handdator

Visa fullständig version : Tjejer...

osbu12
2019-01-14, 12:42
Hej!
Jag vet om att jag startade en tråd igår men det har tillkommit väsentligt material nu och känns bättre om folk kan läsa detta från början då (ej erfaren från forum så kanske inte så uppskattat egentligen)

Jag har alltså pratat med en tjej dagligen i en månad och känns verkligen som att vi ömsesidigt har fattat tycke för varandra och vi har haft mycket roligt när vi skrivit. Hon hintade även en del om att hon ville träffa mig osv. Nu i helgen träffades vi äntligen och det gick hur bra som helst, käkade middag ute och kollade film hemma. Vi skrattade och pratade hela kvällen så kändes som både trivdes bra.

Sen efter att hon åkte hem började hon dock svara långsammare än vanligt och tillslut öppnade hon något meddelande utan att svara. Jag frågade samma natt efter att vi hade setts om hon ville ses i veckan men hon hade andra planer. Sedan skriver jag att vi kan ses när jag kommer hem från min korta resa nu till nästa vecka ist men det svarade hon inte heller på. Detta fick mig att inse att hon kanske inte var intresserad längre så jag skrev att jag förstod att hon kanske inte vill träffa mig mer och att jag tyckte det var synd då jag hade jättetrevligt och hon var precis den tjejen jag hade hoppats på. Det tog ett bra tag innan hon svarade på detta meddelande också men då skrev hon ”behövs mer tid!!” och inget mer. Sedan detta har hon inte sagt något mer.

Hur ska man tolka detta och hur ska man gå tillväga? Frågade vad hon specifikt menade med det men har inte fått svar på det heller.

Diomedea exulans
2019-01-14, 12:43
Du kan väl ta det i den andra tråden?

King Grub
2019-01-14, 12:44
En tråd räcker.