handdator

Visa fullständig version : Vilken kroppsdel tänder er mest?

Frågenarkomanen
2017-08-13, 21:25
Lite konstig tråd kanske eftersom de allra flesta tänder på helheten och inte någon specifikt kroppsdel, men på samma sätt som att vissa kvinnor är extra förtjusta i stora biceps eller ådriga händer eller breda V-ryggar, så gillar många män brösten extra mycket.

Huvudet/ansiktet och det mellan benen (vårdar språket lite grand för att det ej ska räknas som porr) är så mycket viktigare än resten att jag lämnar dem utanför diskussionen.

Hade helst gjort med båda könen men vet inte om antalet svarsalternativ blir för högt då, så låter killar svara eftersom de är betydligt fler än tjejerna här.

Jag väljer att räkna upp alternativen uppifrån och ner, för enkelhetens skull.

Tänk på att ni är anonyma, så absolut ingen får veta om ni nu skulle ha en fotfetisch. Var inte rädda, utan rösta för kunskapens skull!

Så, vilken kroppsdel på kvinnan är ni extra förtjusta i?

m v h

trädgårdsmöbel
2017-08-13, 23:34
Svårt att välja mellan tits and ass, men det blev tits.

blåvitt
2017-08-13, 23:36
KUKEn

EDit: Röstade ärligt för statistikens skull men lite larvigt att exkludera straighta kvinnor och bögar från att säga sitt.

J.V
2017-08-14, 10:00
Tits.

Om det ar paklatt ar det nagon magiskt med hals/nyckelben.

Blomkål
2017-08-14, 10:16
Lår/rumpa.

Mazr
2017-08-14, 10:51
Jag är sjukt svag för välformade kvinnliga vader. Även händer, läppar och såklart titz/azz.

wintersnowdrift
2017-08-14, 11:06
Mitt estetiska sinne går igång på kvinnor med muskulösa, slimmade överarmar (vilket jag tycker är totalt ointressant på män). Synd att jag tycker att bicepscurlz är så trist att jag aldrig kommer få några själv, men det är lätt den snyggaste kroppsdelen på en brud. Om en tjej med perfekta överarmar skulle göra ett move på mig så bangar jag inte trots att jag bedömer mig själv som 98,7 % hetero.

xan
2017-08-14, 11:14
Vilken del av kvinnan är ni extra förtjusta i, av de alternativ som finns?

Rapporterad för brist på könsneutralitet

trädgårdsmöbel
2017-08-14, 11:18
Mitt estetiska sinne går igång på kvinnor med muskulösa, slimmade överarmar (vilket jag tycker är totalt ointressant på män). Synd att jag tycker att bicepscurlz är så trist att jag aldrig kommer få några själv, men det är lätt den snyggaste kroppsdelen på en brud. Om en tjej med perfekta överarmar skulle göra ett move på mig så bangar jag inte trots att jag bedömer mig själv som 98,7 % hetero.

Jag fattar inte er kvinnors besatthet med att det skall vara "slimmat muskulöst". Vad är det för fel på kvinnoarmar som är muskulösa på riktigt, utan "slimning"? Det är lite småbögigt av er nästan.

dluddeckens
2017-08-14, 11:19
Rectum

stridis
2017-08-14, 11:31
Booty...:booty:*drool*

wintersnowdrift
2017-08-14, 12:11
Jag fattar inte er kvinnors besatthet med att det skall vara "slimmat muskulöst". Vad är det för fel på kvinnoarmar som är muskulösa på riktigt, utan "slimning"? Det är lite småbögigt av er nästan.

Amen om jag hade använt det mer Kolozzeum-korrekta "deffad" då? Överarmen är också ett ställe där fett gärna lägger sig så ju högre fettprocent desto mer muskler krävs för visuell effekt, och det är som bekant svårare för kvinnor att lägga på sig kvalitativ muskelmassa. Men för all del, en riktigt het tyngdlyftararm eller kampsportsarm är ju inte fel!

