handdator

Visa fullständig version : Onani, otrohet och porr

Lucipha
2019-01-05, 12:08
https://www.familjeliv.se/forum/thread/63386102-den-javeln-runkade/

Omg..

Vad har ni för syn på det?

Min erfarenhet är väldigt blandad. Jag har haft flickvänner som uttryckligen vill titta på porr med mig, flickvänner som har hamstrat sexleksaker osv. Jag har också haft några flickvänner som har fått spel om det dyker upp ett bröst när vi har tittat på film.

Min åsikt? Idgaf. Jag förstår inte varför det skulle vara negativt om min fru har kul på egen hand.

Rahf
2019-01-05, 12:18
Samma syn som majoriteten av svaren: självklart ska min partner få tillfredsställa sig själv om denne nu känner ett behov av det. Allt handlar väl inte bara om vad jag vill? På samma sätt handlar inte allt om vad hon vill, men just sånt här är ju var och ens ensak.

Trådstartaren är ju uppenbart obalanserad, omogen, och har sjuka kontrollbehov. Alternativt är det ett troll.

ceejay
2019-01-05, 12:18
Gör precis vad du vill solo.

Bärsärk
2019-01-05, 12:34
Nja det är inget troll, fanns en historia bakom. Bland det roligaste jag läst på internet när det begav sig :d

Bästa är ju andra personen som svarar helt seriöst

"Näe fy vad hemsk han är."

Lucipha
2019-01-05, 13:02
Liknande tankar:

"Min man vägrar använda cykelhjälm"

"Min man vägrar bli vegan"

"Min man vägrar be bordsbön"

"Min man åt godis fast jag bantar"

"Jag har bestämt att vi ska rösta på miljöpartiet, men min man vägrar"

"Min man vill inte bli peggad"

food for thought.

rbn
2019-01-05, 13:32
"min man satt och bajsade när jag kom hem en gang fatta att han fick spö sen"

:laugh:

OnT: Förstår henne inte alls, vad är felet liksom? Kanske finns det mer till historien som vi inte vet varför hon agerar som hon gör, om det nu skulle spela någon roll, men om inte är hon bara korkad.

trädgårdsmöbel
2019-01-05, 13:38
Vi har diskuterat detta förut på Kolozzeum och då var det en tjej som hade samma åsikt, HON förklarade det som att runkande är dels en form av otrohet eftersom han har sex med någon annan och dels en slags diss mot henne att hon då kände att hon inte dög till honom sexuellt. Att den sexuella energin skulle riktas mot henne och inte till att runka.

jJg vill inte säga vem, hon är inte aktiv längre och det var många år sedan. Så vet inte om hon håller fast vid det idag, men det var vad hon tyckte då, om jag kommer ihåg rätt.

Lucipha
2019-01-05, 13:56
Jag har varit tillsammans med en sån. Det blir ganska surrealistiskt :d

Diomedea exulans
2019-01-05, 14:00
En tjej på mitt förra jobb (lesbisk, om det spelar någon roll) tyckte också det var otrohet att kolla på porr. Hon hade en långtidsflickvän, så jag antar att det var åtminstone två som tyckte likadant.

Angel
2019-01-05, 14:32
Ge frun en satisfyer.

Lafayette
2019-01-05, 14:45
Fantiserar man om någon annan än sin partner när man ruskar tupp är man otrogen.

rbn
2019-01-05, 15:35
Vi har diskuterat detta förut på Kolozzeum och då var det en tjej som hade samma åsikt, HON förklarade det som att runkande är dels en form av otrohet eftersom han har sex med någon annan och dels en slags diss mot henne att hon då kände att hon inte dög till honom sexuellt. Att den sexuella energin skulle riktas mot henne och inte till att runka.

jJg vill inte säga vem, hon är inte aktiv längre och det var många år sedan. Så vet inte om hon håller fast vid det idag, men det var vad hon tyckte då, om jag kommer ihåg rätt.

Alltså jag kan köpa det argumentet till viss del, men det är efter ganska många om och men. Att bara straight-up tycka att runka är otrohet och spela "bubu-duger-inte"-kortet så fort det händer är för mig bara nån sorts överkränkt-offertolkning och ren bullshit.

OM man har problem i sexlivet/relationen där den ena exempelvis är understimulerad medan ens partner gång på gång tar till handen trots att hen vet om problemet så kan jag förstå att man ifrågasätter det.

Glasnost
2019-01-05, 16:09
Fantiserar man om någon annan än sin partner när man ruskar tupp är man otrogen.
Det är ju när man ruskar tupp som man kan passa på att byta om lite, frun har man ju annars. Har aldrig fantiserat om frun när jag tagit saken i egen händer och jag har både en snygg och sexig fru.
Min fru har officiellt aldrig kommit på mig med självbefläckelse, men hon är inte dum i huvudet så hon förstås mycket väl att jag ägnar mig åt denna fritidssysselsättning ibland, men hon gör ingen grej av det.

Yes
2019-01-05, 17:17
Bra exempel på en kvinna utom kontroll.

SiriHlz
2019-01-05, 17:52
Gud vilken löjlig tråd och löjlig tjej. Varför ska man hindra sin partner från att onanera?? Dummaste jag hört! Jag själv kan typ bara tänka på killen jag dejtar om jag gör det av någon anledning men jag vet hur killar kan fungera, dom blir kåt av allt ju :P Så det är klart dom kommer kolla på porr! Tramstråd av henne.

Matsa
2019-01-06, 15:20
Nja det är inget troll, fanns en historia bakom. Bland det roligaste jag läst på internet när det begav sig :d

Bästa är ju andra personen som svarar helt seriöst

"Näe fy vad hemsk han är."

TS verkar ha varit ett troll då hon senare även började härja om att fisa under täcket. Däremot fanns det några till i tråden som verkligen tycks ha varit seriösa och en av dem påstod sig gå i terapi för sina sexuella fobier. Jag har dock bara läst runt 100 sidor men så långt var det i alla fall etablerat att TS var ett troll.

Min favoritkommentar är förövrigt "han kanske bara tvättade snoppen väldigt snabbt?" :D

Tricklew
2019-01-06, 15:28
Hade en vän när jag växte upp (tonåring till mitten av 20års åldern ungefär) som hade stora problem med detta, hon kände sig direkt förnedrad och hånad om hennes man kollade på porr, trots att detta skedde i smyg och inte hade någon inverkan på deras sexliv. Förstås en löjlig reaktion som jag hoppas hon har arbetat bort vid detta laget, men en känsloreaktion är ju just det, och det är svårt att ändra den även om man vet bättre.

Ge frun en satisfyer.

+1, fixa detta och du kan få onanera i fred ett par veckor före hon saknar dig.