Logga in

Visa fullständig version : Podden "Tyngre Old School"

TotteShaped4Life
2018-08-05, 18:07
Någon som lyssnat och vad tycker ni?

Filipb
2018-08-05, 18:14
Kul att höra lite om förr, blir provocerad emellanåt av bristande kunskapen :D

TotteShaped4Life
2018-08-05, 18:26
Kul att höra lite om förr, blir provocerad emellanåt av bristande kunskapen :D
Kände också den där mixen... kul att höra om dåtid, men i avsnittet om träning undrade jag över hur det står till med nya insikter osv gällande hypertrofi, ocklusion och te.x. att pump inte har någon betydelse för muskeltillväxt.

vicarious
2018-08-07, 18:36
För mycket broscience. Lite fånigt, tyvärr som många andra Tyngre poddar. Den enda som är intressant är Träningssnack. Den är iaf informativ och vetenskapsgrundad.

Sheikah
2018-08-07, 18:53
Har gillat Age när han har gästat Tyngres podcasts, men när Age och Ashkan sitter och poddar tillsammans blir det inte bra. De pratar knappt med varandra utan drar bara massa personliga anekdoter om sig själva och hur mycket mer de plågade sig själva än vad dagens byggare gör. Att de dessutom inte har någon som helst humor eller lättsamhet i sina utläggningar gör inte lyssningen lättare.

Håller med vicarious om att Träningssnack är den bästa av Tyngres poddar. Wille och Jacob gör ett kanonjobb med den podden.

Matsa
2018-08-07, 21:17
Träningssnack och Rubriker tycker jag är bra. Dessutom lyssnar jag på vanliga Tyngre, oftast mer för att det är trivsamt skitsnack i måttlig dos än för att jag är intresserad av gästerna. Resten av poddarna faller mig inte i smaken.