Visa fullständig version : SwedeForce goes public - shithot!!!
Sparrisen
2004-05-11, 17:37
Då var det dags... SwedeForce väljer att posta lite bilder.
De första bilderna är det ingen vidare bra kvalité på. De är tagna på gymmet. Räknar med att kunna få fram lite bättre bilder framöver.
Var lite hårdare för ett par månader sedan, men har levt av livets goda nu ett tag...
Info:
# 20 år
# Tränat 13-14 månader (har inte tränat ben eller mage sedan januari pga skada i magen)
# 172cm - dvs praktisk...
# Lite över 80kg
# startvikt: 63kg
klaga inte på bildernas vinklar... ;)
Klen och ren! :D
----------
Stats på begäran: (de är inte helt färska... men förhoppningsvis har kroppen ökat/minskat någorlunda symmetriskt)
Mina mått / idealmått från athletic-fitness.com
Hals/Nacke.......38 cm..............40,88 cm
Bröst................113 cm............110,5 cm
Överarm...........42 cm..............39,78 cm
Underarm.........31 cm..............32,04 cm
Midja................79 cm..............77,35 cm
Höft..................94 cm..............93,92 cm
Lår....................59 cm..............58,57 cm
Vader................37 cm..............37,57 cm
Sparrisen
2004-05-11, 17:38
Jag
Sparrisen
2004-05-11, 17:39
En till...
Sparrisen
2004-05-11, 17:39
...en till...
Sparrisen
2004-05-11, 17:40
... en liten till....
fan vad bra resultat efter bara 13-14 månader! du måste nästan varit tränad lite innan? eller?
Ser som sagt skitbra ut! bra massa... men skulle va skoj å se en bild utan tröja.
Sparrisen
2004-05-11, 17:54
Originally posted by Wilson
fan vad bra resultat efter bara 13-14 månader! du måste nästan varit tränad lite innan? eller?
Ser som sagt skitbra ut! bra massa... men skulle va skoj å se en bild utan tröja.
Atletklubben tillåter inte träning utan tröja... :D
Vägde 63 innan. Är man stor då? Kanske.
Antonius
2004-05-11, 18:02
Originally posted by SwedeForce
Atletklubben tillåter inte träning utan tröja... :D
Vägde 63 innan. Är man stor då? Kanske.
Beror väl lite på längden om man är stor vid den vikten eller inte... tycker jag iaf.
Sparrisen
2004-05-11, 18:03
Lillkillen pumpar ut triccarna... :D (dvs det är tungt)
Vettigare bilder kommer senare...
Karl_alfred
2004-05-11, 18:27
Ser sjukt bra ut för att ha tränat så pass kort tid:hbang:
stefannn
2004-05-11, 18:28
se bra ut
Snapphanen
2004-05-11, 19:13
stats? svårt att jämföra när du är så kort:thefinger neh men det ser nice ut som fan mannen! :thumbup:
Sparrisen
2004-05-11, 19:27
Originally posted by Snapphanen
stats? svårt att jämföra när du är så kort:thefinger neh men det ser nice ut som fan mannen! :thumbup:
tack för vänliga kommentarer :cheers:
Snapphanen: jag la dit dem, där ovan
Snapphanen
2004-05-11, 19:28
ah fan :smash: jag som inte såg
Fin kropp! Som du säkert redan vet har du fått jättefina resultat på så kort tid! :kickass:
Ser riktigt, riktigt bra ut! Köttigt! :thumbup:
Sparrisen
2004-05-11, 20:07
Originally posted by Castro
Ser riktigt, riktigt bra ut! Köttigt! :thumbup:
tack!
Får väl försöka ge mig på en deff ala castro framöver... ;)
Glenner_84
2004-05-11, 20:32
Så skitbra ut ju, ser väldigt proportionellt ut. Hur har du skött kost etc.? Ser ut att ha sköna gener :kickass:
Sparrisen
2004-05-11, 21:22
Originally posted by Glenner_84
Så skitbra ut ju, ser väldigt proportionellt ut. Hur har du skött kost etc.? Ser ut att ha sköna gener :kickass:
Kosten? Jag har förskt att sköta den någorlunda bra. Äter var 3:e timme i regel, försöker att undvika högt GI och ser till att få i mig tillräckligt med vitaminer/mineraler.