Tjejer och bögar har nog rätt lika smak, bara att kolla på idealen inom modeindustrin. Jag tycker definitivt att jag är snyggare när jag är bra mycket smalare än vad snubbar verkar föredra. Som en anekdot träffade jag en manlig bekant för ett tag sen som gratulerade mig till "mitt livs form" (jag är definitivt starkare och bättre rent idrottsprestationsmässigt nu än vad jag någonsin har varit tidigare, men han syftade på det visuella). Sist vi sågs var jag nog typ 20 och vägde kanske 10-12 kg mindre än vad jag gör nu? Hans kommentar var "jag hade nog lagt in en stöt på dig då om du inte hade varit så smal". Det är väl även konstaterat i diverse studier att kvinnor generellt föredrar en smalare siluett och att män föredrar lite mer kött på benen. För heteromän torde väl den biologiska faktorn kring fertilitet etc spela större roll än för heterokvinnor och bögar.

trädgårdsmöbel
2017-08-14, 16:10
Amen om jag hade använt det mer Kolozzeum-korrekta "deffad" då? Överarmen är också ett ställe där fett gärna lägger sig så ju högre fettprocent desto mer muskler krävs för visuell effekt, och det är som bekant svårare för kvinnor att lägga på sig kvalitativ muskelmassa. Men för all del, en riktigt het tyngdlyftararm eller kampsportsarm är ju inte fel!

Tjejer och bögar har nog rätt lika smak, bara att kolla på idealen inom modeindustrin. Jag tycker definitivt att jag är snyggare när jag är bra mycket smalare än vad snubbar verkar föredra. Som en anekdot träffade jag en manlig bekant för ett tag sen som gratulerade mig till "mitt livs form" (jag är definitivt starkare och bättre rent idrottsprestationsmässigt nu än vad jag någonsin har varit tidigare, men han syftade på det visuella). Sist vi sågs var jag nog typ 20 och vägde kanske 10-12 kg mindre än vad jag gör nu? Hans kommentar var "jag hade nog lagt in en stöt på dig då om du inte hade varit så smal". Det är väl även konstaterat i diverse studier att kvinnor generellt föredrar en smalare siluett och att män föredrar lite mer kött på benen. För heteromän torde väl den biologiska faktorn kring fertilitet etc spela större roll än för heterokvinnor och bögar.

Jag tycker smalhetshetsen och det du beskriver är intressant. Varför prioriterar fullt heterosexuella kvinnor vad andra kvinnor och bögar anser framför vad heterosexuella män anser? Visst, prio1 är ju att man skall trivas med sig själv, men jag tycker att efter det så borde heterosexuella mäns åsikt vägra tyngre än andra kvinnors och bögars åsikt. Varför är ens bekräftelse från dessa intressant?

Yes
2017-08-14, 16:29
Jag är extra förtjust i bröst, rumpa, ben, skulderblad, händer, fötter, hals, nacke, bröstkorg (särskilt med markerade serratus och latissimus), mage, höft/höftben... Det finns ingen del jag inte är barnsligt förtjust i.

Förutom det så, tuttar. Jag älskar tuttar. Och rumpa. Plus allt det andra.

Old Nick
2017-08-14, 17:06

Man väljer ju inte vad man tycker är snyggt. Man bara tycker det.

Depzon
2017-08-14, 17:23
Wintersnowdrift: Jag och de flesta av mina kompisar tycker smalhet är snyggt. Men det känns som att gemene styrketränare kanske ofta gillar lite köttigare.

anvihl
2017-08-14, 17:27
Ögon

wintersnowdrift
2017-08-14, 17:30
Jag tycker smalhetshetsen och det du beskriver är intressant. Varför prioriterar fullt heterosexuella kvinnor vad andra kvinnor och bögar anser framför vad heterosexuella män anser? Visst, prio1 är ju att man skall trivas med sig själv, men jag tycker att efter det så borde heterosexuella mäns åsikt vägra tyngre än andra kvinnors och bögars åsikt. Varför är ens bekräftelse från dessa intressant?

