Visa fullständig version : Bästa multivitamin/Multivitamineral?
Bossebäver
2017-11-30, 21:48
Är det någon som har någon koll på vilka tillskott man bör satsa på? Jag äter rätt ensidigt i omgångar och tänkte gå på lite "vlcd" innan jul, tänkte att det kunde vara nyttigt.
Kollar man på de flesta piller så är det ju oxider och dylikt samt brist på mycket, finns det något som är bra och rätt komplett?
Tack på förhand
Är det någon som har någon koll på vilka tillskott man bör satsa på? Jag äter rätt ensidigt i omgångar och tänkte gå på lite "vlcd" innan jul, tänkte att det kunde vara nyttigt.
Kollar man på de flesta piller så är det ju oxider och dylikt samt brist på mycket, finns det något som är bra och rätt komplett?
Tack på förhand
Vad är problemet med att äta lite grönsaker, nötter och kött på en VLCD för att undvika brist?
Bossebäver
2017-11-30, 23:56
Vad är problemet med att äta lite grönsaker, nötter och kött på en VLCD för att undvika brist?
Varför inte marabou med nötter i? Chokladen sänker kaloritätheten....
RickeBiffenRik
2017-12-01, 08:20
Tack på förhand
Great Earths produkter brukar ha vettigt innehåll och kvalitet.
Allmänt skulle jag säga att dem flesta lågprismärken är skräp tyvärr.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bossebäver
2017-12-01, 10:46
Great Earths produkter brukar ha vettigt innehåll och kvalitet.
Allmänt skulle jag säga att dem flesta lågprismärken är skräp tyvärr.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Mjo, det verkar så, kan inte hitta något vettigt, ska kolla upp great earth!
Shqypnia
2017-12-01, 10:47
Hur länge ska du köra VLCD? Om vi talar om några dagar så behöver du nog inte ta multivitamin tabletter öht.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.