Visa fullständig version : Gympartner i Göteborg
1r0n8u88l3
2017-09-04, 07:22
Hej...
Precis som många andra här tränar jag på gym ganska så mycket ungefär 4-5 ggr i veckan och har gjort så i flera år... Går ganska bra men blir lite tråkigt ibland i avsaknad av någon som peppar och pushar en att alltid bli bättre o bättre... Jag tränar på Nordic W. i Göteborg och är kille 40 år... Jag brukar träna 1 1/5 till 2 timmar per pass. Jag skulle vilja träna ihop med dig som också vill ha en träningspartner och också gillar att träna hårt och disciplinerat och verkligen vill utvecklas framåt för varje pass. Jag är öppen för idén att vi kan blir flera som en gymgrupp med samma mål.
Skicka meddelande till mig om du är intressrad :)
Det finns lokala klubbar för likasinnade som dig.
1r0n8u88l3
2017-09-04, 14:34
Det finns lokala klubbar för likasinnade som dig.
sluta trolla nu
Lipservice
2017-09-04, 14:57
Kan rekommendera närmsta Crossfit box, oftast sjukt bra gemenskap och galet bra pepptalk varje pass.
Shqypnia
2017-09-04, 15:05
Få igång sin partner med träning är alltid en succé. Ett stort plus på kanten - du får se din partner må bra!
1r0n8u88l3
2017-09-04, 17:24
Jo ... du har i princip rätt men för att vara med i crossfit där jag bor kostar typ över 10.000 om året... det är säkert värt det men kan inte lägga ut så mycket tyvärr....
1r0n8u88l3
2017-09-04, 17:25
Få igång sin partner med träning är alltid en succé. Ett stort plus på kanten - du får se din partner må bra!
Bra idé men funkar inte tyvärr.. tack ändå
Jo ... du har i princip rätt men för att vara med i crossfit där jag bor kostar typ över 10.000 om året... det är säkert värt det men kan inte lägga ut så mycket tyvärr....
Fysiken verkar ha vettig CF.verksamhet som inte kostar skjortan. Oerhört trevligt gym överlag i övrigt också på Gibraltargatan!
1r0n8u88l3
2017-09-06, 19:34
Fysiken verkar ha vettig CF.verksamhet som inte kostar skjortan. Oerhört trevligt gym överlag i övrigt också på Gibraltargatan!
Vet du hur deras gym är på Kaserntorget mitt i stan, den nära Kungsgatan? Vilka är gymmets plus och minus vet du? Jag är lite nyfiken på just det gymmet.
Vet du hur deras gym är på Kaserntorget mitt i stan, den nära Kungsgatan? Vilka är gymmets plus och minus vet du? Jag är lite nyfiken på just det gymmet.
Tyvärr inte, endast besökt det på Lindholmen samt Gibraltargatan. Att test-träna för 200:- för en vecka kan ju vara värt det kanske?
Shqypnia
2017-09-07, 06:16
Håll oss gärna uppdaterade dock.
Gainz börjar med bråk.
smeander
2017-09-07, 08:29
Nej, de har inte någon vettig CF-verksamhet. Några individuellt bra "coacher" men programmering och val av övningar är riktigt uselt.
smeander
2017-09-07, 08:31
Bra gym men eftersom det är vårdcentral osv under så är det förbud mot att låta för mycket. tyngsta hanteln är typ 45kg också.
Men bra personal och bra gym.
1r0n8u88l3
2017-09-07, 17:34
Nej, de har inte någon vettig CF-verksamhet. Några individuellt bra "coacher" men programmering och val av övningar är riktigt uselt.
Äsch så tråkigt då :(
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.