Kosttillskott: vassle, lite omega 3 & 6 ibland, multivitamintablett - that's it!
Gener? Man kan ju alltid hoppas...
shirunai
2004-05-11, 21:49
dorsalflexera armen lite mer i tricepspress ;)
Herkulez
2004-05-11, 22:04
riktigt brutala resultat på så kort tid:thumbup:
Ser ruskigt bra ut!
Du ser ut som värsta biten i den blå tröjan:bpump: :hbang:
Är lite fusk att ni korta personer kan se så stora ut bara för att ni är kortare.
Ser iaf riktigt bra ut efter så pass kort tid, kört hårt. :bpump:
Megatuttarna
2004-05-11, 23:09
Ser bra ut det du lagt upp.
Upp med fler bilder om du förväntar dig någon kritik dock!
Sparrisen
2004-05-12, 07:42
Originally posted by shirunai
dorsalflexera armen lite mer i tricepspress ;)
Iof så kör jag kabelcurls.... men men ;)
Sparrisen
2004-05-12, 07:45
Originally posted by Megatuttarna
Ser bra ut det du lagt upp.
Upp med fler bilder om du förväntar dig någon kritik dock!
Ska ner på gymmet imorgon och plåta lite är det tänkt... :mallan:
Iof så kör jag kabelcurls.... men men ;)
Han syftade nog på den sista bilden.
Sparrisen
2004-05-12, 11:30
Originally posted by Mago
Han syftade nog på den sista bilden.
Den hade jag glömt... :smash:
axlar, överarmar :thumbup:
hatar folk som får armarna att växa sådär efter 13-14 månader på gymmet. Eller dem kanske redan var stora innan?
iaf, vill se RYGGGGGGG, BEN OCH VADER.
Svarten81
2004-05-12, 17:06
mycket bra fysik på så kort tid, ser grymt bra ut bara o ge :hbang:
Posa för oss! :hbang:
Ser massivt ut iaf!
/Al
Sparrisen
2004-05-12, 21:27
Kan tillägga att jag var lite mer "deffad" (iaf mindre bf) för någon/några månader sedan. Avataren avslöjer det en aning - även om ljussättningen där är extrem.
Tänkte försöka ta lite fler bilder imorgon.
BTW: Snart kommer mitt uppehåll pga operation.
Grymt mannen! :bow:
Jag hoppas bara man kan komma i närheten av dig om några år. :em:
p.s Fint gym vi har eller vad säger du! :cool:
Fatalist
2004-05-19, 20:32
Mycket bra resultat! Speciellt på den korta tiden du tränat, det luktar fina anlag :love:
-=(WatchTower)=-
2004-05-20, 17:00
Kosten? Jag har förskt att sköta den någorlunda bra. Äter var 3:e timme i regel, försöker att undvika högt GI och ser till att få i mig tillräckligt med vitaminer/mineraler.
Kosttillskott: vassle, lite omega 3 & 6 ibland, multivitamintablett - that's it!
Gener? Man kan ju alltid hoppas...
Det ser ut som om du lyckats bygga en del muskler men samtidigt lagt på dig en hel del fett också. Ett litet tips bara. Ät inte så mycket mat.
svårt och bygga om man skall hålla samma fett halt hela tiden,, sålänge man inte blir riktigt fet är det ju lungt man behöver ju inte gå omkring och vara tok deffad året runt.
smalisen
2004-05-20, 17:13
Hittar inte någonstans att kolla mina idealmått! Kan jag få en länk?
Tack på förhand.
Big Easy
2004-05-20, 17:18
Suggestion: Instead of taking your own pix via a mirror, let a friend take pictures of you under normal light or outdoors (no flash, a flash makes you look flat).
Looking this good with such a short training history, tells me that you have the right genes and enviable talent.
