Visa fullständig version : Flyttstädsfirma
Hej,
Jag söker rekommendationer på en billig och helst bra flyttstädsfirma i Stockholm - någon som sitter inne på några tips?
Hej,
Jag söker rekommendationer på en billig och helst bra flyttstädsfirma i Stockholm - någon som sitter inne på några tips?
Vad är det för typ av lokal som ska städas? Är det lägenhet du sålt så skulle jag rekommendera att prata med mäklaren om tips, de har ofta en firma som de samarbetar med, ibland även till ett lite förmånligare pris. Ju bättre flyttstädning desto bättre indirekt köpupplevelse genom mäklaren.
Gäller det typ lager eller i huvudsak inte saker som att liksom dammsuga/torka osv utan snarare slänga skräp och stora grejer så kan jag varmt rekommendera Stadsbud som finns på Artillerigatan.
Vad är det för typ av lokal som ska städas? Är det lägenhet du sålt så skulle jag rekommendera att prata med mäklaren om tips, de har ofta en firma som de samarbetar med, ibland även till ett lite förmånligare pris. Ju bättre flyttstädning desto bättre indirekt köpupplevelse genom mäklaren.
Gäller det typ lager eller i huvudsak inte saker som att liksom dammsuga/torka osv utan snarare slänga skräp och stora grejer så kan jag varmt rekommendera Stadsbud som finns på Artillerigatan.Det är alternativ ett, och tack för tipset!
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Jo det är fan dags nu karln har väntat i 3 år för tusan, dags att få till flytten nu tror inte hyresvärden kan vänta längre.
svenbanan
2020-04-07, 06:58
Fy fan vad mycket ingrodd skit det ska vara i lägenheten efter att den stått ostädad i flera år. Skärpning!
Haha, tack för något försenade tips. Jag använde Stodona AB och blev jättenöjd :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.