Visa fullständig version : morgon promenad ett måste?
är morgon promenaden ett måste?om man i vilket fall ska röra på sig hela dagen till kl 4?
King Grub
2004-05-06, 16:57
Absolut inte. Slutar dagen på energiminus går du ner utan morgonpromenader. Kalorier in minus kalorier ut heter grundreceptet.
Callister
2004-05-06, 18:11
Själv pallar jag inte med morgon promenixar. Är så trött på morgonen och vaknar så sent.
Jag kör en promenad vid 15.00-17.00, någonstans där..
okej,jag tänkte käka 3-400 gram kolisar om dagen och inga kolisar efter kl 6! tänkte käka 2-3 bananer i samband me träningen och protein pulver för och efter,kyckling och ris var de tänk som basmat!
Skippa protein shaken före träningen!
Jag gillar verkligen inte morgonpromenader... och jag tycker verkligen inte att dom är ett MÅSTE i en deff. Kör en löprunda istället (vid valfritt tillfälle, grymt skönt att springa på kvällen t ex). Bränner mer kalorier och man får en underbar känsla när man kommer "i mål".
Kossa Mu
2004-05-06, 22:17
Man måste ju inte gå ut och gå eller springa för att bränna fett, man kan ju alltid fara ut och utöva någon sport som är kul.
Även om det kanske inte bränner fett lika optimalt så är det 100 ggr roligare att fara och lira basket med polarna än att stiga upp klockan 6 och gå ut och gå.
STarfish
2004-05-06, 23:16
Vill man få fina och snabba resultat så ut och gå eller cykla på gymmet whatever du väljer.
Du bränner fett som fan på morgonpomenader.
Callister
2004-05-07, 07:03
Gick min första morgonpromenad idag (nyss).
Jävligt uppfriskande :D
STarfish
2004-05-07, 07:13
Originally posted by Callister
Gick min första morgonpromenad idag (nyss).
Jävligt uppfriskande :D
ja helt skönt e det, jag älskar det överallt annat.... jag gick igår klockan 6 på morgonen till 8 men jag fick sånna jävla blåsår på hälen bara för min strumpor va lite blöta... aj aj
jag som tänkte gå idag med men får vänta :)
musik är ett måste oxå! full volym med scooter ute i den täta dimman på landsvägarna :)
Morgonpromenader är outstanding.
Can´t live without them.
Blir dubbelt så pigg hela dagen efter en morgonpromenad.
Schysst musik i lurarna, ett par koffeintabletter innan och en vattenflaska med sig. Helt underbart. Bra förbränning är sköna biverkningar från promnaden! :D
Callister
2004-05-07, 10:35
Jag kör utan musik, tycker det är skönt att bara gå och tänka, dagdrömma. ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.