Visa fullständig version : Har ni en reservlåt i bakfickan?
Armed Dingo
2018-03-11, 15:21
Har ni någon musik som ni kan sätta på när orken tryter och ni har tre övningar kvar, och som fungerar pass efter pass efter pass?
Nostalgitrippar uppmuntras, att ni älskar senaste growl/blackmetal/zaralarsson popen som bara den har inte samma underhållningsvärde :)
Min:
mfWb_60lhw0
Sabaton - Carolus Rex
Allt blir möjligt :thumbup:
Yom8nNqmxvQ
Det här är en sådan låt jag bara skulle kunna lyssna på då det skall röjas på gymmet. Vet inte om det räknas som growl
Har ni någon musik som ni kan sätta på när orken tryter och ni har tre övningar kvar, och som fungerar pass efter pass efter pass?
Nostalgitrippar uppmuntras, att ni älskar senaste growl/blackmetal/zaralarsson popen som bara den har inte samma underhållningsvärde :)
Min:
mfWb_60lhw0
Inte favrotbandet, de har gjort 2 låtar jag gillar men den fungerar varje gång. TZKxA1ETIQA
Starke75an
2018-03-11, 16:39
Kreator med Phobia
An Iron Soul
2018-03-11, 16:42
AdIpoE2LEps
Gärna på full volym.
sailorman
2018-03-11, 16:43
Raised fist - Friends & Traitors :hbang:
StarkaUlf
2018-03-11, 16:50
Tyvärr inte, så istället har jag slutat bli trött och har bara bra träningspass.
När orken börjar tryta:
gPtPxqTdkig
När även viljan börjar dala:
Kc71KZG87X4
När skiten bara skall upp några sista gånger:
JFYVcz7h3o0
Hedersamt omnämnande:
OvoJ_ITYTqg
lTs6a0ORdQU
zeusden1
2018-03-11, 17:10
I need a hero med Bonnie Tyler. Slår aldrig fel
eternallord
2018-03-11, 17:12
Jag har tänkt mycket på detta då jag lyssnar huvudsakligen på metal, och där hade man kunnat tänka att nästan alla låtar passar, men så enkelt är det faktiskt inte. Åtminstone om man exempelvis behöver tagga till för ett nytt PR, då behöver man en låt som är riktigt in-your-face-aggresiv. Ett bra exempel på en låt som är en riktigt aggressiv och intensiv urladdning är "No Compormise" med "The Haunted". Kombinationen av tvåtakten, gitarr-riffet och Dolvings aggressiva sångstil gör det till den perfekta PR-försök-låten.
Zxhe4jnojBA
rcp3tZ3XFyQ
Phil Collins - In The Air Tonight. Så mäktig.
Reservlåt?
biter ihop,spikar att pannben är bättre än förstånd och betänker att läget kunde vart sämre.
VoDaresVins
2018-03-11, 18:04
Harder, better, faster, stronger av Daft Punk. Men brukar inte använda nån "reservlåt".
PixelMiner
2018-03-11, 18:20
Den här gamla dängorna brukar kunna lite extra trück: :hbang: :laugh:
WccfbPQNMbg
PrjmdTlo-XQ
PJv8sY2CxZA
Armed Dingo
2018-03-11, 18:20
När orken börjar tryta:
gPtPxqTdkig
När även viljan börjar dala:
Kc71KZG87X4
När skiten bara skall upp några sista gånger:
JFYVcz7h3o0
Burning Heart! Bra där.
Tappar alltid mottagning för rock ju tröttare jag blir. Det börjar med Sabaton och Metalizer, eller Slipknot, sen mildare tills det inte finns något kvar. Då lyssnar jag på synth :smash:
Armed Dingo
2018-03-11, 18:22
Reservlåt?
biter ihop,spikar att pannben är bättre än förstånd och betänker att läget kunde vart sämre.
Låter allvarligt...
Diomedea exulans
2018-03-11, 18:25
Lyssnar aldrig på musik när jag tränar.
Bidrar med något lite annorlunda. Lite (men inte små) trummor får stridsivern att komma fram.
wnFSQigVnOY
Låter allvarligt...
Jag är alvarlig. lyssnar förövrigt inte på musik när jag tränar,mer än att det är något bakrgrundsskval på gymmet.
Om man extraknäcker som daiko-trummis så lär man ju för övrigt inte behöva så mycket mer träning (1:06 och framåt).
WNBBMXmnEqk?t=66
Kanske ska förtydliga att jag använder min reservlåt hemma för att ens komma iväg till gymmet, väl där kvittar det vad jag har i lurarna jag brukar zona ut i alla fall om det ska upp nått tyngre*.
*Jag lyfter inte tungt men ni förstår vad jag menar.
ChuckTesta
2018-03-11, 19:13
J51LPlP-s9o
VaO0ZRSphjc
EDIT@Finns givetvis även den svenska versionen, för den som inte är så värst haj på utländska. ;)
AOxWoj5tBZc
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.