Visa fullständig version : Vikten av Hassan
Hej Kolo!
Jag vill börja med att tacka för att ni fanns där för mig när jag var vilsen i träningsvärlden. När jag började mitt äventyr i gymmet så var det Kolozzeum jag hittade först och King Grubs dietguide. Därefter hittade jag snabbt till träningslära.se och Daniel Richters hemsida styrkelabbet som var i super-beta stadium.
Jag skapade min journal här på forumet och fick superbra respons och även framförallt via Aron P och några andra insikten av att jag inte behöver 'banta' utom behövde fortsätta bygga muskler och tog mig modet att börja äta.
Det var även här jag fattade att jag hade ortorexi, att träna för att förtjäna sig att äta.
Nu har film västernorrland via Tyngre.se börjat släppa en dokumentärfilm om mitt liv, hur jag hamnade på 200kg fram till min tävling på Tammerpokalen 2015.
https://youtu.be/RHpP2ZtUMTg
Del 1 av 5
https://youtu.be/nT9i_cVrRBs
Del 2 av 5
Dom två viktigaste avsnitten för mig, emotionellt laddade.
Tack för att ni finns där Koloistas för varandra. [emoji173]
Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
Sheogorath
2018-01-24, 11:38
:thumbup:
[emoji106]Du ska också ha en stor kram ditt vaskulära freak
svenbanan
2018-01-24, 12:29
Bra grejer!
Diomedea exulans
2018-01-24, 12:30
Häftigt!
Jag kan inte se klippen nu - Hassan, är det ditt namn?
Häftigt!
Jag kan inte se klippen nu - Hassan, är det ditt namn?
Stämmer *popcorn*
Bra jobbat, jag mins när du kom hit som n00b :D
Shqypnia
2018-01-24, 14:25
Kunde inte undgå att se förändringen i avsnitt två och tre på din mamma. Helt otroligt även det!
Gillar innehållet i filmerna väldigt mkt men jag tror produktionen hade kunnat förbättrats ytterligare.
Du är grym Hassan!
#vinnargener
Jag bugar och gratulerar till allt du lyckats med, fantastiskt gjort!
Undrar lite över hur det fungerat/vilken strategi du har för att inte galla tillbaka i gamla osunda ätbetenden, relationen till mat idag etc?
Du har garanterat berättat det i ngn vlog eller intervju, så om du har ngn hänvisning var man kan ta del av detta vore uppskattat.
Mvh
Gripande, intressant att se!
Jag bugar och gratulerar till allt du lyckats med, fantastiskt gjort!
Undrar lite över hur det fungerat/vilken strategi du har för att inte galla tillbaka i gamla osunda ätbetenden, relationen till mat idag etc?
Du har garanterat berättat det i ngn vlog eller intervju, så om du har ngn hänvisning var man kan ta del av detta vore uppskattat.
MvhHej!
https://youtu.be/9P4TvtyjPlg
Så tar jag upp mer generellt.
Ställ gärna en djupare fråga här på min kolo sida eller på tuben kan jag ta upp det i framtiden [emoji178]
Nebuchadnezzar
2018-03-01, 10:17
Trodde tråden skulle handla om vad Luuk, Lindström och Haags radioprogram haft för roll i svensk humorhistoria. :D
Inspirerande resa!
Trodde tråden skulle handla om vad Luuk, Lindström och Haags radioprogram haft för roll i svensk humorhistoria. :D
Inspirerande resa!
Haha det va du inte ensam om kan jag säga. :laugh:
En eloge till dig. Har bara sett första delen nu. Gillar speciellt delen med att gå och springa i källaren. Jag gissar att du började där för att undvika att känna dig uttittat om du hade gått/sprungit ute och det visar bara på att det inte finns några ursäkter att du började där.
Håller med ovanstående, riktigt stark videoserie :) inspiration!
Trodde tråden skulle handla om vad Luuk, Lindström och Haags radioprogram haft för roll i svensk humorhistoria. :D Det hade varit sjukt intressant! Haha
En eloge till dig. Har bara sett första delen nu. Gillar speciellt delen med att gå och springa i källaren. Jag gissar att du började där för att undvika att känna dig uttittat om du hade gått/sprungit ute och det visar bara på att det inte finns några ursäkter att du började där.
Fan va kul! Fortsätt kolla del 2 blir den bästa ... *popcorn*
Håller med ovanstående, riktigt stark videoserie :) inspiration! Kärlek!
Kollade precis alla fem avsnitten, riktigt häftigt!
Vad har du för träningsmål nu? Fortsätta tävla BB?
Det är detta är vad man vill se på SVT.
Vilken serie, vilken inspiration. Tack för att du delade med dig av detta.
Det är detta är vad man vill se på SVT.
Vilken serie, vilken inspiration. Tack för att du delade med dig av detta.Tyvärr nekade dom detta då det har med kroppsbyggnad att göra i 3 avsnitt. #svt
Kollade precis alla fem avsnitten, riktigt häftigt!
Vad har du för träningsmål nu? Fortsätta tävla BB?Lucia i höst [emoji123]
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.