BokstavenX
2017-12-15, 12:17
Jag har nu letat i veckor efter en lager/källarlokal. Kontaktat alla möjliga fastighetsbolag, alla olika sidor med lokaler. Vissa passar oss bra, men då är den inte tillgänglig. Och när jag kollar runt efter det vi söker så finns dessa självklart i Kungsbacka eller i Göteborg centrum (alltså runt om). Men de flesta som finns i Mölndal just nu är alldeles för dyra. Vi ska alltså använda lokalen till ett gym.
Det jag söker är:
Lager/källarlokal i Mölndal centrum eller runt krokslätt/almedal
Ultimata hade vart om den var i bara betong. Vi behöver alltså inte renovera speciellt mycket i så fall. Den får gärna vara sunkig, spelar ingen roll. Bara priset är inom våra kriterier
220kvm - 400kvm
5000 - 12 000:- / mån hyra
Finnas möjlighet till avlopp, vatten och el
Ljudisolerad
Hur får man tag på dessa oslipade lokalerna som tydligen inte finns ute på nätet? Som bara står och dammar? Någon som kan hjälpa oss? Tack! :)
Det jag söker är:
Lager/källarlokal i Mölndal centrum eller runt krokslätt/almedal
Ultimata hade vart om den var i bara betong. Vi behöver alltså inte renovera speciellt mycket i så fall. Den får gärna vara sunkig, spelar ingen roll. Bara priset är inom våra kriterier
220kvm - 400kvm
5000 - 12 000:- / mån hyra
Finnas möjlighet till avlopp, vatten och el
Ljudisolerad
Hur får man tag på dessa oslipade lokalerna som tydligen inte finns ute på nätet? Som bara står och dammar? Någon som kan hjälpa oss? Tack! :)