Visa fullständig version : Dallas McCarver Autopsy Results - Doctor's Analysis - 1 Year Re-Release
Swedishviking
2018-11-02, 16:59
Om denna tråd bryter mot några regler kan ni ta bort den direkt!
Detta är fan helt sjukt att höra! 26 bast och totalt fucked up inside! herregud säger jag bara.
https://www.youtube.com/watch?v=8Pz83AF9bXQ
Trodde inte att kvävning ledde till så stora inre skador. Men i för sig om man äter en kyckling med vassa ben så är det väl risk för blödningar m.m.
edit: man ser ju att doktorn använder "kosttillskott" vilken luring!!
Swedishviking
2018-11-02, 18:18
Han satt och käkade när han fick sin hjärtattack! så hans mat hade inget med hans död att göra! Doktorn sade jag har aldrig varit med om förstorade lungor! Dallas var så förstörd inombords att jag knappt kan fatta det! allt var förstorat och igenpluggat.
Ja,doktorn får ju sånt utskrivet! =)
Ladugårdsdörr
2018-11-02, 18:51
4.5kg lever, det blir en hel del leverbiffar på det!
edit: man ser ju att doktorn använder "kosttillskott" vilken luring!!
Hur ser du det? Han är ju inte särskilt stor men ser ut att vara allmänt sliten. Kan ju vara alkohol/annat missbruk.
Han dog av massiv hjärtattack, vad som nu föranledde det kan vi nog räkna ut. Underligt många vältränade unga herrar som dör av massiv hjärtattack.
Största riskgruppen är annars överviktiga åldringar.
Swedishviking
2018-11-02, 21:16
Han dog av massiv hjärtattack, vad som nu föranledde det kan vi nog räkna ut. Underligt många vältränade unga herrar som dör av massiv hjärtattack.
Största riskgruppen är annars överviktiga åldringar.
Hans hjärta var 3 ggr större än normalt!
King Grub
2018-11-02, 21:21
Det ligger säkert något genetiskt med i bilden också. Den organförstoringen får man inte ens av sådana enorma doser det säkert rörde sig om annars.
Swedishviking
2018-11-02, 21:33
Det ligger säkert något genetiskt med i bilden också. Den organförstoringen får man inte ens av sådana enorma doser det säkert rörde sig om annars.
Precis det som låg i hans släkt hjärtproblem!
delta_mats
2018-11-02, 22:15
Man förstår ju att de får problem att hålla in magen med de där förstorade organen.
Doktorn i videon verkar gå på något högre än bara TRT-doser själv :p
Va kul att gotta sig i en annan persons död..
R.I.P Dallas!
delta_mats
2018-11-03, 08:51
R.I.P Dallas!
Tror du han hör dig, eller läser här?
TotteShaped4Life
2018-11-03, 09:23
R.I.P Dallas!
Gottar sig??
iampreka
2018-11-03, 09:44
Påminner mig om anime-serien Deathnote därman har möjlighet att förkorta sitt liv till hälften till mån av förmågan att se namnet och livslängden på andra människor. Dessa unga killar är villiga att ge upp all hälsa till förmån för några kilogram muskler.
R.I.P Dallas!
+1
Tror du han hör dig, eller läser här?
Var det så han menade?
Gottar sig??
= gör sig lustig på bekostnad av Dallas. Förstår du bättre då?
Magnus N
2018-11-03, 10:01
+1
Var det så han menade?
= gör sig lustig på bekostnad av Dallas. Förstår du bättre då?
Hur gjorde han sig lustig?
Överkänsliga mycket?
Överkänsliga mycket?
Om du läser posterna från första sidan och inte tycker folk gör sig lustiga över hjärtattacken så är vi olika helt enkelt.
Om du läser posterna från första sidan och inte tycker folk gör sig lustiga över hjärtattacken så är vi olika helt enkelt.
Du är nog ganska ensam om att definiera det där som att gotta sig i någons olycka
Magnus N
2018-11-03, 10:39
Då läser du in mer än vad jag gör iaf
Allvarligt så ser jag inte att folk 'gottar sig'. Man spekulerar lite löst kring orsakerna och varför, men ingen sitter ju egentligen och skämtar om saken. Det enda folk egentligen skämtar om är ju doktorns fysik och ironin kring det.
Påminner mig om anime-serien Deathnote därman har möjlighet att förkorta sitt liv till hälften till mån av förmågan att se namnet och livslängden på andra människor. Dessa unga killar är villiga att ge upp all hälsa till förmån för några kilogram muskler.
Jag tror verkligen inte det. Jag tror att de flesta tänker helt annorlunda. De jag känner som tar stora doser ser sig själv som enorma auktoriteter och tror att de är experter på endokrinologi och andra liknande fält och tror att just de hittat nån magisk väg där de inte drabbas av biverkningar dller där just deras biverkningar inte är så farliga. Ofta i kombination att de pratar med någon ”auktoritet” oxh där de tar blodprov där de med välvilja läser siffrorna med en tolkning där allt kan förklaras med ”Ja men såklart är leverenzymerna lite höga just nu när jag ökat på dosen inför tävlingen men de lägger sig igen när jag sänker turinabolen så det är lugnt”. Ultraljud på hjärtat och liknande har de självklart inte gjort. Jag tror att om Dallas hade fått se det där klippet hade han varit chockad.
trädgårdsmöbel
2018-11-03, 14:34
Doktorn i videon verkar gå på något högre än bara TRT-doser själv :p
Fördelen med att vara doktor. Var det inte en svensk läkare som blev av med legitimationen pga. förskrivning av dopingpreparat till patienter som sedan hämtade ut och gav tillbaks så att doktorn kunde använda det själv. Om jag inte missminner mig så fick han genotropin på det sättet.
Överkänsliga mycket?
Så tuff du är!
Dallas tog det iaf som en man när det väl hände, visste att det var slut och ringer upp sin flickvän lugnt och sansat för att säga hejdå. Tvivlar på att du gjort detsamma..
Magnus N
2018-11-03, 16:15
Så tuff du är!
Dallas tog det iaf som en man när det väl hände, visste att det var slut och ringer upp sin flickvän lugnt och sansat för att säga hejdå. Tvivlar på att du gjort detsamma..
Mjo jättetuff
Hur jag reagerat har jag ingen aning om och hoppas man inte hamnar i den situationen.
Diomedea exulans
2018-11-03, 16:57
Så tuff du är!
Jag har aldrig fattat hur folk kan fatta att de snart ska dö. Jag hade tänkt "jag är vid medvetande, då kanske jag kan räddas".
Swedishviking
2018-11-03, 17:04
Kan ni lägga av med sånt trams? denna tråd lär bli låst nu på grund av erat trams! ta sånt tjafs över PM!
ChuckTesta
2018-11-03, 17:35
Så Dallas dog av en hjärtattack och inte choke?
Så Dallas dog av en hjärtattack och inte choke?
Japp. Igenslammade blodkärl och hypertrofi av hjärtat.
Jag har aldrig fattat hur folk kan fatta att de snart ska dö. Jag hade tänkt "jag är vid medvetande, då kanske jag kan räddas".
Jo, typ samma här förutom att jag kanske tänkt ”kom då era jävlar, så ska jag bita er i strupen!”.
Bjorneman
2018-11-04, 16:57
Tack.
Det får vara lite nyanserat. Annars hade ju allihop dött.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.