handdator

Visa fullständig version : Tips på PWO?

ENGLADBLÅHÄST
2019-01-16, 10:06
Tja!

Har kört Fucked Up ett tag och tycker den är helt värdelös - har ni något förslag på ett bra PWO eller ska jag hallå mig till ett par koppar kaffe innan gymmet? :D

Beemel
2019-01-16, 10:28
Bra beror ju på vad du är ute efter.
Placeboeffekten borträknad så är det väl mer eller mindre bara koffein som är något att hänga i julgranen i de flesta (lagliga) PWO's.

Visst har B.A och kreatin effekt, men de är bra mycket billigare att köpa separat (plus att Kreatin hellre intas efter träning än före)

Koffeintabletter (från apoteket) och kreatin efter kommer nog bli det billigaste och mest effektiva du kan få till.

Men då får du ju ingen överprissatt flashig burk med nåt klicheklingande tufft namn i.o.f.s. =)

Crohnsfitswe
2019-01-17, 18:12
Kör just nu ****** knockout, funkar fint med dubbeldos [emoji1320][emoji41]

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

exevision
2019-01-17, 21:33
Kaffe är bra! Håll dig till det.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=234424

lemonlime
2019-01-18, 11:27
Finns ju produkter med DMHA på svenska marknarden om man vill ha något som liknar DMAA. Men nu kommer väl alla macho ''DE RÄCKER ME KAFFE BEHÖVER DU PWO FÖR O TRÄNA E DU KLEN'' snubbar och skriker på mig:)

Iliyas
2019-01-18, 21:08
Bas kosttillskotten är koffein och kreatin, sen kanske du kan lägga till 10-15 gram l-arginin, rödbetspulver, beta-alanin för stickningar som vissa gillar.

Det bästa är en bra nattsömn resten hjälper bara till lite.

Har personligen lagt över 20 000kr på onödiga PWO kosttillskott, tog min första PWO för ca 13 år sedan.
Förr var PWO bättre och mer intressant att testa hehe.