Visa fullständig version : Någon som varit i Porto (Portugal)?
PKtarzan
2018-05-15, 18:15
Tjo! Ska till Porto i sommar med en polare. Någon som varit där? Tips på goa restauranger, barer och saker att inte missa:) vi båda gillar även att lyfta vikter så något gyymtips hade varit bussigt också
MVH!!!
King Grub
2018-05-15, 21:50
Jag åkte igenom Portugal när jag var 3. Ask me anything.
Patriarch K
2018-05-17, 22:44
Jag var i Porto januari 2017 och det var min absolut bästa kort-resa jag någonsin gjort i hela mitt liv. Det är en helt fantastiskt vacker stad och hamnar lätt bland mina top 5 städer jag någonsin varit i. Jäklar vilken bra tid jag hade där. Det berodde delvis på att jag lärde känna en jäkla massa folk på mitt hostel som jag bodde på och en massa lokalbor som bodde permanent i Porto. Jag blev till och med bjuden på middag hemma hos en tjej jag träffade på gatan. Hennes mamma bjöd oss på middag med hennes vänner etc etc...
Jag hade lätt kunnat flytta dit och glida runt resten av livet för det var otroligt vackert! Jag hyrde scooter och gled runt på den stora feta stranden och åkte några mil utanför staden också.
Hittade något mysigt portvin-ställe på "andra sidan bron" som var supermysigt som jag kan rekommendera, men ganska svårt att beskriva vägen dit. Det är nog bäst att du bara glider runt och ser vad du hittar.
Absolut 10/10. Jag hade kunnat skriva hur mycket positiva saker som helst om min vecka som jag var där, men det är gryyymt najs!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.