Visa fullständig version : Den här snubben förtjänar en egen tråd
https://www.instagram.com/valdir_synthol_/
Ja det var mest bara det.
Sparven från Minsk
2019-02-03, 15:22
ser bra ut!
ChuckTesta
2019-02-03, 15:23
Ja för att vara synthol så ser det faktiskt bra ut.
Diomedea exulans
2019-02-03, 15:31
Härligt med människor som vågar vara sig själva.
Han ser väldigt snäll och sympatisk ut ansiktsmässigt.
Hoppas han inte lider för mycket av all den där syntholen. Jag menar, här går man och stretchar och prehabar och rehabar för att hålla nacken och axlarna i gott skick. Hur fan känns hans nacke och axlar liksom :o
Ser helt förskräckligt ut :S
VoDaresVins
2019-02-03, 15:52
Försökte se om det tagit fart från en mera realistik börja men gav upp efter 5 minuters scrollande.
Nattljus
2019-02-03, 15:55
Usch.
King Grub
2019-02-03, 15:58
Han ser väldigt snäll och sympatisk ut ansiktsmässigt.
Hoppas han inte lider för mycket av all den där syntholen. Jag menar, här går man och stretchar och prehabar och rehabar för att hålla nacken och axlarna i gott skick. Hur fan känns hans nacke och axlar liksom :o
Han lider otroligt. Finns en dokumentär om honom.
Han lider otroligt. Finns en dokumentär om honom.
Kommer du ihåg vad den heter?
King Grub
2019-02-03, 16:19
Ja.
Ser ju inte illa ut, bra proportioner, ingen bubble gut, midjan small. Skulle väl behöva trimma ner sig lite men man ser ju att han iaf hade gjort bättre ifrån sig en större delen av Olympia tävlande med lite konditionering.
Han verkar förövrigt vara en hejjare på att köra runt på en tom skotkärra och hacka med en spade i en hög med sand. Jag gillart *flex*
https://www.instagram.com/p/BqLCQwKBgY6/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
Har den där fetishen något namn?
Har den där fetishen något namn?
Ja.
delta_mats
2019-02-03, 21:01
Bra tryck i tutorna.
trädgårdsmöbel
2019-02-04, 09:44
Han har även i trapezius. "Aj som fan!" Är min kommentar på det. Själv kan man gnälla när en duktig sköterska fd. Sprutnarkoman med all nålvana i världen ger en vaccin i axeln, men han injicerar (sig själv?) I trapz:)
Undra om han har BH på sig till vardags? Brösten ser ju otroligt tråkiga att ha att göra med.
Akerhage
2019-02-04, 16:23
Jag gillar hur han också belyser att det är "NO_PHOTOSHOP" på bilderna.
Lite same same kan tyckas :D
Diomedea exulans
2019-02-04, 16:27
Jag gillar hur han också belyser att det är "NO_PHOTOSHOP" på bilderna.
Lite same same kan tyckas :D
Som grädde på moset har han photoshoppat vissa. Titta på de där han har klippt in magrutor.
Fast å andra sidan ser han ut att ha gjort det i Paint, så rent tekniskt har han väl rätt...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.