Visa fullständig version : Fitnessfestivalen
Nån som var där?
Kollar på svt-play nu, väntar på mens psychique.
Kul att se Gudiol 57:00 kvar av klippet. Riktigt bra programledare, det är väl dom som har tyngre podden.
Agitator
2018-12-02, 20:56
Ja, det är dem som kör den podden.
Var där en sväng. Bra att dom flyttat Luciapokalen in i A-hallen så att publiken enkelt kan strosa in och ut. Sittplatserna räckte inte till på förmiddagen.
I övrigt de vanliga utställarna med proteinpulver.
Kolo-profil I soffan 38:00 kvar av klippet, mouline.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=181504
Gearhead85
2018-12-03, 05:25
Min första och jag tyckte det var jättekul. Dock behöver jag inte fundera på att köpa någon shakerpå ett tag nu.
Var det någon som kikade på SM i chins och dips som vet hur många reps de vann på i respektive gren?
Var det någon som kikade på SM i chins och dips som vet hur många reps de vann på i respektive gren?
Joakim Edblad vann i alla fall chinsen på 44 reps. Dipsen vet jag inte.
Ladugårdsdörr
2018-12-03, 15:26
https://www.svtplay.se/video/20221398/svenska-folkfester-fitnessfestivalen
Känns som att det bara är en klubb för inbördes beundran
Stor klubb :d
Stor klubb :d
Ja det är en enorm klubb helt klart det säger jag inget om, fitness är ju sjukt stort.
Men det finns ju vissa av oss som inte tränar i string-linne, aldrig köpt ett par tights och heller aldrig satt vår fot inne i lokalen på en gigantisk gymkedja.
Ja det är en enorm klubb helt klart det säger jag inget om, fitness är ju sjukt stort.
Men det finns ju vissa av oss som inte tränar i string-linne, aldrig köpt ett par tights och heller aldrig satt vår fot inne i lokalen på en gigantisk gymkedja.
Du glömde det som är mest påtagligt, solariebrännan :d
Det finns en hel del av er. Det vet jag för det verkar vara lika viktigt för er att berätta det som det är för veganer att berätta att de inte äter kött.
Du tänker på tyngre? *rolleyes*
Du tänker på tyngre? *rolleyes*
Tell me more.
Nu kan jag vara helt fel ute men det känns som tex innersta eliten i crossfit kan vara dryga :d
Du glömde det som är mest påtagligt, solariebrännan :d
Hmm, jag har inget stringlinne, äger inga tights, aldrig tränat på någon gymkedja och aldrig solat i solarie.
Men Fitnessfestivalen har jag varit på många gånger (inte i år dock).
Gör jag fel?
Hmm, jag har inget stringlinne, äger inga tights, aldrig tränat på någon gymkedja och aldrig solat i solarie.
Gör jag fel?
Är min fördom att det är många solariebruna människor där fel? *nyfiken *
Jag tycker det verkar vara ett riktigt kul arrangemang!
Gör jag fel?
Tror dom menade mig :<
Är min fördom att det är många solariebruna människor där fel? *nyfiken *
Jag tycker det verkar vara ett riktigt kul arrangemang!
Säkert inte. Jag brukar spendera mesta tiden på Luciapokalen och där är många bruna människor.
Har man ett träningsintresse är det kul ja.
Tror dom menade mig :<
Du passar in på ganska många punkter, så det är nog rätt. :D
An Iron Soul
2018-12-03, 21:25
Jag var där för första och sista gången.
Fick inte ut någonting av att vara där. Jag gick därifrån och kollade på kampsports festivalen som låg dörr i dörr.
250 spänn kostade inträdet. Bara ett jäkla oljud. Helt värdelöst att ens försöka lyssna på ett föredrag.
Oskönt folk, överpriser på mat.
Crossfit tävlingen var riktigt keff.
200 pers som hejar på när folk kör högreps och failar i ryck.
Jag kollade på armbrytning sedan gick jag.
Gör jag fel?
Jag vet inte han frågade ju om någon var där och då svarade jag att jag inte hade känt mig speciellt hemma eller välkommen på fitnessfestivalen eftersom jag tycker de känns som en klubb för inbördes beundran.
Det var allt.
Inlägget ovan är ju också en anledning varför.
Jag var där för första och sista gången.
Fick inte ut någonting av att vara där. Jag gick därifrån och kollade på kampsports festivalen som låg dörr i dörr.
250 spänn kostade inträdet. Bara ett jäkla oljud. Helt värdelöst att ens försöka lyssna på ett föredrag.
Oskönt folk, överpriser på mat.
Crossfit tävlingen var riktigt keff.
200 pers som hejar på när folk kör högreps och failar i ryck.
Jag kollade på armbrytning sedan gick jag.
Varför tittade du på crossfit när du inte uppskattar crossfittävlingar?
bigtraps
2018-12-04, 06:04
Jag vet inte han frågade ju om någon var där och då svarade jag att jag inte hade känt mig speciellt hemma eller välkommen på fitnessfestivalen eftersom jag tycker de känns som en klubb för inbördes beundran.
Det var allt.
Inlägget ovan är ju också en anledning varför.
Du kan nog trösta dej med att du inte är ensam att tycka så
Pudzianovski
2018-12-04, 09:19
Jag håller nog med lite i det negativa som skrivs ovan. Jag gick på några tävlingar och festivaler för 15-20 år sedan. Tyckte redan då att det var ganska fjantigt hela upplägget. Tyckte iof strongman var kul att kolla på.
Det kanske är roligare idag. Det tror jag iof inte. Det är väl samma typ av människor som glider omkring :d
An Iron Soul
2018-12-04, 09:48
Varför tittade du på crossfit när du inte uppskattar crossfittävlingar?
Jag uppskattar visst crossfit tävlingar. Så länge standarden är hög på dom som tävlar. Men inte annars.
Var där, går antagligen inte igen.
Fick gratisbiljetter så kan inte klaga men trodde nog det skulle vara mer goodie bags och sådant, var ju mest som att gå runt på en julmarknad bara att folk var skapligt opåklädda och att det istället såldes diverse kosttillskott.
Carlo Fatface
2018-12-04, 12:00
Många år sedan jag var på nåt evenemang nu men visst är det en stor klubb för inbördes beundran.
Men man var ju där för att smaska gratisbars och titta på kvinnor i tights.*popcorn*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.