Ja, det är en väldigt intressant fråga. Man pratar i feministiska kretsar om den "[heterosexuella] manliga blicken", vilken absolut finns (tänk t.ex. "sälj grej med tjej"-konceptet eller hur H&M's underklädesreklam med Anna Nicole Smith fick folk att köra av vägen), men just modeindustrin med trådsmala modeller som norm har jag svårt att se vara skapad av samma "manliga blick" som föredrar Playboy bunnys. Visst att man kan ha olika smak, tända på olika kroppstyper osv, men det riktigt tunna idealet är knappast biologiskt betingat på fertilitetsfaktorer. Många tjejer som är så smala som catwalk-modellerna har ingen menstruation t.ex.

I dagsläget finns det en hög status i att vara en extremt smal supermodell - betydligt mer status än att vara en yppig utvikningsmodell. Det är high class vs low class liksom. Plus att jag även kan se en viss poäng i att inte spela på den sexuella attraktionen utan liksom "stå över" detta med en mer androgyn appearance. En traditionell modevisning är mer lik en konstutställning än en sexshow. Sen finns ju typ Victoria's Secrets underklädesvisning där modellerna kanske har snitt-BMI 18 istället för 15... Men jag har inget klockrent svar på varför modeindustrin ser ut som den gör, faktiskt.

Frågenarkomanen
2017-08-14, 17:33
Jag tycker smalhetshetsen och det du beskriver är intressant. Varför prioriterar fullt heterosexuella kvinnor vad andra kvinnor och bögar anser framför vad heterosexuella män anser? Visst, prio1 är ju att man skall trivas med sig själv, men jag tycker att efter det så borde heterosexuella mäns åsikt vägra tyngre än andra kvinnors och bögars åsikt. Varför är ens bekräftelse från dessa intressant? Kvinnor bryr sig nog mest, undermedvetet, om vad samhället som kollektiv tycker - vilka normer och vilket mode som gäller. Det har ju på bara några år blivit väldigt poppis bland kvinnor med såväl stor och fast rumpa som muskulöst smäckra lår. För bara tio år sedan var modet bland kvinnor betydligt smalare än idag.

Män verkar mer strunta i detta och är lika desperata efter fertila kvinnor oavsett mode.

Samma sak skulle kunna gälla även omvänt, men är långt ifrån lika tydligt eftersom män inte döms för utseende i lika hög grad. För män är faktorer som social status, rikedom, makt och självförtroende viktigare.

Varken Putin, Trump eller kungen kommer att behöva gå utan fertila, vackra kvinnor särskilt länge, trots att de knappast är särskilt vackra i någon estetisk mening (ett ex anmärkte i och för sig på att Putin hade fina ögon, men det hade hon antagligen aldrig sagt om han inte hade varit känd).

Angela Merkel får inte lika lätt att hitta rika, mäktiga män.

Man väljer ju inte vad man tycker är snyggt. Man bara tycker det. Det var nog mest ordet han störde sig på. Det är som med kvinnor som vill ha tonade muskler - det är ju inget fel på vad de faktiskt åsyftar, men ordet ... nä, löjligt.

wintersnowdrift
2017-08-14, 17:35
Wintersnowdrift: Jag och de flesta av mina kompisar tycker smalhet är snyggt. Men det känns som att gemene styrketränare kanske ofta gillar lite köttigare.

Absolut, men vad är smalhet för dig/er? Inom modeindustrin är modellerna oftast underviktiga och väldigt unga, nästan pre-pubertala, utan attribut som (stora) bröst, rumpa och lår t.ex.

Frågenarkomanen
2017-08-14, 17:35
Ja, det är en väldigt intressant fråga. Man pratar i feministiska kretsar om den "[heterosexuella] manliga blicken", vilken absolut finns (tänk t.ex. "sälj grej med tjej"-konceptet eller hur H&M's underklädesreklam med Anna Nicole Smith fick folk att köra av vägen), men just modeindustrin med trådsmala modeller som norm har jag svårt att se vara skapad av samma "manliga blick" som föredrar Playboy bunnys. Visst att man kan ha olika smak, tända på olika kroppstyper osv, men det riktigt tunna idealet är knappast biologiskt betingat på fertilitetsfaktorer. Många tjejer som är så smala som catwalk-modellerna har ingen menstruation t.ex.

