Visa fullständig version : En liten bild på en liten tjockis
Kebab-Arne
2004-05-10, 17:36
Tog ett spontan kort idag. Här är jag efter att ha ägt ett gymkort i tre år. :em:
Är ca 171 cm och vikt på 73-74kg.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/PICT0580.JPG
Själv tycker jag axlarna är skit... Ifs går det inte att se så mkt på bilden.
Tigerkotten
2004-05-10, 17:54
3år :confused: ?
Får man fråga hur du tränar och sköter allt me träning och sådant? Kul iaf att du visar bild, fixa lite spännis bilder också ;)
Kul att du ägt ett gymkort i 3 år, se till och börja utnyttja det och byt ut chipsen i handen till något nyttigare...Då ska du se att det börjar ge resultat...
:bpump:
ha fan vad taskiga ni e :confused:
Om jag vore dig, skulle jag deffa ner mig och inte försöka gå upp så värst mycket i fett. Men det är ju upp till dig...
Kebab-Arne
2004-05-10, 18:45
Får väl tilläga att kosten har under två av åren sköts under all kritik.
Träningen under ett av åren. :D
Bobbokrull
2004-05-10, 19:03
Om jag var i din sits så skulle jag ta och kolla över matschemat en gång extra...sedan är det ju bara att börja använda gymkortet flitigt och köra så det ryker. Vill se en ny och förbättrad bild på 6 måander, okey?;) :thumbup:
kebab byggde denna vackra kropp?? :D skojar bara, släpp chipset och posa lite så ser det bättre ut..
Vad vägde du innan?
:bpump: :eating:
haha snart kommer väl han den där peter jöback och skriver: "ÄT!!"
bäst du börjar med HARDCORE TRÄNING PÅ RIKTIGT.....NU!!..
BARA KÖRA PÅ OCH ÄTA.....
BUSINESS AS USUAL!!!!!!!
LETS GEETTTTTTT BUSSYYYYYY!!!!!!
Ser bra ut för att vara så ung, grövre än många 20+. Armarna ser bäst ut tycker jag, men det är svårt att säga så mycket när det inte är nån pose och du inte spänner nåt ;)
Men herregud, så enormt fläskigt var det väl ändå inte?
Hoppas jag verkligen inte, då du liknar mig en hel del i fysiken..:em:
Men ja, jag upplever att axlar är lite efter...svårt att se på den bilden. Men å andra sidan - vad vet jag?
Karl_alfred
2004-05-12, 14:19
Håller med ett par andra här, du bör genast se över din kost. Kanske en liten deff vore på sin plats. För att sedan ta tag ordentligt i kosten.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.