Stay hard -
M
Sparrisen
2004-05-20, 17:43
Originally posted by smalisen
Hittar inte någonstans att kolla mina idealmått! Kan jag få en länk?
Tack på förhand.
http://www.athletic-fitness.com
Sparrisen
2004-05-20, 17:44
Originally posted by -=(WatchTower)=-
Det ser ut som om du lyckats bygga en del muskler men samtidigt lagt på dig en hel del fett också. Ett litet tips bara. Ät inte så mycket mat.
Ser jag så fet ut? Kanske... :em:
Det är inte ofta man ser det tipset här under medlembilder... ;)
scudmissile
2004-05-20, 17:46
Nej du ser inte fet ut, du är ju smal runt ansiktet och inte vidare flebbig. Klart du har lite underhudsfett men att råda dig att banta är bara bullshit tycker jag
Sparrisen
2004-05-20, 17:48
Originally posted by Big Easy
Suggestion: Instead of taking your own pix via a mirror, let a friend take pictures of you under normal light or outdoors (no flash, a flash makes you look flat).
Looking this good with such a short training history, tells me that you have the right genes and enviable talent.
Stay hard -
M
Thanks mate! :thumbup:
More pictures are on the way... next time I'll try to make them better! ;)
Sparrisen
2004-05-20, 17:51
Originally posted by scudmissile
Nej du ser inte fet ut, du är ju smal runt ansiktet och inte vidare flebbig. Klart du har lite underhudsfett men att råda dig att banta är bara bullshit tycker jag
på bilden när jag kör kabelcurls så kanske triccen ger ett "sladdrigt" intryck eftersom den inte är speciellt spänd... blev faktiskt själv lite förvånad när jag såg bilden.
Sparrisen
2004-05-20, 17:54
Originally posted by zime
Grymt mannen! :bow:
Jag hoppas bara man kan komma i närheten av dig om några år. :em:
p.s Fint gym vi har eller vad säger du! :cool:
Atletklubben är bra :love:
Några år? Om några månader! ;)
-=(WatchTower)=-
2004-05-20, 18:00
Ser jag så fet ut? Kanske... :em:
Det är inte ofta man ser det tipset här under medlembilder... ;)
Inte "fet", men du nämnde att du tränat ca 13-14månader, gjort en fin viktökning från 63kg till ungefär lite över 80kg (enligt vad du tidigare skrev).
Det är en ganska ordentlig viktuppgång men när man ser på bilderna så tycker jag att du dragit på dig en hel del fett i samband med muskeluppbyggnaden. Om du istället hade ätit MINDRE så hade din viktökning inte blivit lika stor. Däremot hade det visuella resultatet sett mycket bättre ut när förhållandet (muskler vs fett) istället hade ökat till musklernas fördel.
Mitt råd är inte någon bantning utan istället käka lite mindre mat så att inte varje kilo muskler medför X antal kilo fett i fortsättningen.
Herkulez
2004-05-20, 18:02
men hade han gjort så så kanske han inte hade ökat lika mycket i muskler ;)och sen så har han faktiskt inte lagt på sig så mycket fett, är inte det lättaste att bygga som på det sättet du säger mär man är "nybörjare"
-=(WatchTower)=-
2004-05-20, 18:09
Det stämmer säkert!! Jag själv tycker ett visuellt resultat är mycket viktigt (i alla fall för mig), men det skulle ju kunna vara så att killen som postade bilderna vill generare maximalt med muskler/styrka för att kanske börja med SL eller annan kraftsport där visuella resultatet inte alls har någon betydelse, i så fall tycker jag att han gör rätt i att käka rejält, det är bara plocka fram hinken med mat och käka på..
Hur grymt som helst! Kör hårt! :thumbup:
Vic_1981
2004-05-23, 17:55
Ser skitbra ut som folk säger..speciellt på så kort tid.
Skit i watchtowers råd..han hajar noll om han ger det rådet till en person som har gjort så bra ökningar som du.
:thumbup: :thumbup: :kickass:
fintelligens
2004-05-23, 19:05
sexiiiiiiiiii:smokin:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.