I dagsläget finns det en hög status i att vara en extremt smal supermodell - betydligt mer status än att vara en yppig utvikningsmodell. Det är high class vs low class liksom. Plus att jag även kan se en viss poäng i att inte spela på den sexuella attraktionen utan liksom "stå över" detta med en mer androgyn appearance. En traditionell modevisning är mer lik en konstutställning än en sexshow. Sen finns ju typ Victoria's Secrets underklädesvisning där modellerna kanske har snitt-BMI 18 istället för 15... Men jag har inget klockrent svar på varför modeindustrin ser ut som den gör, faktiskt. Inom väldigt snäva kretsar, kanske. De allra flesta skiter nog fullständigt i vem som går sexigast på cat-walken. Snygga skådespelerskor har extremt mycket högre status än catwalk-modeller.

ApexProcyon
2017-08-14, 17:41
Ögon

Det där ligger nog nära mitt svar, mitt svar i pollen var att jag inte visste. Utstrålningen är viktigast av allt och då ligger ögon nära till hands, vilken kroppsdel som sedan blir attraktivast när utstrålningen finns på plats beror helt på vad som är framträdande hos kvinnan i fråga.

Majoriteten av alla kvinnor ser ut som en påse skridskor i mina ögon så fort dom öppnar munnen.

Bärsärk
2017-08-14, 19:14
Mage, är magen bra brukar resten vara bra också.

knooox
2017-08-14, 19:50
Höft/rumpa/rygg/ögon. Kan inte bestämma mig.

Vinter
2017-08-14, 20:28
Ja, det är en väldigt intressant fråga. Man pratar i feministiska kretsar om den "[heterosexuella] manliga blicken"

"Say to the believing men that they should lower their gaze and guard their modesty" från koranen, stycket innan man pratar om slöja etc. Tillfällighet?
Nu är det inte jag som kommit på det. Men moraliteten är intressant.

r3mpuh
2017-08-14, 21:11
Skönhet sitter på insidan.

hKtLQZil3zg

Vinter
2017-08-14, 21:13
Skönhet sitter på insidan.

Jag har en skön hjärna, du kan få massera min geniknölar om du vill.

Grahn
2017-08-14, 21:13
Att blanda ihop vad som är vackert och vad som tänder folk torde vara lite av ett misstag. Vi går ju igång på rätt överdrivna saker även om det inte kanske är det mest estetiskt tilltalande.

wintersnowdrift
2017-08-14, 21:38
Inom väldigt snäva kretsar, kanske. De allra flesta skiter nog fullständigt i vem som går sexigast på cat-walken. Snygga skådespelerskor har extremt mycket högre status än catwalk-modeller.

Nja, högre status på vilket sätt? En modell kanske inte blir igenkänd på stan på samma sätt som en skådis, men om man ser till vilka kretsar du hamnar i om du blir ett stort namn på catwalken så är det ett högstatusyrke. Flertalet manliga skådisar har dejtat och gift sig med supermodeller, detsamma gäller big guys inom t.ex. politiken och näringslivet. En viss presidenthustru började som modell, till exempel. En toppmodell tjänar stora pengar och får garanterat inbjudningar till fester och tillställningar där "de som räknas" deltar. De tillhör definitivt samhällets grädda.

"Say to the believing men that they should lower their gaze and guard their modesty" från koranen, stycket innan man pratar om slöja etc. Tillfällighet?
Nu är det inte jag som kommit på det. Men moraliteten är intressant.

Jag vet inte om jag är helt med på vad du menar i sammanhanget p.g.a. trögstartad post-semesterhjärna, har du lust att utveckla resonemanget lite?

wintersnowdrift
2017-08-14, 21:39
Att blanda ihop vad som är vackert och vad som tänder folk torde vara lite av ett misstag. Vi går ju igång på rätt överdrivna saker även om det inte kanske är det mest estetiskt tilltalande.

Det är sant. Kvinnor och bögar kanske går på estetik, heteromän på sina sexuella fetischer.

Grahn
2017-08-14, 21:42
Det är sant. Kvinnor och bögar kanske går på estetik, heteromän på sina sexuella fetischer.

