din slida väldigt gott - fortsätt så!"
Diomedea exulans
2019-06-16, 16:19
Vem vet, hon kanske läste här och insåg att det var henne jag menade.
Jag erkänner, det är jag som är hon.
Jag erkänner, det är jag som är hon.
Oväntat att tråden handlar om dig nu *popcorn*
Diomedea exulans
2019-06-16, 17:54
Är du medveten om begreppet "att driva med sig själv?"
Och en följdfråga: Om du är medveten om begreppet, har du något förslag på hur man driver med sig själv utan att prata om sig själv?
Men visst, eftersom du mår så fruktansvärt dåligt av att jag pratar om mig själv, i någon skepnad överhuvudtaget, så ska jag gå över till att göra som du och bara prata skit om veganer istället. Du är ju känd som forumets humorgigant, så det kommer garanterat göra mina inlägg roligare. Jävlar vad populär jag kommer bli.
Edit: Jag ska börja skriva "han blev offer för sin egen framgång" också. Det är ju det andra av dina exakt två skämt som du kört med om och om igen under din magnifika forumhistorik.
Folk brukar skicka PM till mig och skriva "han GW, fan vad rolig han är, att han inte blir ståuppkomiker. Han kan dra sina två skämt gång på gång, de blir aldrig tråkiga". Två skämt, gång på gång, under 15 år. Mer behöver man inte.
trädgårdsmöbel
2019-06-16, 19:39
Oväntad G.W-kommentar. Är det bara på Kolozzeum eller stalkar du även Dio på andra platser för att inte missa ett tillfälle att kunna fälla den kommentaren?
Diomedea exulans
2019-06-16, 19:46
Oväntad G.W-kommentar. Är det bara på Kolozzeum eller stalkar du även Dio på andra platser för att inte missa ett tillfälle att kunna fälla den kommentaren?
Ger mig fan på att han är en av kärringarna från hönsgruppen på Facebook som skickat ragg-PM till mig.
Hon hade förmodligen en jobbig svampinfektion som hon fått bukt med nu
dluddeckens
2019-06-17, 13:16
Hon hade förmodligen en jobbig svampinfektion som hon fått bukt med nu
Mmm, nu blev jag sugen på svampsoppa!
Diomedea exulans
2019-06-17, 14:09
Mmm, nu blev jag sugen på svampsoppa!
Prata inte om dig själv. G.W får en ångestattack då.
Prata inte om dig själv. G.W får en ångestattack då.
Det blir ju värre av att just svampsoppan är vegan:d
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.