Visa fullständig version : Hur får alla tid till allting?!
Sha! Jag har som vanligt kollat på lite dietvideos i väntan på riskokaren 😁 men en tanke slog mig..
Jag menar jag är 23 år. Tränar en del och försöker bygga. Jobbar som vanligt folk gör 7-16 liksom.. En kvarts frukost, halvtimme lunch. Liten rast vid 11.00. Det är en vanlig arbetsdag. Frukosten hinner man ju knappt äta på. 11.00 ska vi inte ens tala om. Lunchen springer iväg men man äter sin låda liksom.. Sen efter jobbet 20 min till gymmet i all trafik. Träna 90 min med ombyte osv. Sen 25 min hem.
Då har jag alltså hunnit äta lite gröt, en matlåda, frukt, en proteinshake samt tränat. Är hemma 18.30 om man har tur liksom oxh stressar. Sen ska man säga hej till tjejwn sen är det att ta disken från gårdagens mat, laga kvällsmat och sen diska. Sen är klockan 21 liksom. Då har man en timme över att sätta sig ner en stund....
Så min fundering är till er som äter 6 matlådor om dagen, tränar 2 pass om dagen, har hund och barn och fru och såklart ett jobb.. HUR FAN FÅR NI TID?! Jag menar det finns ju ingen tid liksom? Går ni på soc allihopa och bara pendlar mellan matlådor oxh gymmet? Förklara gärna för lilla mig hur fan man lyckas.. 🤔
Ha, ha, du har ju massor med tid.
Jag jobbar 55h/vecka, reser i tjänsten 2 dagar/vecka har 3 jakthundar, 2 barn (varav ett kräver extra stöd...), villa med pool, 2 bilar, samt en fru som håller på med hästar...
Tränar gym 3-4 ggr/vecka, springer 2-3 ggr/vecka och åker skidor på vintrarna.
Full fart 06-22 alla 7 dagarna i veckan.
Ser aldrig på TV, har ingen Fb, Insta eller liknande men duttar en del på forumet vid tillfälle.
StrongAF
2018-06-03, 19:44
Är man seriös med byggning får man göra avkall på annat. Så är det bara. Den som säger något annat ljuger.
trädgårdsmöbel
2018-06-03, 20:03
Är man seriös med byggning får man göra avkall på annat. Så är det bara. Den som säger något annat ljuger.