Faktiskt ganska tiltande för ens huvud när man både tycker något ser anskrämligt ut men samtidigt gillar det. :D

Vinter
2017-08-14, 21:57
Jag vet inte om jag är helt med på vad du menar i sammanhanget p.g.a. trögstartad post-semesterhjärna, har du lust att utveckla resonemanget lite?

Kvinnan som myntade uttrycket "male gaze" Laura Mulvey var en obskyr konstnär och författare som skrev en del om sexualitet i myter bland annat från Mellanöstern blandat med Freuds teorier. I Mellanöstern har "the male gaze" varit en intrikat dela av tradition och kultur långt innan islam. Så en obskyr fras från 70-talet återupptäcks 40 år senare i någon av hennes böcker, eller filmer.

Jag tycker det är lite lustigt, oavsett hur termen fick spridning nu. Med tanke på hur laddad den termen är i just Mellanöstern. Det är ju anledningen till att kvinnor har burka på sig, "den manliga blicken".

Skulle inte vara förvånad om man hittar liknande citat i tidiga delar av bibeln.

Vinter
2017-08-14, 21:59

Jag har försökt rationalisera Japansk tecknad tentakel porr, men jag vet inte. Spelar det roll vilken färg tentaklerna har eller nått? Jag fattar inte.

Grahn
2017-08-14, 22:03
Jag har försökt rationalisera Japansk tecknad tentakel porr, men jag vet inte. Spelar det roll vilken färg tentaklerna har eller nått? Jag fattar inte.

Nu tänkte jag på överdrivna bröst, läppar etc iofs :d

baktung
2017-08-14, 22:04
Svarar rumpan. De två kvinnor jag hade kunnat tänka mig att leva mitt liv med och som jag rättare sagt har varit förälskad i har dock varit ganska långt ifrån att ha en sådan rumpa som jag normalt sett skulle dregla över. Just sayin! *rolleyes*

Vinter
2017-08-14, 22:07
Nu tänkte jag på överdrivna bröst, läppar etc iofs :d

Ja men varför tentakler? *gah!*

TranceII
2017-08-14, 22:07
Kvinnan som myntade uttrycket "male gaze" Laura Mulvey var en obskyr konstnär och författare som skrev en del om sexualitet i myter bland annat från Mellanöstern blandat med Freuds teorier. I Mellanöstern har "the male gaze" varit en intrikat dela av tradition och kultur långt innan islam. Så en obskyr fras från 70-talet återupptäcks 40 år senare i någon av hennes böcker, eller filmer.

Jag tycker det är lite lustigt, oavsett hur termen fick spridning nu. Med tanke på hur laddad den termen är i just Mellanöstern. Det är ju anledningen till att kvinnor har burka på sig, "den manliga blicken".

Skulle inte vara förvånad om man hittar liknande citat i tidiga delar av bibeln.

Laura var väl filmkritiker och male gaze handlar om film och konst vilket inte är samma sak som det som åsyftas i ditt citat i koranen? Nu har jag inte läst mer än sammanfattningar av hennes texter men skriver hon verkligen att hon fått det från mellanöstern?

Grahn
2017-08-14, 22:09

Hmmm om jag måste tänka på det, för att få någon form av gruppsex utan en massa störande karlar i bild?

Vinter
2017-08-14, 22:20
Laura var väl filmkritiker och male gaze handlar om film och konst vilket inte är samma sak som det som åsyftas i ditt citat i koranen? Nu har jag inte läst mer än sammanfattningar av hennes texter men skriver hon verkligen att hon fått det från mellanöstern?

Det finns en antydan till det, i några stycken från mysticism och tabu. Själv använde hon det visuellt på scen och i film/teater genom att betraktaren inte får se objektet (kvinnan) som är tabu, som därför rör sig i skuggorna. Ja det är flummigt. Och ja jag läser för mycket konstigt ibland.

wintersnowdrift
2017-08-14, 22:24
Faktiskt ganska tiltande för ens huvud när man både tycker något ser anskrämligt ut men samtidigt gillar det. :D

För egen del kan jag absolut relatera till sex som något... eh... djuriskt snarare än estetiskt? ;)

Ah, jag har aldrig hört talas om den kopplingen faktiskt? Jag trodde som Trance att "male gaze" relaterar till just till t.ex. konst, reklam och film. Men absolut, att "gömma" delar på kvinnor som anses vara erotiskt laddade (bröst, hår, ben etc) är ju rätt spritt inom särskilt de abrahamitiska religionerna.

