handdator

Visa fullständig version : Hur tar ni ert Kreatin Citrat?

Jonesss
2004-05-10, 20:36
Hejsan
Liten och snabb fråga hur brukar ni inta ert Kreatin Citrat?
Jag blandade det i min Protein drink efter träningen idag och satan fick nästan klökningar :(
Testade det med juice tidigare i morse och min mage är verkligen inte stark så fick riktigt ont i den:(
Har även testat med 0.5 L vatten men fortfarande känns det inte riktigt bra?
Ni har inga bra tips som ni vill dela med mig?
Intar även ALA som min mage inte heller är för glad över men det brukar gå över efter ca 1vecka..

PS
Är i uppladdnings veckan så vill gärna ha lite tips..

MVH Jones

Pdaddy
2004-05-10, 21:04
HAha, blanda du den i protte drinken, skar sig den ej då.. Eller kör du utan mjölk..

Det bästa med Citratet är väll att köra det separat blandat me vatten + juce eller kanske lite fun light :D

Själv kör ja KCG med rent vatten, har i vatten till dagis kanten på glase, tar fram min Cappushino visp å vispar (elvisp)

Smakar OK nu när man vant sig, men första ggn var det hämskt surt å dant :thumbup:

Hur går de me ALA'n då, har de blivi något bättre, me tanke på magmunnen.

Marcus

Jonesss
2004-05-10, 21:11
Pdaddy
Jupp skar sig ganska ordentligt såg skummt ut?
hmm jag slutade käka ALA i 2 veckors tid:( så problemet kom tillbaka så ska fortsätta käka ALA hela tiden så att min mage slutar klaga...

Pdaddy
2004-05-10, 21:32
OK, du suger ju detta ang din dumma mage :smash: ..

Nästa gång du köper någon produkt me Citrat i så tycker ja du ska testa KCG, sen kan du toppa det me lite monohydrat efter passet (KCG tar man innan).

Bara pina i sig citratet med vatten, inga kärringfasoner med att blanda det i juce. Faan då förstör du ju smaken :D

Marcus

Jonesss
2004-05-10, 21:38
hahah ok Pdaddy ska försöka vara en riktig man som du ;):bpump:
och nästa gång ska jag testa KCG från Fairing och Vanligt kreatin

Pdaddy
2004-05-10, 21:40
:thumbup: Så ska de låta :angel:

Nu e de bara PUUUMPA på

M

Jonesss
2004-05-10, 21:48
Ska göra mitt Bästa :D:bpump: :bpump:

mattew
2004-05-10, 22:20
Det problem ja brukar ha är att ja glömmer ta de, helger och när man dricker osv. Dumt men sant ;)