Visa fullständig version : Är det ovanligt att se ut så här?
Saltyice
2017-09-15, 21:37
Med tanke på storleken på armarna men små bröstmuskler.
Dålig genetik?
https://i.imgur.com/nVuzLLq.jpg
Eller inget intresse av att träna bröst?
Slartibartfast
2017-09-15, 22:53
Verkligen pissdåliga gener. Skäms han inte att ta av sig tröjan??
Grazzafukkinrazzi
2017-09-15, 22:57
Bättre bröst än 99% av kolo.
Byggd med TUT och trysch på avsedd muskel.
Ser bra ut, kör hårt.
PatekPhillipe
2017-09-15, 23:10
Är det du? Snyggt, fortsätt träna hårt! #nohomo
Brösten ser inte så små ut, bara extremt dålig hållning/framåtroterade axlar.
Verkligen pissdåliga gener. Skäms han inte att ta av sig tröjan??
Trolig reaktion när han tar av sig tröjan och visar sig i bar överkropp:
115551
ARMSTARK
2017-09-16, 09:48
Brösten ser inte så små ut, bara extremt dålig hållning/framåtroterade axlar.
Det tänkte jag också på, skulle han räta ut ryggen och dra bak axlarna skulle det se helt annorlunda ut.
Tycker ofta jag ser folk sådär:
Person A) Stora axlar och armar (triceps?), små bröst
Person B) Stora bröst, små armar och axlar
Har väl med genetik att göra. Och muskelaktivering/teknik vid pressövningar. Själv är mina bröst sämst men jag har bra axlar (och triceps,tror jag). Mina bröst känns som no-responders. Min bänkpress suger - känns som jag bara bänkar med axlar och triceps. Jag militärpressar strax över 70% av min stoppbänk - då har jag aldrig kört militärpress mina 3½ träningsår, utan enbart bänk som pressövning.
Alla (förutom genetikmonsters) har väl en (eller flera) muskelgrupp(er) som är lite no-respondig? Som man får kämpa extra för. Om det enbart är genetik eller rent av fel träning vet jag inte.
Nu blev mitt svar lite styrkelyftsinriktat. :)
Tycker ofta jag ser folk sådär:
Person A) Stora axlar och armar (triceps?), små bröst
Person B) Stora bröst, små armar och axlar
Har väl med genetik att göra. Och muskelaktivering/teknik vid pressövningar. Själv är mina bröst sämst men jag har bra axlar (och triceps,tror jag). Mina bröst känns som no-responders. Min bänkpress suger - känns som jag bara bänkar med axlar och triceps. Jag militärpressar strax över 70% av min stoppbänk - då har jag aldrig kört militärpress mina 3½ träningsår, utan enbart bänk som pressövning.
Alla (förutom genetikmonsters) har väl en (eller flera) muskelgrupp(er) som är lite no-respondig? Som man får kämpa extra för. Om det enbart är genetik eller rent av fel träning vet jag inte.
Nu blev mitt svar lite styrkelyftsinriktat. :)
Håller med här.
Jag har kassa armar men helt ok pattar, polaren som tränat i princip identiskt första 3 åren har köttiga armar men lite mindre bewbs
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.