Hmmm om jag måste tänka på det, för att få någon form av gruppsex utan en massa störande karlar i bild?

Typ lite som porrfilmer där man ser k*ken men aldrig en helbild på kroppen den är ansluten till?

Yes
2017-08-14, 22:28

https://www.glamour.com/story/everything-to-know-about-tentacle-porn

Grahn
2017-08-14, 22:34
För egen del kan jag absolut relatera till sex som något... eh... djuriskt snarare än estetiskt? ;)

Tja vi är ju djur :) babianrövar är ju inte estetiska men de verkar funka för att få babianer att gå igång!

Typ lite som porrfilmer där man ser k*ken men aldrig en helbild på kroppen den är ansluten till?

Ja lite så, killarna är ju sällan speciellt centrala i porr....förutom manlig gayporr antar jag. :d

Vinter
2017-08-14, 22:38
Ah, jag har aldrig hört talas om den kopplingen faktiskt? Jag trodde som Trance att "male gaze" relaterar till just till t.ex. konst, reklam och film. Men absolut, att "gömma" delar på kvinnor som anses vara erotiskt laddade (bröst, hår, ben etc) är ju rätt spritt inom särskilt de abrahamitiska religionerna.

Hon reviderade sina konstprojekt flera gånger. Så den nuvarande tolkningen är inte samma som den ursprungliga. De tidigare hade tydliga inslag av tabu.

Förklaring om utvecklingen, hittar inte den analys som jag tidigare läste.

https://www.helsbyhigh.org.uk/wp-content/uploads/2013/12/A-beginners-guide-to-Mulvey1.pdf

Jag satt igenom ett antal feministiska filmer på folkhögskola många år sedan.

Vinter
2017-08-14, 22:40
https://www.glamour.com/story/everything-to-know-about-tentacle-porn

Det var ju, öhh upplysand.

wintersnowdrift
2017-08-14, 22:44
Hon reviderade sina konstprojekt flera gånger. Så den nuvarande tolkningen är inte samma som den ursprungliga. De tidigare hade tydliga inslag av tabu.

Förklaring om utvecklingen, hittar inte den analys som jag tidigare läste.

https://www.helsbyhigh.org.uk/wp-content/uploads/2013/12/A-beginners-guide-to-Mulvey1.pdf

Intressant! Jag borde ha lagt några år på folkhögskola märker jag :D

ApexProcyon
2017-08-14, 22:52

Jag beklagar sorgen.

Vinter
2017-08-14, 22:52
Intressant! Jag borde ha lagt några år på folkhögskola märker jag :D

Det jag lärde mig var att efter "women's rights movement" i stort fick igenom sina krav i slutet av 60-talet så var medlemmarna i lite av ett mörker fram till mitten av 70-talet. Då startade nya feministrörelsen upp. Det är i den mellanperioden du hittar de flummigaste böckerna och projekten.

TranceII
2017-08-14, 23:00
Jag tror jag postat denna i en annan tråd där Lindsay Ellis pratar feministisk filmteori och lite Laura Mulvey i kontexten Transformers:

The Problem of Lady Robots: Feminist Theory Part 1

uMfV7S5hfUo

Den går igenom det lite på ytan i alla fall och hon gör det ganska bra.

Vinter
2017-08-14, 23:15
Jag tror jag postat denna i en annan tråd där Lindsay Ellis pratar feministisk filmteori och lite Laura Mulvey i kontexten Transformers:

The Problem of Lady Robots: Feminist Theory Part 1

Den går igenom det lite på ytan i alla fall och hon gör det ganska bra.

Ja men nu utgår vi från de senare utgåvorna av hennes feministiska film-teori.
I de första utgåvorna handlade det uteslutande om manliga betraktare.

Senare kom hon på att det inte bara är män som ser på film och det finns film som görs för uteslutande kvinnor samt andra. Så hon reviderade teorierna att inkludera kvinnor, homosexuella och barn bland annat. Den första utgåvan handlade om äldre filmer där vissa kvinnliga detaljer var tabu. Sedan nån flummig koppling till Freuds undermedvetna sexualitet. Det är grund idéerna som är intressanta i sammanhanget, ur mitt perspektiv.

wintersnowdrift
2017-08-14, 23:20
Jag måste säga att jag gillar att en tråd om vilka kvinnliga kroppsdelar som är sexigast spårat ur i en tipslåda om flummiga feministiska texter från sent 60-tal, feministisk filmteori samt tentakelporr. Kolozzeum förvånar ibland :)

MasterChief
2017-08-14, 23:29
Jag måste säga att jag gillar att en tråd om vilka kvinnliga kroppsdelar som är sexigast spårat ur i en tipslåda om flummiga feministiska texter från sent 60-tal, feministisk filmteori samt tentakelporr. Kolozzeum förvånar ibland :)

Antagligen för att kolos medlemmar är mer fixerade vid manliga kroppsdelar. Hade tråden gällt vilka manliga kroppsdelar som är sexigast så hade den varit 20 sidor lång. Och det här är inte ett bögskämt utan ett seriöst konstaterande.

Yes
2017-08-14, 23:38
Det var ju, öhh upplysand.
Det finns ingen onödig kunskap, brukar det sägas...

Vinter
2017-08-14, 23:55
Lindsay Ellis Jag ska faktiskt kika på hennes filmer. De kan vara en bra kontrast till Redlettermedia och deras öl-rapande.

Vinter
2017-08-14, 23:58
Det finns ingen onödig kunskap, brukar det sägas...

Fast jag vet inte om jag ville läsa om tentakel leksaker, och att de faktiskt säljer.

Jag ska spela om "day of the tentacle" med mitt nya perspektiv i åtanke.

ApexProcyon
2017-08-15, 00:08
Jag ska spela om "day of the tentacle" med mitt nya perspektiv i åtanke.

Jag såg saker jag inte vill prata om när jag sökte efter den här bilden.

http://rule34-data-008.paheal.net/_images/15fe9ed35cba915f5090a8be1e8bd5c6/642401%20-%20Day_Of_The_Tentacle%20Maniac_Mansion%20Maniac_M ansion_II%3A_Day_of_the_Tentacle%20Purple_Tentacle %20Rule_63%20green_tentacle.jpg

Vinter
2017-08-15, 00:13
Jag såg saker jag inte vill prata om när jag sökte efter den här bilden.

Rule 34 återigen. Jag är mest imponerad att det finns nån där ut som ansträngt sig för att teckna "day of the tentacle" porr. Jag får erkänna att jag inte han komma så långt i tankarna.

mela
2017-08-15, 06:54
Ett par grova, men väl markerade vader är hur sexigt som helst. Verkar dock vara brist på den varan.

Annars en en bred rygg med mycket kött.

Diomedea exulans
2017-08-15, 06:56
Höfter.

Depzon
2017-08-15, 15:48
Absolut, men vad är smalhet för dig/er? Inom modeindustrin är modellerna oftast underviktiga och väldigt unga, nästan pre-pubertala, utan attribut som (stora) bröst, rumpa och lår t.ex.

Glipa mellan låren är ett bra tecken! Men tycker det är för smalt om t.ex. armbågarna ser ut som tjocka knotor jämfört med övriga armen.

muddler
2017-08-15, 16:17
Det är bröstisar tveklöst! I min värld ska det vara stort, ett par välformade D-G kupor är perfekt.

TranceII
2017-08-15, 17:38
Jag ska faktiskt kika på hennes filmer. De kan vara en bra kontrast till Redlettermedia och deras öl-rapande.

Hon är inte alls lika bra som redlettermedia såklart men vem är det.

hugok
2017-08-16, 10:59
Lår, har aldrig sett ett par välskapta lår utan dito rumpa. En bra rumpa utan bra lår har jag dock sett och det kan se förjävligt ut ibland.